ارسال پول از کانادا به ایران جی ادز

بنابر شرایط ویژه‌ایی که کانادا از لحاظ تحصیلی دانشگاهی و همچنین سرمایه گذاری دارا است و همچنین نبود محدودیت های رفت آمدی برای ایرانیان بر خلاف ایالات متحده، در سال های اخیر توانسته است ایرانیان بسیاری را به سوی خود جذب نماید. در این میان بدلیل مراودات مالی بسیار، درخواست برای انتقال و ارسال پول از کانادا به ایران رشد به سزایی داشته است.

از آنجا که کشور ما زیر تحریم های بانکی بین المللی قرار دارد امکان نقل و انتقال پول در عرصه بین الملل سخت و در بعضی موارد عملا امکان پذیر نمی‌باشد. و همواره ایرانیان در اقصی نقاط جهان همواره دنبال راه کار هایی برای مراودات مالی خود هستند.

پیشنهاد جی ادز برای ارسال پول از کانادا به ایران

شرکت جی ادز با سابقه چندین ساله در زمینه همکاری با شرکت های بین المللی و نقل و انتقالات پولی و ارزی، راه کاری ایمن، مطمئن، سریع و بسیار کم هزینه جهت انتقال پول از کانادا به ایران را ارائه می‌کند تا علاوه بر این که خود نیز از این روش ها برای مراودات خود استفاده می‌نماید، خدمات و سرویس های بسیار ارزان و مطمئنی را نیز برای هموطنان مقیم کانادا انجام می‌دهد.

روش جی ادز برای ارسال پول از کانادا به ایران

راه کار جی ادز برای ارسال پول از کانادا به ایران بسیار ساده و ایمن و سریع است. بدین صورت که هموطنانی که در کانادا مقیم هستند، می‌توانند از طریق انتقال داخلی از حساب خود به حسابی که ما معرفی می‌کنیم در کانادا، مبلغ خود را انتقال داده و در ایران در شماره حسابی که اعلام می‌کنند و در قرارداد ذکر می‌شود، معادل تومان آن را دریافت کنند.

حداقل و حداکثر مجاز برای یک حساب شخصی کانادایی در محدوده زمانی 24 ساعت، بین 2500 دلار کانادا تا 130000 دلار کانادا می‌باشد که البته سقف تراکنشی در صورت ارائه مدارک لازم جی ادز می تواند برداشته شود.

مزایای ارسال پول از کانادا به ایران جی ادز

از آنجا که حسابی که به درخواست کنندگان ارسال پول از کانادا به ایران‌ جهت واریز اعلام می شود در خود کانادا قرار دارد و با ارز دلار کانادا هست، بنابراین شامل هیچ گونه هزینه 4-7 درصدی که معمولا بانک های کانادایی برای نرخ تبدیل ارز دلار کانادا به دلار آمریکا یا یورو دریافت می کنند را متحمل نخواهید شد.

نکته دوم اینکه سرعت انتقال به دلیل داخلی بودن تراکنش، به حداکثر میزان خواهد بود. و در آخر اینکه به دلیل آنکه حساب مربوط به یک موسسه مالی هست، و این شرکت در کانادا و در سرتاسر جهان در حال فعالیت می‌باشد و هیچ گونه ارتباطی به ایران و ایرانی ندارد. همچنین به دلیل ماهیت صاحب حساب مقصد، هیچگونه مالیات و عواقبی برای واریز کننده نخواهد داشت و با خیالی آسوده می‌توانید مبالغ خود را از این طریق انتقال دهید.

دیگر خدمات ارزی جی ادز

لازم به ذکر هست که خدمات ارزی جی ادز تنها به ارسال پول از کانادا به ایران معطوف نمی باشد و برای افراد مقیم در سایر کشور ها نیز خدمات ارسال پول به ایران را ارائه می نماید و در صورت نیاز می توانید به منظور  ارسال پول از آمریکا به ایران نیز اقدام نمایید. همچنین روش پیشنهادی برای کشور های عضو اتحادیه اروپا و همچنین انگلیس نیز بسیار مناسب می باشد و افراد می توانند به سهولت جهت ارسال پول از انگلیس به ایران و یا ارسال پول از آلمان به ایران و سایر کشور ها اقدام نمایند و یا حتی میتوانند به راحتی از طریق حساب خود در استرالیا ، ارسال پول از استرالیا به ایران را انجام دهند.

ارسال پول از کانادا به ایران

شماره حساب هایی که جی ادز در اختیار درخواست کنندگان انتقال ارز، ارائه می‌دهد در کشور های آمریکا، کانادا، انگلیس، آلمان، سوئیس ، لیختنشتاین و استرالیا فعال می‌باشند. بنابراین اگر شما در یکی از کشور های ذکر شده مقیم هستید و یا در اتحادیه اروپا ساکن هستید می‌توانید در سریعترین زمان و کمترین هزینه با خیال راحت مبلغ مورد نظر خود را انتقال دهید و دیگر دغدغه تحریم و همچنین ترس از مالیات و قوانین پولی-مالی کشوری که در آن مقیم هستید را نیز نخواهید داشت.

البته لازم به ذکر است که این سرویس محدود به کشور های ذکر شده نیست و افراد مقیم در سایر نقاط دنیا نیز میتوانند از خدمات ارسال پول به ایران جی ادز استفاده نمایند به شرط آنکه جز کشورهای تحریمی نظیر کره شمالی ، گینه بیسائو ، سومالی و … نباشند.

لازم به یاد آوری است که خدمات ارسال پول به ایران جی ادز صرفا در ارسال پول از خارج به ایران عمل می نماید و هیچگونه سرویس بالعکس یعنی خارج کردن ارز از کشور را ارائه نمی دهد.

نکته ی دوم اینکه دوستانی که قصد ارسال و یا دریافت پول از امریکا را دارند، لازم است بدانید که خدمات جی ادز انتقال های از طریق پی پال ، اسکریل و … را شامل نمی شود (بدلیل هزینه کارمزد های بالا، ریسک های بلوکه شدن و محدودیت در مبلغ) و صرفا از طریق انتقال از حساب به حساب امکان پذیر است.

کارمزد و هزینه ارسال پول از کانادا به ایران

اگر که قصد ارسال پول از کانادا به ایران از طریق جی ادز را دارید باید بدانید که کل کارمزدی که جی ادز دریافت می نماید ، تنها 3.5 درصد مبلغ انتقالی می باشد. این نرخ کارمزد تقریبا کمترین نرخ کارمزدی است که در بین تمامی صرافی ها و شرکت های فعال در این حوزه وجود دارد و این هزینه قطعی هست و هیچگونه هزینه و کارمزد پنهان دیگری وجود ندارد.

یکی دیگر از مزیت های ارسال پول از کانادا به ایران جی ادز نسبت به صرافی ها و شرکت های فعال در این حوزه این است که ، برخلاف صرافی ها که بصورت واسط عمل می کنند و منتظر فروش دلاری می شوند که قرار است از شما خریداری کنند، جی ادز این محدودیت ها را ندارد و شما در هر لحظه می توانید مبلغ خود را بصورت دلار کانادا انتقال دهید.

برتری دیگر جی ادز در حجم و مبلغ انتقالی است، در واقع شما میتوانید از حساب شخصی بصورت روزانه حداقل بین 2500 دلار کانادا تا 130000 دلار کانادا را انتقال دهید و  در صورت ارسال مدارک مورد نیاز جی ادز، محدودیت سقف های تراکنش نیز برداشته خواهد شد.

در پایان باید ذکر کنیم که نرخ تبدیل دلار کانادا به تومان، بر اساس نرخ خرید (buy) در وبسایت Bonbast می‌باشد و به لحظه تسویه محاسبه خواهد شد.

بنابراین اگر بخواهیم یک مثال عملی برای انتقال و نحوه اعمال کارمزد و دریافتی خالص شما در ایران را توضیح دهیم، بدین صورت هست که به فرض شما حداقل انتقالی 2500 دلار  کانادا را در نظر گرفته اید و به یکی از شماره حساب های اعلامی ما در کانادا، این مبلغ را انتقال می دهید. سپس مبلغ خالصی که در ایران دریافت می کنید، با فرض اینکه نرخ خرید هر دلار کانادا در تاریخی که این مطلب نوشته شده است در وبسایت bonbast 19000 تومان باشد، برابر می شود با:

0.965*2500*19000 که برابر است با 45,837,500  تومان خالص دریافتی شما در ایران.

برای محاسبه مبالغ دیگر و همچنین ثبت سفارش تلفنی ، مشاوره و عقد قرار داد میتوانید به صفحه درخواست ارسال پول از کانادا به ایران سربزنید و با همکاران ما تماس برقرار کنید.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

آخرین مقالات:

مشاوره رایگان برای شما

برای دریافت مشاوره تلفنی، نام و شماره تلفن خود را وارد کنید.