فیلم‌های آموزش گوگل ادوردز

در دوره آموزش تصویری گوگل ادوردز که زیرنویس فارسی آن در جی ادز تهیه شده، با مزایای گوگل ادوردز، ایجاد حساب کاربری گوگل ادوردز و یافتن عبارات کلیدی مناسب برای کسب و کارتان آشنا می‌شوید. ایجاد کمپین در گوگل ادوردز، گزارش‌گیری و رصد فعالیت‌ها با کمک گوگل آنالیتیکز برای بررسی کارایی آگهی هایتان و بهینه سازی آنها، بهبود نرخ کلیک (CTR) و نرخ تبدیل (CR) و بازگشت سرمایه (ROI) از مباحث مطرح شده در فیلم‌های آموزش گوگل ادوردز است.

مشاهده لیست فیلم های آموزش گوگل ادز
فیلم های آموزش گوگل ادز
فیلم‌های آموزش سئو

فیلم‌های آموزش سئو

در این مجموعه فیلم‌های آموزش سئو که زیرنویس فارسی آن توسط جی ادز تهیه شده است، ابتدا با نحوه کار موتورهای جستجو، ویژگی کلمات کلیدی مناسب، انواع محتوا و ایجاد استراتژی محتوا و ابزارهای سئو آشنا می‌شویم. در ادامه عوامل تاثیرگذار در سئو، مانند: عوامل سمت سرور، لینک‌های داخلی و خارجی، ساختار سایت، شبکه‌های اجتماعی و دیگر اصول سئو را بررسی می‌کنیم و در نهایت نکات کلیدی سئو، مانند جستجوی محلی، تجزیه و تحلیل کیفیت محتوا، مخاطب شناسی، بهینه سازی نسخه موبایل، بهینه سازی فروشگاه های اینترنتی و اندازه گیری معیارهای سئو را یاد می‌گیریم.

مشاهده لیست فیلم های آموزش سئو

فیلم های آموزش گوگل آنالیتیکس با زیرنویس فارسی

گوگل آنالیتیکس یکی از سرویس‌های محبوب گوگل است که برای پیگیری و بررسی ترافیک سایت و بررسی تعامل کاربران با سایت مورد استفاده قرار می‌گیرد. این مجموعه آموزشی که توسط براد باتسول (Brad Batesole) تهیه و زیرنویس فارسی آن توسط سایت جی ادز اضافه شده است، یکی از منابع مفید و رایگان آموزش استفاده از گوگل آنالیتیکس به زبان فارسی است. همه بخش‌های این دوره عملی و کوتاه هستند و بیشتر آموزش ویژگی‌هایی را شامل می‌شود که برای تجزیه و تحلیل روزانه خود نیاز دارید.

مشاهده فیلم های آموزش گوگل آنالیتیکس
فیلم های آموزش گوگل آنالیتیکس

مشاوره رایگان برای شما

برای دریافت مشاوره تلفنی، نام و شماره تلفن خود را وارد کنید.