دانلود رایگان کتاب های آموزش دیجیتال مارکتینگ

دیجیتال مارکتینگ شامل تمام تلاش های بازاریابی است که از کانال های دیجیتال مانند موتورهای جستجو، رسانه های اجتماعی، اپلیکیشن‌های موبایلی، ایمیل، وب‌سایت‌ها و کانال‌های دیگر برای ارتباط با مشتریان فعلی و احتمالی استفاده می‌کند. به عبارت دیگر دیجیتال مارکتینگ شامل تمام فعالیت‌های بازاریابی می‌شود که به صورت آنلاین و از طریق اینترنت انجام می‌پذیرد.

امروزه با وجود همه گیر شدن اینترنت، هنوز هم استفاده از اینترنت در حال افزایش است. اخیرا نتایج پژوهشی نشان داده است که نرخ رشد اینترنت در میان بزرگسالان در سه سال گذشته 5% بوده است. بازاریابی همواره در ارتباط با مخاطبان کسب و کار شما در زمان و مکان مناسب بوده است. امروزه نیز مخاطبان شما بیشتر وقت خود را در اینترنت می‌گذرانند. حضور بیش از پیش مخاطبان شما در اینترنت، اهمیت آموزش دیجیتال مارکتینگ را پررنگ‌تر کرده است.

جی ادز با فعالیت در زمینه تبلیغات گوگل که یکی از کانال‌های مهم برای دستیابی به مشتریان هدف برای کسب و کارهای مختلف است، به انتشار ویدیوها و کتاب های رایگان آموزش دیجیتال مارکتینگ می‌پردازد. این کتاب ها در دو دسته‌بندی کتاب‌های سئو (به زبان فارسی) و کتاب‌های گوگل ادز (به زبان انگلیسی) منتشر شده اند. همچنین چند کتاب در حوزه های مختلف دیجیتال مارکتینگ در جی ادز منتشر شده اند که می‌توانید آنها را در ادامه مشاهده کنید.

دانلود کتاب ابزارهای تبلیغاتی گوگل: تجارت با ادسنس و ادوردز دانلود کتاب ابزارهای تبلیغاتی گوگل: تجارت با ادسنس و ادوردز

به کمک کتاب ابزارهای تبلیغاتی گوگل (تجارت با ادسنس و ادوردز) نحوه استفاده از مزایای گوگل ادوردز و ادسنس را…

دانلود کتاب راهنمای پیشرفته تبلیغات در گوگل دانلود کتاب راهنمای پیشرفته تبلیغات در گوگل

این کتاب راهنمای نهایی در مورد گوگل ادوردز است و محتوای آن نسبت به نسخه قبلی بروزرسانی شده است. این…

دانلود کتاب گسترش کسب و کار در گوگل ادوردز با 7 راز ساده و سریع دانلود کتاب گسترش کسب و کار در گوگل ادوردز با 7 راز ساده و سریع

با کمک راهنمایی‌های این کتاب در کمتر از 6 ماه به شرکتی پیشرو در صنعت خودتان تبدیل شوید. اگر شما…

دانلود کتاب آشنایی با گوگل ادوردز در کمتر از 10 دقیقه دانلود کتاب آشنایی با گوگل ادوردز در کمتر از 10 دقیقه

این کتاب 240 صفحه ای در مواقعی که نیاز به کسب اطلاعات سریع درباره گوگل ادوردز دارید، می تواند پاسخ…

مشاوره رایگان برای شما

برای دریافت مشاوره تلفنی، نام و شماره تلفن خود را وارد کنید.