کتاب توسعه کسب و کار با کمک ادوردز

دانلود کتاب گسترش کسب و کار در گوگل ادوردز با 7 راز ساده و سریع

برای توسعه کسب و کارتان با گوگل ادوردز آماده هستید؟ در این کتاب 7 راز ساده و سریع برای به دست آوردن مشتریان بیشتر از برترین موتور جستجوی جهان فاش می‌شود!

در کمتر از 6 ماه به شرکتی پیشرو در صنعت خودتان تبدیل شوید. اگر شما نیز به دنبال افزایش آگاهی از برند و قرار گرفتن در معرض مخاطبان هستید، می توانید از تبلیغات گوگل ادوردز به نفع خود استفاده کنید. گوگل ادوردز نه تنها یک سیستم تبلیغاتی ابداعی و خلاقانه است، بلکه برای هر نوع بودجه ای مناسب است و شما می توانید کمپین خود را در عرض چند دقیقه راه اندازی کنید.

فقط یک موضوع مهم در مورد گوگل ادوردز وجود دارد و آن هم این است که گوگل رمز و رازهایی که در مورد این سیستم وجود دارد را آشکار نساخته است. اینجا دقیقا همان جایی است که کتاب پیش رویتان به کمک شما می آید.

در این راهنمای مفید؛ جان اسمیت در مورد گوگل ادوردز صحبت می کند و به شما کمک می کند با توسعه استراتژی های مفید و آغاز کمپین های مناسب یک تبلیغ جذاب و قابل پیگیری بنویسید. به کمک این تبلیغ قادر خواهید بود مشتریان احتمالی را به مشتریان وفادار تبدیل کنید و کمپین خود را به دقت مدیریت نمایید. تنها زمانی هزینه پرداخت خواهید کرد که مشتریان احتمالی بر روی سایت شما کلیک کنند. این موضوع به افزایش درآمد منجر می شود و می تواند کسب و کار شما را فراتر از چیزی که انتظار دارید رشد دهد.

کتاب گسترش کسب و کار با گوگل ادوردز

فهرست مطالب:

مقدمه

1- ادوردز: همه چیز در مورد گوگل ادوردز

2- تعریف استراتژی

3- اهمیت کلیدواژه ها

4- آغاز کار با گوگل ادوردز

5- گروه های تبلیغاتی و موارد پیشرفته در گوگل ادوردز

7- نوشتن متن تبلیغاتی جذاب

8- پیگیری، بررسی و وضعیت تبدیل تبلیغ

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

آخرین مقالات:

مشاوره رایگان برای شما

برای دریافت مشاوره تلفنی، نام و شماره تلفن خود را وارد کنید.