جشنوار تخفیف نوروز

تبلیغات در صفحه اول گوگل

با جی ادز در صفحه اول گوگل تبلیغ کنید

تبلیغات در صفحه اول گوگل چیست؟

معمولا وقتی دنبال یافتن اطلاعاتی درباره موضوع خاصی هستیم، در گوگل جستجو می‌کنیم. (مثلا اطلاعات درباره مکانی که می‌خواهیم به آنجا سفر کنیم، محصولی که می‌خواهیم بخریم، دانشی که می‌خواهیم کسب کنیم و …) پس از مشاهده نتایج، معمولا چند نتیجه نخست صفحه اول گوگل را باز می‌کنیم. نتایج بررسی‌های مختلف نشان می‌دهد بیش از 90 درصد کاربران تنها صفحه اول نتایج جستجوی گوگل را مشاهده می‌کنند.

این موضوع برای صاحبان کسب و کارهای آنلاین مهم است. آنها برای دیده شدن باید در صفحه اول گوگل قرار بگیرند. برای رسیدن به این هدف دو راهکار کاملا متفاوت وجود دارد: سئو و تبلیغات در صفحه اول گوگل.

شما می‌توانید با استفاده از تبلیغ در گوگل تعداد زیادی از مشتریان بالقوه را جذب کسب و کار خود کنید. روش آن به این شکل است که پیشنهاد برای پایین صفحه، بالای صفحه و رتبه اول ارائه شده و با توجه به کوالیتی اسکور و کلمات کلیدی، گوگل رتبه آگهی شما را تعیین می‌کند.

تبلیغات صفحه اول گوگل

برای شروع تبلیغات در صفحه اول گوگل پلن مورد نظرتان را انتخاب کنید

قیمت ارز ها

درحال دریافت قیمت ها…

چرا باید از تبلیغات صفحه اول گوگل استفاده کنیم

چرا باید از تبلیغات صفحه اول گوگل استفاده کنیم؟

صفحه اول گوگل برای بسیاری از کسب و کارهای اینترنتی که به تازگی کار خود را آغاز کرده اند، مانند یک رویا می‌ماند. خوشبختانه گوگل ادز می‌تواند به سرعت این رویا را تبدیل به واقعیت کند. همانطور که می‌دانید اکثر کاربران برای رفع نیاز خود از نتایج صفحه اول گوگل استفاده می‌کنند و این موضوع صاحبان وب سایت های تازه تاسیس شده را مجاب می‌کند تا از این نوع تبلیغات استفاده کنند. اتفاقی که با بهینه سازی سایت به این سرعت شدنی نیست.

دلیل اصلی که صاحبان کسب و کارهای اینترنتی از تبلیغات صفحه اول گوگل استفاده می‌کنند نیز همین است. در این شرایط، کسب و کارهای اینترنتی که اخیرا راه اندازی شده اند می‌توانند در بین رقبای قدرتمند خود قرار گرفته و سهمی از کل بازار دریافت کنند.

به طور کلی در گوگل ادز سه نوع هزینه گذاری برای تبلیغ در صفحه اول وجود دارد. هر کدام از آنها می‌توانند تاثیر مستقیمی روی هزینه تبلیغات در گوگل ادوردز داشته باشند. البته شرایطی را باید رعایت کنید تا در رتبه های مناسب صفحه اول قرار بگیرید.

پیشنهاد هزینه برای صفحه اول

در این کمپین شما هزینه ای را به گوگل پیشنهاد می‌دهید تا آگهی شما در صفحه اول نمایش داده شود. توجه نمائید که صفحه وب سایت شما می‌تواند در هر جایگاهی از این صفحه نمایش داده شود. ممکن است بالاترین نتیجه باشد و حتی این احتمال وجود دارد که در نتایج انتهایی قرار بگیرد.

پیشنهاد برای تبلیغ در بالای صفحه اول

برای اجرای تبلیغات در بالای صفحه اول گوگل لازم است چند مورد را در نظر بگیرید. مهم تر از همه موارد این است که رقابت کمی برای کلمه کلیدی مورد نظرتان وجود داشته باشد. همچنین،مهم است که کوالیتی اسکور یا نمره کیفیت بالایی داشته باشید.

پیشنهاد تبلیغ در رتبه اول گوگل

این جایگاهی است که تاثیر بسزایی روی فروش کسب و کار شما خواهد داشت. بنابراین قرار گرفتن در این جایگاه می‌تواند هزینه های بالاتری را نسبت به پیشنهاد هزینه برای صفحه اول به همراه داشته باشد. رتبه اول تبلیغاتی گوگل می‌تواند حداکثر کلیک را برای تبلیغ دهنده به ارمغان بیاورد.

هزینه تبلیغات در صفحه اول گوگل چقدر است؟

هزینه تبلیغات در صفحه اول گوگل چقدر است؟

همانطور که متوجه شدید، پیشنهاد هزینه برای هرکدام از موارد تبلیغ صفحه اول گوگل متفاوت است. به طور کلی پیشنهاد برای رتبه اول بیشترین هزینه های ممکن را شامل می‌شود؛ به این دلیل که شانس دریافت حداکثر کلیک ها را خواهید داشت. با توجه به کوالیتی اسکور و رقابت کلمه کلیدی ممکن است هزینه ها متغیر باشند.

شما نمی‌توانید قبل از اجرای کمپین تبلیغاتی هزینه مشخصی برای تبلیغات در صفحه اول گوگل تعیین کنید. پس از اینکه آگهی خود را اجرا کردید، گوگل پیشنهاداتی نسبت به جایگاه های مختلف ارائه می‌کند که می‌توانید با توجه به اهداف خود، هزینه گذاری مدنظرتان را انتخاب نمائید.

البته رقابت روی کلمات کلیدی و نسبت به کیفیتی که در آگهی تبلیغاتی خود ارائه داده اید، هزینه تبلیغ در صفحه اول گوگل متغیر خواهد بود. پیشنهاد می‌کنیم برای دریافت نمره کیفیت بالا از خدمات جی ادز و تجربه کارشناسان ما استفاده نمائید. کمپین خود را با جی ادز در صفحه اول گوگل اجرا کنید. با هزینه ای اندک می‌توانید در کمترین زمان ممکن، درآمد کسب و کار خود را افزایش دهید.

مقالات و ویدئوهای آموزشی گوگل ادز

راهنمای ویدئویی گوگل ادز

راهنمای ویدئویی گوگل ادز

برای یادگیری سریع گوگل ادز، فیلم های آموزشی با زیرنویس فارسی را ببینید!

گوگل ادز چگونه کار می کند

گوگل ادوردز چگونه کار می کند؟

درباره نحوه کار گوگل ادز بیشتر بخوانید تا با روند کار آشنا شوید.

چگونه در گوگل تبلیغ کنیم

روش ثبت آگهی در گوگل

چگونه در گوگل تبلیغ کنیم؟ راهنمای قدم به قدم

چرا باید در گوگل تبلیغ کنیم

چرا باید در گوگل تبلیغ کنیم؟

هنوز برای استفاده از تبلیغات گوگل شک دارید؟ شما را به خواندن این مقاله دعوت می کنیم!

سئو بهتره یا گوگل ادز؟

سئو بهتر است یا تبلیغات گوگل ادز؟

سئو و گوگل ادوردز دو راهکار کارآمد برای افزایش ترافیک سایت هستند. اما کدام را استفاده کنیم؟

منابع آموزش گوگل ادز

برترین منابع آموزش گوگل ادوردز

منابع آموزشی زیادی برای یادگیری گوگل ادز وجود دارند. ما بهترین ها را لیست کرده ایم.

مشاوره رایگان برای شما

برای دریافت مشاوره تلفنی، نام و شماره تلفن خود را وارد کنید.