کمپین تبلیغاتی چیست و نحوه راه اندازی آن

کمپین تبلیغاتی چیست و چگونه کمپین ایجاد کنیم؟

در این نوشته با کمپین تبلیغاتی (advertising campaign)، چگونگی توسعه آن و اینکه کدام استراتژی برای کسب و کار شما مناسب است،‌ آشنا می‌شوید. راه‌اندازی یک کمپین آنلاین شاید ساده به نظر برسد، اما پیشنهاد ما همکاری با یک آژانس تبلیغات اینترنتی متعهد است.

کمپین تبلیغاتی چیست؟

هر کمپین تبلیغاتی یک استراتژی طراحی شده خاص است که در رسانه‌ها و ابزارهای تبلیغاتی مختلف انجام می‌شود و اهداف خاصی را دنبال می‌کند. اهداف هر آگهی تبلیغاتی می‌تواند شامل افزایش آگاهی از برند، افزایش فروش و ارتباط با یک بازار خاص باشد. همه اینها از طریق تبلیغات انجام می‌شود.

بسیاری از کارآفرینان فکر می‌کنند که انجام یک کمپین تبلیغاتی به سادگی ایجاد یک تبلیغ است، اما آنها در اشتباهند. برای اینکه تبلیغات به بهترین نتایج ختم شود، بسیار مهم است که از ابتدا به درستی ساماندهی شوند.

اگر به راه‌ا‌ندازی یک کمپین که برای کسب و کار شما طراحی شده است فکر می‌کنید، توصیه می‌کنیم با یک متخصص تبلیغات در این‌باره مشورت کنید.

به طور خاص آژانس های تبلیغات آنلاین در زمینه طراحی کمپین های تبلیغاتی و بازاریابی دیجیتال فعالیت می‌کنند. همکاری با شرکت تبلیغات اینترنتی بهترین شرایط و ابزارها را برای شما فراهم می‌کند و با توجه به تجارت موفقی که این شرکت‌ها دارند به شما کمک می‌کنند تا به نتایج دلخواه خود دست یابید.

شروع همکاری با شرکت تبلیغات اینترنتی برای ایجاد کمپین های تبلیغاتی شما را قادر می‌کند تا هم هزینه های تبلیغات را کاهش دهید و هم معیارهای مربوط به فعالیت‌های تبلیغاتی را بهبود دهید.

دلایل استفاده از کمپین تبلیغاتی

تفاوتی ندارد که کسب و کار بزرگ یا کوچکی را اداره می‌کنید، توصیه کارشناسان این است که برای هرکدام تبلیغ کنید. ایجاد کمپین تبلیغاتی تنها به این خاطر نیست که کاربران بیشتری شما را بشناسند، بلکه باعث می‌شود در ذهن افراد باقی بمانید.

بهتر است این کار را انجام دهید، در غیر این صورت رقبای شما با استفاده از آگهی مخاطبین شما را به سمت خود می‌کشانند. اجازه دهید یک مثال بزنیم:

افرادی که برای انتخاب شدن به عنوان ریاست جمهوری کاندید می‌شوند سرشناس هستند، اما برای اینکه در ذهن مخاطبین بمانند و رای بیشتری کسب کنند، از کمپین های تبلیغاتی استفاده می‌کنند.

باید بدانید که این کمپین ها برای تحقق یک هدف خاص یا مجموعه ای از اهداف ایجاد می‌شوند. چنین اهدافی معمولا شامل برند تجاری، افزایش آگاهی از برند، بیشتر شدن نرخ تبدیل و فروش هستند.

نکات کلیدی برای راه اندازی کمپین تبلیغاتی

نکات مهم برای راه اندازی کمپین تبلیغاتی

1. اهداف کمپین تبلیغاتی خود را مشخص کنید

با وجود اینکه معمولا هدف از تبلیغات مربوط به فروش است، اما حقیقت این است که اهداف تبلیغاتی بسیار دیگری برای تمرکز بر آنها وجود دارد.

رایج‌ترین این اهداف دستیابی به مشتریان جدید، تبلیغ محصولات فعلی و معرفی محصولات جدید است.

همچنین شما می‌توانید یک کمپین تبلیغاتی ایجاد کنید تا آگاهی از برند را بهبود ببخشید و یا یک برند خاص را با احساسات و هیجانات خاص مرتبط کنید. هدف شما هرچه که باشد، باید پیش از اقدام، آن را مشخص کنید.

مهم است که قبل از راه اندازی کمپین تبلیغاتی اهداف خود را مشخص کنید. این کار می‌تواند در طراحی استراتژی مناسب به شما کمک کند. به عنوان مثال، اگر قصد فروش بیشتر را دارید، می‌توانید کمپین خود را در بستر اینترنت راه اندازی کنید. روش های گسترده ای برای این کار وجود دارد. در ادامه به آنها خواهیم پرداخت.

از خدمات تبلیغاتی گوگل استفاده کنید

در صورتی که بخواهید کمپین تبلیغاتی خود را آنلاین راه اندازی کنید، به شما توصیه می‌کنیم که از تبلیغات گوگل استفاده کنید. تفاوتی ندارد چه نوع کمپینی اجرا می‌کنید، هرکدام از آنها می‌توانند فروش مناسبی را برای شما به همراه داشته باشند.

علاوه بر آن، شما تبلیغات هدفمند اجرا می‌کنید؛ چون آگهی شما به افرادی که به دنبال خدمات یا محصول موردنظرتان هستند نمایش داده می‌شود. همچنین این آگهی ها میزان سود بالایی دارند و در وب سایت Thinkwithgoogle در یک PDF اشاره شده که تبلیغ کنندگان به ازای 1 دلار سرمایه گذاری، 8 دلار درآمد کسب خواهند کرد.

آژانس تبلیغاتی جی ادز می‌تواند به شما در اجرای کمپین های تبلیغاتی گوگل ادز کمک کند تا نرخ تبدیل بالایی را تجربه کنید. تنها کافیست با کارشناسان ما تماس بگیرید.

2. شناخت بازار یا مخاطب هدف

قسمتی از موفقیت راه اندازی کمپین تبلیغاتی در این گام از استراتژی شما سنجیده می‌شود. اگر شما بازار یا مخاطب هدف خود را به خوبی شناسایی کرده باشید، رسیدن به اهداف‌تان آسان تر خواهد شد.

شناخت مخاطب یا بازار هدف

مشخص کردن جزئیات مسیر پیش رو برای کسانی که شما تلاش می‌کنید به آنها دسترسی داشته باشید در استراتژی کمپین تبلیغاتی شما ضروری خواهد بود: دانستن مواردی همچون سن، جنسیت، طبقه اجتماعی، وضعیت تاهل، سطح تحصیلات، علایق، عادات و سرگرمی‌ها می‌تواند در شناسایی مخاطبین هدف شما مفید است.

تحقیق برای شناخت کاربر

عموما تحقیقات برای شناخت کاربر به دو صورت انجام می‌شود. سنتی و دیجیتال. هر دوی این روش ها سختی های مربوط به خود را دارند.

برای اینکه کاربر خود را از طریق روش سنتی بشناسید، بهتر است روی با اهمیت ترین کاربران تحقیق کنید تا بتوانید نیازهای آنها را برطرف کنید. انجام مصاحبه، طراحی سوالات متنی و نظر سنجی ها معمولا از روش های تحقیق برای شناخت کاربر به شمار می‌روند.

گاهی اوقات ممکن است احساسات یا عواطف در مصاحبه ها قید شوند. باید بدانید که آنها معمولا کانون اصلی تحقیق نیستند، اما می‌توانند مفید باشند. بهترین سوالاتی که برای شناخت کاربر می‌توانید بپرسید، شامل موارد زیر هستند:

  • آنها چه کسانی هستند؟
  • چه کاری را در چه جایی انجام می‌دهند؟
  • چرا آن کار را انجام می‌دهند؟
  • چگونه این کار را انجام می‌دهند؟
  • آنها چه چیزهایی را دوست دارند و چه چیزهایی را دوست ندارند؟
  • چه احساساتی دارند؟

هر سوال دیگری که فکر می‌کنید به شناخت کاربر کمک می‌کند به این لیست اضافه کنید.

برای شناخت کاربران از طریق روش دیجیتال، امکانات متنوعی در اختیار دارید. می‌توانید از یک فرم آنلاین در سایت خود استفاده کنید، یا این کار را از طریق شبکه اجتماعی انجام دهید. برای جذاب تر بودن این فرم ها از نظر کاربران می‌توانید جوایزی را برای تکمیل شدن در نظر بگیرید. مواردی همچون کد تخفیف و …

علاوه بر آن، با استفاده از ابزارهای گوگل می‌توانید کاربران آنلاین خود را بهتر بشناسید. مثلا گوگل آنالیتیکس به شما کمک می‌کند تا مواردی همچون، سن، جنسیت، علاقه های کاربر و موارد دیگر مربوط به آنها را بشناسید. برای آموزش گوگل آنالیتیکس می‌توانید از دوره رایگان پایگاه دانش جی ادز استفاده کنید.

با انجام این مراحل می‌توان انتظارات و اهداف آنها را فراهم نمود. بدین ترتیب می‌توانید راه اندازی کمپین تبلیغاتی خود را به خوبی انجام دهید.

3. تقسیم مخاطبان

وقتی به طور واضح مخاطبین هدف خود را شناسایی کردید، باید آنها را تقسیم کنید، آنها را بر اساس محصولات و یا خدماتی که می‌خواهید بفروشید به گروه‌های مختلف تقسیم کنید.

شما باید خود را در جایگاه مشتریان بالقوه خود فرض کنید و به سوالاتی که باعث جلب توجه آنها می‌شود پاسخ دهید. آیا چیزی که شما ارائه می‌دهید برای آنها مفید است؟ آیا آنها توان مالی برای خرید محصول یا خدمات شما با قیمت تعیین شده را دارند؟

با ارزش ترین مخاطبین خود را شناسایی کرده و سعی کنید کمپین های تبلیغاتی خود را برای آنها اجرا کنید. البته به این معنی نیست که سایر مخاطبین خود را فراموش کنید. تقسیم مخاطب به این خاطر است که دید واضحی از میزان بازگشت وجه کمپین برای هر دسته بندی از مخاطبین داشته باشید.

4. تعیین بودجه

می‌توان فعالیت تعیین بودجه را اینطور قلمداد کرد که راه ایجاد آگهی تبلیغاتی را برای شما تعیین می‌کند. در صورتی که بودجه محدودی در اختیار داشته باشید، نمی‌توانید از روش های تبلیغاتی گران بهره مند شوید.

بسیار مهم است که ابزارهای تبلیغاتی را با توجه به بودجه کمپین خود تعیین کنید. در صورتی که این کار را به درستی انجام ندهید، ممکن است مشکلاتی را در طول مسیر تجربه کنید.

این گام را با حوصله و دقت بردارید، چون برای موفقیت آگهی و کسب و کار شما اهمیت بسیار زیادی دارد.

5. ابزارهای مفید برای اجرای کمپین تبلیغاتی

ابزارهای مفیدی برای اجرای کمپین تبلیغاتی در اختیار دارید که به شما کمک می‌کند پیام خود را به مخاطبین برسانید. در این مرحله لازم است که ابزارهای رایج مورد استفاده در تبلیغات و انواع مختلف تبلیغات را شناسایی کنیم.

راهکارهای بسیار زیادی برای اجرایی یک کمپین در اختیار دارید. این راه ها می‌توانند آفلاین یا آنلاین باشند. در ادامه تلاش کرده ایم تا به طور کامل آنها را پوشش دهیم.

تبلیغات در رسانه‌های اجتماعی

این یکی از بهترین روش های راه اندازی کمپین تبلیغاتی به شمار می‌رود. تبلیغات در رسانه‌های اجتماعی به شما اجازه می‌دهد که آگهی‌های خود را در شبکه‌های اجتماعی که مخاطبان هدف شما در آن قرار دارند، ایجاد کنید.

این به معنای باز کردن خط ارتباطی جدیدی است که اجازه دسترسی آسان به مخاطبان خود را می‌دهد. استفاده از شبکه های اجتماعی و فرمت‌های تبلیغاتی مختلف، با استراتژی‌های شخصی می‌تواند میزان موفقیت کمپین تبلیغاتی شما را افزایش دهد.

تبلیغات اینستاگرام، تبلیغات توییتر و تبلیغات فیسبوک از جمله مهمترین شبکه های اجتماعی هستند که می‌توانید در آنها تبلیغ کنید.

فیس بوک یکی از بهترین شبکه های تبلیغاتی نمایشی

امکان راه اندازی کمپین تبلیغاتی در رسانه های اجتماعی به چندین شکل گسترده وجود دارد. البته باید بدانید که ایرانی ها در حال حاضر امکان استفاده از تبلیغات رسمی اینستاگرام را ندارند، اما می‌توانند از اینفلوئنسرهای محبوب این شبکه استفاده کنند.

مزیت مهم رسانه های اجتماعی این است که کاربران بسیار زیادی دارند و کمپین تبلیغاتی شما توسط میلیون ها کاربر دیده می‌شود. توصیه ما این است که ابتدا پروفایل شبکه اجتماعی مورد نظر خود را تکمیل کرده و چند پست مفید ایجاد کنید. به این ترتیب بدون نیاز به هزینه می‌توانید توجه تعدادی از کاربران را کسب کنید.

سپس با اطلاعاتی که جمع کردید، می‌توانید از مزیت تبلیغ در این رسانه های پرطرفدار بهره مند شوید.

بازاریابی محتوایی

مطمئنا این نوع کمپین در حوزه کمپین‌های تبلیغاتی، آشنا به نظر می‌رسد. با این حال مفهوم بازاریابی محتوا بسیار مبهم است. برای اجتناب از این ابهام، می‌خواهیم تعریف خوبی از بازاریابی محتوا را بیان کنیم:

بازاریابی محتوا روشی استراتژیک برای بازاریابی است که بر ایجاد و توزیع محتوای با ارزش و محتوای مرتبط و سازگار تمرکز می‌کند. اینگونه می‌توان مخاطبان را جذب و در نهایت آنها را به مشتری تبدیل کرد. هزینه ای که برای اینکار انجام می‌دهید، مربوط به زمان گذاشتن برای تهیه محتوای جذاب است. یا اینکه فردی را استخدام کنید تا این کار را برای شما انجام دهد.

بنابراین هر چیزی می‌تواند با ایجاد یک وبلاگ آغاز شود، اما چنین محتوایی نمی‌تواند به صورت انحصاری تبلیغاتی باشد. شما باید آن را ارزشمند کنید. تنها اطلاعات به کاربر ارائه ندهید، بلکه تجربه را کاربر منتقل کنید. اگر بتوانید نیاز کاربر را به خوبی برطرف نمائید، شانس بیشتری خواهید داشت تا آنها را به مشتریان ارزشمند خود تبدیل کنید.

فرض کنید که حوزه فعالیت شما خرید و فروش موبایل است. اگر بتوانید محتوای مناسبی درباره آموزش تعمیرات موبایل تولید کنید تا نیاز کاربر را برطرف کند، شانس بیشتری خواهید داشت تا آنها از شما خرید کنند.

علاوه بر آن، به خاطر داشته باشید که در انجام یک بازاریابی محتوایی چهار مرحله وجود دارد: تولید ترافیک، تولید لید، پرورش لید و تولید مشتری. برای آشنایی بیشتر با این ابزار تبلیغاتی ارزشمند، دوره آموزش بازاریابی محتوا را مطالعه کنید.

ایمیل مارکتینگ

بازاریابی ایمیلی یا ایمیل مارکتینگ ابزار دیگری برای تبلیغات است که می‌تواند کمپین مورد علاقه شما باشد. از ایمیل مارکتینگ می‌توانید برای کسب لیدهای جدید استفاده کنید (آنها می‌توانند به مشتریان بالقوه ختم شود).

ایمیل مارکتینگ همچنین به افزایش وفاداری مشتریان کمک می‌کند که می‌تواند نتایج باور نکردنی را به همراه داشته باشد. برای جلب کردن نظر کاربران و هدایت مجدد آنها به مشاهده محصولات یا خدمات می‌توانید از این روش بهترین استفاده را داشته باشید.

جالب است بدانید که بازاریابی از طریق ایمیل هزینه چندانی ندارد و بهترین گزینه برای آزمایش کردن کمپین های تبلیغاتی شما محسوب می‌شود.

بهتر است که عناوین تبلیغاتی شما جذاب باشند؛ در غیر این صورت کاربران با آنها به خوبی ارتباط برقرار نمی‌کنند. به عنوان مثال، تخفیفات یا معرفی محصول یا خدمات خود را به بهترین شکل ممکن به اطلاع مخاطب برسانید.

می‌دانستید که بدست آوردن یک مشتری جدید 7 برابر گران‌تر از حفظ خریداران فعال قبلی است؟

بیهنه سازی و بازاریابی موتور جستجو

اگرچه بهینه سازی موتور جستجو (SEO) و بازاریابی موتورهای جستجو (SEM) با هم متفاوت هستند، اما اغلب با هم اشتباه گرفته می‌شوند. SEO بهینه‌سازی محتوای وبسایت یا وبلاگ شما برای موتورهای جستجو است تا صفحات شما به خوبی در نتایج ارگانیک جستجو نمایش داده شوند.

SEM بیشتر مربوط به تبلیغات کلیکی در موتورهای جستجو می‌شود. تبلیغات گوگل مهمترین نوع SEM است که مخاطبان علاقه‌مندی که در گوگل به دنبال محصولات/خدمات ما هستند را هدف قرار می‌دهد. برای شروع کمپین های تبلیغات در گوگل می‌توانید با کارشناسان متخصص جی ادز تماس بگیرید.

البته باید بدانید که سئو به عنوان یک کمپین تبلیغاتی محسوب نمی‌شود، اما از آنجایی که زمان زیادی نیاز دارد تا نتیجه بدهد، به عنوان یک کمپین هدفمند محسوب می‌شود. افراد زیادی هستند که قصد دارند با پرداخت هزینه، روند معمول بهینه سازی را تغییر دهند. فعالیت هایی همچون خرید لینک، تبادل لینک و … برای تغییر محسوس نتایج ارگانیک انجام می‌شود.

مانند همیشه الگوریتم های گوگل به روز رسانی می‌شوند و جلوی این گونه فعالیت ها گرفته خواهد شد. مانند آپدیت هسته ای که گوگل در تاریخ 4 دسامبر 2020 اجرایی کرد. بسیاری از وب سایت ها بعد از اعمال این آپدیت با کاهش شدید ترافیک مواجه شدند؛ و بسیاری وب سایت دیگر کلیک های بیشتری نسبت به قبل دریافت کردند.

بیشتر شدن کلیک ها بعد از آپدیت هسته ای گوگل

بازاریابی موتورهای جستجو مسئله ای کاملا جداگانه است. راه اندازی این کمپین تبلیغاتی تاثیر مستقیمی در رتبه بندی نتایج ندارد. در صورتی که تبلیغات شما عالی طراحی شده باشند، کاربران نام برند و وب سایت شما را به یاد خواهند داشت.

با این کار شانس ورودی مستقیم به وب سایت خود را افزایش می‌دهید که یکی از فاکتورهای رتبه بندی گوگل به شمار می‌رود.

6. ارتباطات خود را با کمپین تبلیغاتی تقویت کنید

پیامی که از طریق کمپین تبلیغاتی ارسال می‌شود، بسیار مهم است. با وجود تفاوت شرکت‌ها و استراتژی‌های تبلیغاتی، متن و پیام آگهی همیشه باید به خوبی سازمان‌یافته، واضح، مختصر، روان و منسجم باشد.

سعی کنید با پیام آگهی های تبلیغاتی خود بتوانید با کاربران ارتباط برقرار کنید. با زبان خودشان صحبت کنید و متن خود را به گونه ای طراحی کنید تا آنها نیز امکان ارتباط با شما را داشته باشند.

این ارتباط می‌تواند به معنی استفاده خدمات یا خرید از شما باشد؛ یا اینکه برای برطرف کردن مشکلات‌شان نیاز به پشتیبانی شما داشته باشند.

این کار به نظر ساده می‌رسد. اما اگر به این حقیقت توجه کنید که پیام باید مختصر باشد (و برای مخاطبان اذیت کننده نباشد) در این صورت بهتر است از کارشناسان تبلیغات باتجربه کمک بگیرید.

7. طراحی جذاب و در عین حال کارآمد

همانطور که پیام مهم است، طراحی نیز اهمیت بسیاری دارد. طراحی ریسپانسیو و استفاده از آخرین ترندهای طراحی وب و بازاریابی آنلاین، مانند متریال دیزاین می‌تواند سایت و کمپین تبلیغاتی شما را برای مخاطبان‌تان جذاب نماید؛ تا انتخاب اول آنها باشید.

راه اندازی یک کمپین تبلیغاتی با طراحی کارآمد می‌تواند نرخ تبدیل کسب و کار را افزایش دهد. تنها به جذاب بودن کمپین فکر نکنید، اگر برای کاربر مفید نباشد، سرمایه گذاری خود را بیهوده از دست می‌دهید.

به آگهی های ماندگار و ساده کمپانی های مختلف فکر کنید. شرکت نایکی تنها با ارسال پیام “فقط انجام بده – Just Do It” توانست سهم بیشتری از ریبوک بدست آورد. آنها تنها به طراحی جذاب فکر نکردند؛ اما کاری انجام دادند که محصول آنها بسیار کارآمد باشد.

نمونه های دیگری نیز در سراسر جهان با راه اندازی یک کمپین تبلیغاتی کارآمد ایجاد شده اند که سود بسیار بالایی را به همراه داشته اند.

راه اندازی کمپین تبلیغاتی با تفکر متفاوت

به کمپینی که شرکت اپل راه اندازی کرده فکر کنید. آنها با شعار تفکر متفاوت و شعارهای دیگر تبلیغاتی توانستند بازار بسیاری از کشورهای جهان را بدست بیاورند. به همین دلیل است که طراحی کمپین اهمیت بسیار زیادی دارد و باید به آن توجه نمائید.

8. راه اندازی کمپین تبلیغاتی

زمانی که موارد بالا را رعایت کردید، وقت آن است که کمپین تبلیغاتی خود را راه اندازی کنید. اگر شرکت تازه تاسیسی دارید و سرمایه شما اندک است، توصیه می‌کنیم از تبلیغات گوگل استفاده کنید. این روش هزینه اندکی خواهد داشت و این شانس را دارید تا سرمایه خود را افزایش دهید.

راه اندازی کمپین تبلیغاتی

می‌توانید آگهی های تبلیغاتی خود را با استفاده از بیلبوردها، جایگاه های تبلیغاتی وسایل نقلیه عمومی و سایر موارد سطح شهر اجرایی کنید. این کار به شما اجازه می‌دهد مخاطبین گسترده ای را تحت تاثیر پیام برند خود قرار دهید.

توصیه می‌کنیم برای راه اندازی کمپین خود با یک آژانس تبلیغاتی با تجربه همکاری کنید تا بهترین نتیجه ها را دریافت نمائید. جی ادز می‌تواند در این راه به شما کمک کند.

مواردی که در این مقاله به شما معرفی کردیم را به خاطر بسپارید تا بتوانید به خوبی کمپین خود را ایجاد کنید. شاید فکر کنید که دیگر کار سختی پیش رو نخواهید داشت، اما این تازه شروع کار است.

بررسی معیارها و KPIها

سنجش در بسیاری از زمینه‌ها مهم است، اما در دنیای تبلیغات حیاتی است. اگر نتایج را نسنجیم، نه می‌توانیم بفهمیم که چه چیزی کارآمد است و نه می‌دانیم چه چیزی باید بهبود یابد.

بنابراین در یک کمپین تبلیغاتی معیارها باید بخش جدایی‌ناپذیر فرآیند باشند، تنها با داده‌هایی که کسب می‌کنیم می‌توانیم همه چیز را بدانیم و بر اساس آن عمل کنیم.

در صورتی که نتایج کمپین اجرا شده را به درستی بررسی نکنید، نمی‌توانید از موفقیت یا عدم موفقیت خود اطلاع پیدا کنید. ممکن است در اجرای اولین کمپین نتایج دلخواه خود را کسب نکنید، اما هیچوقت ناامید نشوید. تلاش خود را ادامه دهید و در این راه از تجربه متخصصین بهره ببرید.

مطمئن باشید که اگر موارد را به درستی رعایت کنید، آگهی های اجرا شده شما موفقیت آمیز خواهند بود.

5 نمونه کمپین تبلیغاتی ایرانی

مدتی است که شرکت‌ها و برندهای ایرانی نیز توجه ویژه‌ای به بحث تبلیغات داشته و متوجه شده‌اند که استفاده از تبلیغات خلاقانه برای معرفی محصول و یا خدمات به مخاطبان، تأثیر چشمگیری در افزایش فروش آن‌ها دارد. در ادامه این مقاله به معرفی 5 کمپین تبلیغاتی خلاقانه که توسط برندهای ایرانی ساخته شده‌اند می‌پردازیم.

استفاده از اصطلاحات عامیانه توسط برند آرمانی

آژانس تبلیغاتی آرمانی به عنوان یکی از شرکت‌های فعال در حوزه تبلیغات شناخته می‌شود که مجری تبلیغات بیلبوردی و استیشن بورد می‌باشد.

کمپین تبلیغاتی برند آرمانی

استفاده از زبان و اصطلاحات عامیانه در این کمپین استیشن بوردی که می‌بینید؛ به خوبی می‌تواند باعث جلب توجه کاربران شود. استفاده از کلمات ساده اما آشنا با ذهن مخاطب، همراه با توضیح خدمات و در نهایت یک CTA کاربردی، این کمپین تبلیغاتی را به یکی از اثربخش‌ترین کمپین‌های تبلیغات محیطی تبدیل کرده است.

توضیح ویژگی شاخص محصول با کمپین تبلیغاتی دیپوینت

برند دیپوینت یکی از شرکت‌های فعال در حوزه تولید یخچال فریزر می‌باشد که انواع مختلفی از یخچال‌ها را برای مشتریان خود تولید می‌کند؛ اما شاید بتوان تولید یخچال‌های عریض را به عنوان شاخصه اصلی این برند در نظر گرفت که با آن و البته استفاده از تبلیغات تلویزیونی، این شرکت توانست برند خود را در کشور مطرح کند.

کمپین تبلیغاتی خلاقانه دیپوینت

در این کمپین تبلیغاتی می‌بینید که این شرکت با استفاده از یک اصطلاح آشنا با ذهن مخاطب و البته یک تصویر خلاقانه که ارتباط بسیار خوبی با متن تبلیغ دارد؛ توانسته است توجه مخاطبان را به خود جلب کرده و ویژگی شاخص محصولات خود را برای آن‌ها بیان کند.

بیان تفاوت‌ها با بازی با کلمات در کمپین تبلیغاتی بلوبانک

شاید این کمپین تبلیغاتی را بتوان به عنوان یکی از خلاقانه‌ترین تبلیغات محیطی در نظر گرفت که در چند وقت اخیر بر روی بیلبوردهای شهر مشاهده کرده‌ایم.

کمپین تبلیغاتی بلوبانک

بلوبانک به عنوان یک بانک دیجیتالی در کشور شناخته می‌شود که با ارائه امکانات فوق‌العاده‌ای مثل عدم نیاز به وارد کردن تاریخ انقضا و ccv2 کارت، به یکی از استارت‌آپ‌های محبوب کاربران در چند وقت اخیر تبدیل شده‌ است. در این تبلیغات بیلبوردی مشاهده می‌کنیم که این برند با بازی با کلمات توانسته تفاوت‌هایی که در استفاده از همراه بانک برای کاربران رقم زده است را بیان کند.

در کنار این مورد، استفاده از یک تصویر که در آن مسیر دوندگی معمولی تغییر پیدا کرده و تبدیل به استخری می‌شود که آبی رنگ است؛ ایهامی ایجاد کرده است که هم به رنگ شاخص این برند و هم به آسان‌تر شدن مسیر استفاده از همراه بانک‌ها توسط کاربران اشاره می‌کند.

استفاده از اغراق توسط تپسی

تپسی در کنار اسنپ به عنوان یکی از شرکت‌های فعال در حوزه خدمات تاکسی‌های اینترنتی فعالیت می‌کند.

کمپین تبلیغاتی تپسی

استفاده از اغراق در طراحی این کمپین تبلیغاتی، مقداری چاشنی طنز را به آن اضافه کرده که برای مخاطبان جذاب می‌باشد. در رابطه با استفاده از اِلِمان‌های گرافیکی هم به کار بردن رنگ قرمز برای بارش سنگ و رنگ آبی برای آب، هماهنگی جالبی با متن ایجاد کرده است که تأثیرگذاری بیشتری بر روی کاربران دارد.

بازی با کلمات همراه با گرافیک جذاب در کمپین تبلیغاتی کاله

کاله به عنوان شرکت فعال در حوزه تولید مواد لبنی در کشور، یکی از برندهای بزرگ و البته قدیمی کشور است که توانسته خود را متد تبلیغاتی نوین همگام کرده و کمپین‌های تبلیغاتی موفقی را اجرا کند.

کمپین‌ تبلیغاتی کاله

پنیر در کشور ما معمولاً به عنوان صبحانه مصرف شده و همراه کردن هوشمندانه آن با دیگر اقلامی که در صبحانه مصرف می‌شوند؛ توجه کاربر را به خود جلب می‌کند.

استفاده از فاکتورهای گرافیکی جذاب همراه با متن‌های خلاقانه‌ای که حتی کلمات کلیدی در آن‌ها نیز با رنگ متفاوتی مشخص شده‌اند؛ نشان از خلاقیت این برند در جذب مخاطبان دارد.

چطور می‌توانیم به شما کمک کنیم؟

جی ادز یک آژانس تبلیغاتی آنلاین با تجربه گسترده در بازار است. ما کمپین‌های متعدد تبلیغاتی را برای کسب و کارهای کوچک و بزرگ برنامه‌ریزی و اجرا کرده‌ایم.

تخصص اصلی ما در زمینه تبلیغات گوگل است. ما به مشتریان خود دسترسی مستقیم به اکانت گوگل ادز ارایه می‌کنیم تا آنها نیز بتوانند در جریان کمپین های تبلیغات قرار بگیرند.

کمک به شما برای راه اندازی کمپین تبلیغاتی

کارشناسان تبلیغات جی ادز بسیار با انگیزه بوده و برای مواجهه با هر چالشی آماده هستند. علاوه بر این، ما همیشه در حال یادگیری جدیدترین ترندهای تبلیغات هستیم تا بتوانیم آنها را با نیازهای مشتریان و نیازهای مخاطبان هدفشان سازگار کنیم.

فلسفه ما در جی ادز بر مشتریان‌مان متمرکز است. برای شروع تبلیغات در گوگل پیشنهاد می‌کنیم یکی از پلن‌های تبلیغات مدیریت شده گوگل ادز را انتخاب و سفارش دهید.

حرف آخر

ما دوست داریم فراتر از انتظارات ظاهر شویم. ما بسیار سخت تلاش می‌کنیم تا به نتایج دلخواه خود برسید…

ما علاقه داریم هر چیزی را بسنجیم، زیرا این تنها راهی است که می‌توانیم بفهمیم آنچه انجام می‌دهیم خوب است یا هنوز راهی برای اصلاح آن وجود دارد. وجه دیگر تمایز ما، واکنش در سریع‌ترین زمان ممکن است، ما سعی می‌کنیم از هر مشکل بالقوه اجتناب کنیم.

بهینه سازی همیشگی. برای اینکه ما بهترین نتایج را از کمپین‌ها و تبلیغاتی که راه‌اندازی کرده‌ایم دریافت کنیم، سیاست شرکت، ما را پیوسته برای آزمودن و بهینه سازی کمپین های تبلیغاتی تحت فشار می‌گذارد.

محبوبیت برند. هر برند جنبه‌های خوب و دوست‌داشتنی دارد که به واسطه آنها مورد ستایش مردم قرار می‌گیرد. ما به دنبال افزایش تعداد کاربرانی هستیم که از کسب و کار شما راضی هستند و از محصولات و خدماتی که برایشان تدارک دیده اید، استفاده می‌کنند.

اگر فکر می‌کنید فلسفه شرکت ما برای شما مناسب است، همین حالا با ما تماس بگیرید. ما کمک می‌کنیم، برند خود را با یک کمپین تبلیغاتی آنلاین بهبود بخشید.

4 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

سلام .باتشکر از مطالب خوبتون
اگرممکنه عنوان مقاله مرجع رو به اشتراک بذارید

ممنون بخاطر مطالب مفید وب سایت تون

خوشحالیم که از خواندن مطلب لذت بردید.

آخرین مقالات:

مشاوره رایگان برای شما

برای دریافت مشاوره تلفنی، نام و شماره تلفن خود را وارد کنید.