اسکریپت زمان بندی و تغییر قیمت گوگل ادز

اسکریپت گوگل ادز: قیمت‌گذاری 24/7 تبلیغات گوگل

راهنمای اعمال قیمت‌های پیشنهادی برای 24 ساعت شبانه روز در 7 روز هفته

اسکریپتی که در این پست قرار گرفته است به شما کمک می‌کند تا قیمت‌گذاری تبلیغات گوگل ادز خود را با توجه به ساعت و روز نمایش تبلیغات و همچنین با توجه به دستگاهی که تبلیغات در آن نمایش داده می‌شود، اعمال کنید.  این تنظیمات به صورت دستی از بخش Ad schedule قابل اعمال هستند، اما با کمک این اسکریپت کار شما بسیار ساده و راحت می‌شود.

ما در جی ادز با زمان‌بندی تبلیغات و اعمال تنظیمات بیدینگ برای تغییر هزینه پیشنهادی در ساعات مختلف روز و روزهای مختلف هفته، توانسته است کارایی کمپین‌های مشتریان‌مان را بهبود دهیم و پیشنهاد می‌کنیم شما هم با توجه به داده‌های پیشین کمپین‌های گوگل ادز تان این تنظیمات را اعمال کنید.

چگونه اسکریپت قیمت‌گذاری 24/7 استفاده کنم؟

در اسکریپت اعمال‌کننده تنظیمات قیمت پیشنهادی Google Ads داده ها از یک Google spreadsheet دریافت می‌شود. از فایل گوگل شیت موجود در کد کپی بگیرید و آن را جایگزین کنید. در فایل‌تان می‌توانید Bid Adjustment مورد نظرتان را اعمال کنید. روزها و ساعاتی که نمی‌خواهید تبلیغ‌تان نمایش داده شود را خالی بگذارید. فایل‌تان می‌تواند چیزی شبیه عکس زیر باشد:

اسکریپت زمانبندی تبلیغات

در صورتی که می‌خواهید هزینه پیشنهادی هر کلیک در ساعات مختلف برای موبایل را نیز تغییر دهید، بایستی از شیت دوم فایل گوگل اسپریت شیت استفاده کنید و مقدار runMobileBids را برابر True قرار دهید.

اگر می‌خواهید از این اسکریپت تنها برای تغییر قیمت‌های پیشنهادی در کمپین‌های خاصی استفاده کنید، نام کمپین‌ها را به آرایه includeCampaignNameContains اضافه کنید. همچنین برای مثتثنی کردن کمپینی می‌توانید نام آن را به آرایه excludeCampaignNameContains اضافه کنید.

پس از افزودن اسکریپت به اکانت خود زمان اجرای آن را بر روی Hourly قرار دهید.

https://gist.github.com/g-ads-org/2dae53fb83c29223b9a3cbe9e288b506

در وبلاگ جی ادز می‌توانید با نحوه افزودن اسکریپت گوگل ادز به اکانت خود آشنا شده و سایر اسکریپت‌های گوگل ادز را بررسی کنید.
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

آخرین مقالات:

مشاوره رایگان برای شما

برای دریافت مشاوره تلفنی، نام و شماره تلفن خود را وارد کنید.