14روش تبلیغات اینترنتی که شما را به سود فوق العاده می‌رسانند

14 روش تبلیغات اینترنتی که شما را به سود فوق العاده می‌رسانند

آیا می‌دانید کدامیک از تبلیغات اینترنتی بیشترین تأثیر را دارد؟

توسعه بازاریابی اینترنتی باعث افزایش روش‌های تبلیغات اینترنتی شده است. در واقع، امروزه روش های تبلیغاتی مختلفی وجود دارد و شما نیز می‌توانید در استراتژی دیجیتال مارکتینگ خود، از ترکیبی از آنها استفاده کنید. هر یک از راه‌های بازاریابی اینترنتی برای اهداف خاصی کارآمدتر هستند.

افزایش آگاهی برند و بهبود فروش از مهمترین اهداف در بازاریابی اینترنتی است. به عنوان یک بازاریاب حوزه دیجیتال بایستی درباره تمام ابعاد تبلیغات آگاهی کسب کنیم. اما مهمتر از همه، ایجاد استراتژی تبلیغاتی برای اهداف کسب و کارتان است تا بتوانید از بهترین ترکیب تبلیغات اینترنتی جهت دستیابی به اهداف خود دست یابید.

[button-green url=”https://g-ads.org/contact/” target=”” position=”center”]دریافت مشاوره اختصاصی درباره بهترین راه تبلیغات کسب و کار شما[/button-green]

تبلیغات اینترنتی چیست؟

تبلیغات اینترنتی مجموعه ای از ابزارها برای رساندن پیام های تبلیغاتی به مردم سراسر جهان است که از اینترنت استفاده می‌کنند. به زبان ساده تر، روش های تبلیغاتی هستند که با استفاده از فضای اینترنت ایجاد می‌شوند.

تبلیغات اینترنتی چیست؟

از ابتدای انتشار اینترنت، تبلیغ در این فضا ممنوع اعلام شد. دو شرکتی که شبکه اینترنت را راه اندازی کرده بودند (شرکت های ARPANET و NSFNet) از سیاستی استفاده کردند تا موارد تجاری و تبلیغاتی را ممنوع کنند. البته این ممنوعیت در مدت کوتاهی لغو شد. به عنوان مثال، NSF در سال 1991 به تدریج از ممنوعیت تجاری خود منصرف شد.

همانطور که می‌دانید روش‌های تبلیغاتی اینترنتی بسیاری وجود دارد.

از جمله تبلیغ در شبکه های اجتماعی که ترافیک وب سایت را افزایش داده و از همین رو شانس تبدیل بازدیدکنندگان به مشتری را افزایش می‌دهد.

با اجرای آگهی های متنوع آنلاین می‌توانید به بیشترین کاربران ممکن دسترسی پیدا کرده و آنها را مجاب کنید تا از خدمات یا محصولات شما استفاده کنند.

در ادامه بهترین روش های تبلیغات اینترنتی را معرفی می‌کنیم. توصیه ‌می‌کنیم با طراحی یک استراتژی که شامل یک یا تعداد بیشتر از گزینه های زیر است، کار را شروع کنید.

بهترین روش های تبلیغات اینترنتی برای کسب و کار

همانطور که مطلع هستید تبلیغات کسب و کار اینترنتی روش های گسترده ای دارند که استفاده از هر کدام آنها می‌تواند فواید منحصر بفرد خود را به همراه داشته باشد. به عنوان مثال، تبلیغات نمایشی یا متنی گوگل این امکان را به تبلیغ کننده می دهد که بالاتر از نتایج ارگانیک صفحه اول قرار بگیرد.

بدون شک می توان گفت که بهترین روش برای اهدای اعتبار به کسب و کار، استفاده از روش های تبلیغات اینترنتی است. اما موضوعی که باید در نظر داشته باشید، این است که استفاده همزمان از تمامی آنها لازم نیست و باید نسبت به هدف خود تمرکزتان را روی چند شبکه قرار دهید.

در ادامه انواع تبلیغات اینترنتی برای کسب و کار را در یک لیست 11 گزینه ای معرفی می کنیم. توصیه ما این است که با دقت هر کدام از آنها را مطالعه نمائید.

تبلیغات همسان - روش های تبلیغات اینترنتی1- تبلیغات همسان (Native)

وقتی درباره تبلیغات نیتیو صحبت می‌شود، تبلیغات غیرمتداول اینترنتی در ذهن‌مان تداعی می‌شود. به عبارت دیگر، در این نوع بازاریابی از فرمت‌های بنر و یا تبلیغات متنی استفاده نمی‌شود و تلاش می‌کند تا اعتماد کاربر را با ارائه راه‌حل‌هایی برای مشکلات آنها جلب کند. ابزارهای مختلفی برای تبلیغات همسان وجود دارد که می‌توانید استفاده کنید، اما ساده‌ترین آنها ایجاد وبلاگ است.

در وبلاگ خود در مورد موضوعات مربوط به حوزه فعالیت‌تان صحبت کنید، اما تنها به محتوای تبلیغی جهت تشویق به خرید و سفارش بسنده نکنید، بلکه موارد مفید و جالب برای کاربران را هم در وبلاگ خود منتشر کنید. با استفاده از سئو، ایمیل مارکتینگ و پرورش لید (Lead nurturing) شما می‌توانید محتوای مناسب را در هر یک از مراحل قیف فروش به مشتریان بالقوه ارائه دهید.

همسان یا نیتیو یکی از بهترین روش های تبلیغاتی است و به این دلیل کارایی بالایی دارند که نه تنها به صورت ناخواسته نمایش داده نمی‌شوند و مزاحمتی برای کاربر ندارند، بلکه برای افرادی که آن را مشاهده می‌کنند ارزشمند نیز هستند.

تبلیغات اینترنتی

2- SEM (بازاریابی موتور جستجو)

در این نوع روش بازاریابی اینترنتی ، هدف این است که در زمان بسیار کوتاهی، آگاهی از نام تجاری افزایش یابد. همه آنچه نیاز است عبارتند از یک آگهی با عنوان و توضیحات و کلمات کلیدی. در بازاریابی موتورهای جستجو، از کلمات کلیدی مرتبط با کسب و کار جهت نمایش تبلیغات استفاده می‌شود؛ به این صورت که تبلیغات هنگام جستجوی کلمات کلیدی انتخاب شده نمایش داده می‌شود. هزینه بازاریابی موتورهای جستجو معمولا به صورت CPC (هزینه به ازای کلیک) محاسبه می‌شود. گوگل ادز از محبوب‌ترین ابزارهای تبلیغاتی در حوزه بازاریابی موتورهای جستجو است. رقابت بالایی در تبلیغات گوگل وجود دارد و به همین دلیل هزینه کلیک در تبلیغات گوگل برای برخی سایت‌ها بسیار بالا است. Bing Ads پلتفرم تبلیغاتی شرکت مایکروسافت است که به شما برای تبلیغ در موتور جستجوی بینگ کمک می‌کند. بازاریابی موتور جستجو یکی از بهترین روش های تبلیغاتی در ایران نیز به شمار می رود.

با تبلیغات کلیکی فروش خود را افزایش دهید. برای شروع تبلیغات گوگل می‌توانید با کارشناسان تبلیغات جی ادز تماس بگیرید.

روش های مختلف تبلیغات اینترنتی3- تبلیغات بنری (تبلیغات نمایشی)

یکی از رایج‌ترین روش های تبلیغات اینترنتی، تبلیغات بنری است. سیستم های بازاریابی زیادی هستند که در این زمینه فعالیت می‌کنند و با عضویت در این سایت‌ها و ثبت بنر و آدرس سایت‌تان می‌توانید شروع به تبلیغات بنری در سایت‌های همکار این سایت‌ها نمایید. هزینه تبلیغات بنری معمولا به صورت کلیکی (CPC) یا به ازای هر هزار نمایش (CPM) محاسبه می‌شود. پلتفرم گوگل ادز بزرگترین شبکه تبلیغات نمایشی (Display Network) را دارد. هزینه هر کلیک در شبکه دیسپلی گوگل معمولا کمتر از تبلیغات در نتایج جستجوی گوگل است، البته اثربخشی نسبتا پایینی نیز دارد.

4- تبلیغات موبایل

باوجود فرمت‌های مختلفی که به صورت اختصاصی برای تبلیغات تلفن همراه وجود دارد، توصیه می‌شود که تمام کمپین‌های تبلیغات اینترنتی خود را با پلتفرم‌های تلفن همراه تطبیق دهید. استفاده از طراحی ریسپانسیو به افزایش اثربخشی تبلیغات موبایل کمک می‌کند. امروزه معمولا همه ما یک موبایل و یا تبلت متصل به اینترنت داریم که به طور دائم از آن استفاده می‌کنیم. از سال 2016، گوگل اعلام کرده است که ترافیک تلفن همراه از رایانه‌های دسکتاپ پیشی گرفته است. بنابراین، اگر شما هنوز برای تبلیغات موبایل سرمایه‌گذاری نکرده‌اید، وقت آن است که این کار را سریع انجام دهید. با بهبود نسخه موبایل نه تنها می‌توانید دسترسی بهتر و تجربه کاربران موبایل را بهبود دهید، بلکه SEO سایت شما نیز با توجه به الگوریتم Mobile-First گوگل بهبود می‌یابد.

تبلیغات اینترنتی5- تبلیغات شبکه های اجتماعی

شبکه های اجتماعی بخش مهمی از زندگی روزمره ما هستند و برای آگاهی از برند و همچنین دستیابی به مشتریان جدید بالقوه، موثر هستند. تبلیغات در شبکه های اجتماعی می‌تواند بسیار هدفمند باشد. تبلیغات فیسبوک ، تبلیغات توییتر و تبلیغات لینکدین مهمترین نوع تبلیغات در شبکه های اجتماعی هستند. این شبکه های اجتماعی پلتفرم بازاریابی اختصاصی خود را دارند و به شما کمک می‌کنند با توجه به اهداف تبلیغاتی خود کمپین های جدیدی ایجاد کنید. البته تبلیغات در اینستاگرام را فراموش نکنید که می تواند مخاطبین بسیاری را به سمت شما هدایت کند.

6- تبلیغات ریمارکتینگ

احتمال تبدیل به مشتری کاربرانی که قبلا از سایت شما بازدید کرده‌اند و شاید حتی چند مرحله از قیف فروش را طی کرده‌اند، آسان‌تر از کاربرانی است که هیچ اطلاع قبلی درباره سایت شما ندارند. ریمارکتینگ متد تبلیغاتی است که در آن تبلیغات شما برای افرادی نمایش داده می‌شود که قبلا از سایت شما بازدید کرده‌اند.

این روش تبلیغات اینترنتی نه تنها برای فروش خوب است بلکه برای برندسازی هم مفید است، چرا که بارها برند و محصولات و خدمات شما را برای کاربران خاصی نمایش می‌دهد. چارچوب تبلیغاتی گوگل ادز امکان استفاده از ریمارکتینگ را در اختیار شما قرار می‌دهد. برای تبلیغات ریمارکتینگ در گوگل شما هیچ هزینه اضافی پرداخت نمی‌کنید و همان هزینه به ازای هر کلیک (CPC) را پرداخت می‌کنید.

7- ایمیل مارکتینگ

سابقه این نوع بازاریابی اینترنتی به زمان ایجاد سرویس ایمیل بازمی‌گردد، اما در حال حاضر سیستم‌های اختصاصی بازاریابی آنلاین پیشرفت و تغییرات زیادی داشته‌اند. کمپین‌های تبلیغات ایمیلی با کمک ابزارهای ایمیل مارکتینگ خودکارسازی شده‌اند، امروزه با کمک یک سیستم جامع ایمیل مارکتینگ می‌توانید به اهداف تجاری بسیار سودآور خود دست یابید. با توجه به اینکه هزینه جذب مشتری جدید بیش از 7 برابر هزینه نگهداری مشتری فعلی است، می‌توانید از ایمیل مارکتینگ برای افزایش وفاداری مشتریان فعلی نیز استفاده کنید.

برخی از سرویس‌های ایمیل مارکتینگ عبارتند از:

  • MailChimp
  • mailerlite
  • Constant Contact
  • AWeber
  • ConvertKit
  • GetResponse
  • Campaign Monitor
  • Active Campaign
11 روش تبلیغات اینترنتی مهم که باید بشناسید

8- دیجیتال ساینیج

اگرچه این نام چندان شناخته شده نیست، اما به آرامی وارد زندگی کاربران شده و به زودی در سال‌های آتی به عنوان یک واقیعت مشترک بین همگان مطرح می‌شود. دیجیتال ساینیج شکل توسعه یافته از تبلیغات بیلبوردی سنتی است که در بیلبوردها، MUPIها، دریچه‌های نمایش، باجه‌های تلفن یا هر ایستگاه دیگری که دارای یک صفحه است، استفاده می‌شوند. کارایی این نوع تبلیغات به توانایی آنها در جلب توجه مشتریان در زمان‌های غیر جذاب از روزشان، برمی‌گردد.

تبلیغات ویدیویی - روش های تبلیغات اینترنتی9- تبلیغات ویدیویی

محتوای ویدئو یک منبع فوق‌العاده سرگرم کننده برای کاربران است. استفاده از ویدیو به عنوان یک استراتژی تبلیغاتی، ایده ای فوق‌العاده است. یوتیوب بزرگترین پایگاه ویدیویی جهان است که امکان نمایش تبلیغات ویدیویی در ابتدای ویدیوها را به شما می‌دهد. همچنین با ایجاد کانال در یوتیوب می‌توانید به بهبود SEO سایت‌تان نیز کمک کنید. علاوه بر این با به اشتراک‌گذاری ویدیو در یوتیوب و آپارات و دیگر سایت‌های اشتراک ویدیو می‌توانید ترافیک مستقیم بیشتری برای وبسایت خود ایجاد کنید و شانس این را داشته باشید که کسانی که ویدیوی شما را تماشا می‌کنند، تبدیل به مشتری تان شوند. با ویدئوها فرصت‌های بیشماری ایجاد می‌شود، به یاد داشته باشید که به زودی 80% محتوای اینترنت بر مبنای ویدئو خواهد بود، البته اگر اکنون چنین نباشد!

10- تبلیغات اپلیکیشنی

در سال های اخیر تعداد کاربران تلفن های هوشمند رشد قابل توجهی داشته است. همچنین تعداد اپلیکیشن های سیستم عامل های محبوب موبایلی مانند iOS و Android نیز افزایش یافته است. صاحبان اپلیکیشن‌ها برای درآمدزایی اقدام به درج آگهی در اپلیکیشن های خود می‌کنند. گوگل ادز یکی از بزرگترین پلتفرم‌های تبلیغات اپلیکیشنی است که به شما کمک می‌کند تبلیغات خود را در هزاران اپلیکیشن نمایش دهید. تبلیغات اپلیکیشنی موثرترین روش برای افزایش نصب اپلیکیشن است.

11- تبلیغات نصب اپلیکیشن

در تبلیغات اپلیکیشنی شما از اپهای مختلف برای تبلیغات استفاده می‌کنید. اما برای تبلیغات اپلیکیشن نیز روش‌های موثر بسیاری وجود دارد. بهترین روش‌های افزایش نصب اپ، تبلیغات در گوگل پلی و تبلیغات در اپ استور هستند. برای اجرای کمپین های مختلف در این دو مارکت می‌توانید از پلتفرم Google Ads استفاده کنید.

گر چه در حال حاضر روش های بسیاری برای تبلیغات اینترنتی وجود دارد، اما این روش‌ها در سال‌های آینده می‌توانند به آسانی چندین برابر شوند. با پیشرفت ترکیبی فناوری و اینترنت، می‌توان رشد تعدادی از متودهای تبلیغات کسب و کارهای آینده را مشاهده کرد. امروزه، حضور در خط مقدم فناوری و اینترنت یک ضرورت است و با این کار دستیابی به مشتریان جدید تسهیل می‌شود.

12- اینفلوئنسر مارکتینگ

اینفلوئنسر مارکتینگ یکی از متدهای تبلیغاتی پیشرفته و نسبتاً جدید می‌باشد که در چند وقت اخیر توانسته در کشور ما هم طرف‌داران خاص خود را پیدا کند. جالب است بدانید که به گفته سایت webfx، هر 1 دلاری که شرکت‌ها در متد تبلیغاتی اینفلوئنسر مارکتینگ هزینه می‌کنند؛ آورده مالی برابر با 6.5 دلار برای آن‌ها دارد. فرقی نمی‌کند که شما صاحب یک برند مشهور بوده و یا به تازگی استارت‌آپ خود را راه‌اندازی کرده باشید؛ تبلیغات اینفلوئنسر مارکتینگ این امکان را برای شما فراهم می‌کنند که آگاهی برند خود را افزایش داده، اعتماد مشتری‌ها را جلب کرده و فروش خود را افزایش دهید.

از مزیت‌های همکاری با اینفلوئنسرهای مختلف برای پروموت کردن برندها این است که می‌توان از پتانسیل بالای مخاطبان آن‌ها برای فروش محصول و یا خدمات اشاره کرد. از طرفی دیگر مخاطبان اینفلوئنسرهای مختلف، نوعی حس وفاداری و اعتماد نسبت به کسی که آن را دنبال می‌کنند دارند که این موضوع باعث تأثیرگذاری بیشتر انتشار محتوا تبلیغاتی برند شما در رسانه‌های این افراد می‌شود.

13- تبلیغات دیسپلی

این متد تبلیغاتی شامل نمایش تبلیغات شما در وبسایت‌ها، اپلیکیشن‌ها و دیگر رسانه‌ها می‌شود. همانند بسیاری از متدهای تبلیغاتی دیگر، در تبلیغات دیسپلی هم گوگل پیشرو می‌باشد. تبلیغات دیسپلی گوگل ادز، یکی از متدهای تبلیغاتی است که در آن کاربران تبلیغات خود را در بیش از 2 میلیون وب‌سایت و اپلیکیشن مختلف، در معرض دید مخاطبان هدف خود قرار می‌دهند.

هزینه تبلیغات دیسپلی به صورت هزینه به ازای هر کلیک (CPC) محاسبه می‌شود که این مورد به عنوان یک مزیت بزرگ برای کاربران در نظر گرفته می‌شود. در روش پرداخت هزینه به ازای هر کلیک، شما زمانی هزینه تبلیغات خود را پرداخت می‌کنید که کاربران بر روی آن کلیک کرده باشند. بدین ترتیب بهتر می‌توانید بودجه تبلیغاتی خود را مدیریت کرده و حداکثر استفاده را از آن داشته باشید.

14- تبلیغات پادکست

پادکست به عنوان یکی از رسانه‌هایی که در سال‌های اخیر محبوبیت بالایی در میان کاربران ایرانی پیدا کرده است؛ این امکان را برای برندهای مختلف فراهم می‌کند که تبلیغات صوتی خود را به گوش مخاطبان هدف برسانند.

توجه داشته باشید که در طراحی تبلیغات پادکست، باید توجه بیشتری را چاشنی کار خود کنید. به عنوان مثال چنانچه قصد دارید یک برنامه پادکست را برای ارائه تبلیغات خود انتخاب کنید؛ باید حداقل چند قسمت از آن را گوش کرده باشید تا ببینید که اصلاً این برنامه و مخاطبان آن، محل مناسبی برای ارائه تبلیغات شما هستند یا خیر.

بهترین روش های تبلیغاتی در ایران

روش های تبلیغاتی در ایران به ویژه در سال های گذشته افزایش یافته اند و گسترده شدن اینترنت نیز در این مسیر تاثیر گذار بوده است. تبلیغات اینترنتی در ایران بیش از پیش مورد استفاده قرار می‌گیرند و یکی از محبوب ترین آنها نیز گوگل ادز به شمار می‌رود. تبلیغات شبکه های اجتماعی نیز یکی از روش های مهم به شمار می‌رود که در ابتدای این مقاله نیز به آن اشاره داشتیم.

تبلیغات اینترنتی - بهترین روش های تبلیغاتی در ایران

همچنین تبلیغات نیتیو یا همسان نیز در بسیاری از سایت های ایرانی مورد استفاده قرار گرفته اند؛ اما می‌توان گفت که عدم مرتبط بودن آنها گاهی اوقات باعث آزرده خاطر کاربران می‌شود.

اما بهترین روش های تبلیغاتی تنها مربوط به گزینه های اینترنتی نمی‌شوند. عموما کمپین های متنوعی در سراسر ناوگان حمل و نقل مانند مترو، اتوبوس و … اجرا می‌شوند. همچنین می‌توان گفت که بیلبوردهای ایجاد شده در نقاط مختلف شهر، جلوه ای ویژه از خدمات یا محصولات برندهای مختلف را در اختیار مصرف کنندگان قرار می‌دهد.

علاوه بر آن، کمپین های دیگر مانند آگهی های چاپی، رادیویی، تلویزیونی و بسیاری موارد دیگر در بین روش های تبلیغاتی محبوب ایران قرار گرفته اند. در صورتی که علاقه مند بودید بیشتر از این کمپین ها بدانید، می‌توانید مقاله روش های تبلیغاتی جی ادز را مطالعه نمائید.

چگونه سایت خود را تبلیغ کنیم؟

روش‌های زیادی برای استفاده از انواع تبلیغات اینترنتی وجود دارد، برای همین بیشتر افراد برای انتخاب بهترین روش تبلیغات آنلاین دچار سردرگمی می‌شوند. وقتی فردی از من می‌پرسد که چگونه فروشگاه اینترنتی خود را تبلیغ کنیم؟ پاسخ من این است که از همه روش‌های تبلیغات اینترنتی برای افزایش ترافیک هدفمند وب‌سایت خود بهره بگیرید. پس از اینکه روش‌های مختلف این شیوه بازاریابی را تست کردید، به این نتیجه می‌رسید که کدام روش تبلیغاتی برای کسب و کار شما کارایی و بازدهی بیشتری داشته است. سپس می‌توانید از همان روش برای تبلیغات با بودجه بیشتر استفاده کنید.

استراتژی تبلیغاتی خود را ایجاد کنید

اکنون که با مهمترین روش‌های تبلیغات اینترنتی آشنا شدید وقت آن است که استراتژی تبلیغات شرکت‌تان را برنامه ریزی و طراحی کنید. به خاطر داشته باشید که برنامه‌ریزی همه جانبه یک ضرورت است. علاوه بر این شما باید تصمیم بگیرید از کدام نوع بازاریابی استفاده کنید و از کدام‌یک استفاده نکنید و اینکه برای هر روش تبلیغاتی نیاز به تخصیص چه میزان بودجه ای دارید.

یکی دیگر از نکات مهم که باید به آن توجه کنید، سنجش تاثیر اقدامات هر استراتژی ترکیبی است. برای مثال پس از شروع، ممکن است از روش بازاریابی خاصی نتایج مورد انتظار را دریافت نکنید، اما با روش دیگری ممکن است نتایج فراتر از حد انتظار باشد. با انجام تجزیه و تحلیل داده‌های تبلیغاتی، شخص قادر است هر گونه تغییرات لازم در بودجه را برای تغییر جهت دادن به سرمایه‌گذاری تبلیغاتی و بهبود ROI (بازگشت سرمایه) انجام دهد.

در صورتی که علاقه مند به استفاده از این نوع بازاریابی بودید، حتما مقاله ما درباره مزایای تبلیغاتی اینترنتی را بخوانید.

در پایان به یاد داشته باشید که یکی از گزینه‌ها این است که تبلیغات خود را به شرکت متخصصی در زمینه تبلیغات بسپارید تا آنها بودجه و کمپین‌های شما را با توجه به تجربه‌ای که دارند به نحو احسن انجام دهند.

آیا آماده هستید که روش‌های گوناگون تبلیغات اینترنتی را برای شرکت خود راه اندازی کنید؟ تجربه شما از استفاده روش های تبلیغاتی چه بوده است؟ به نظر شما این نوع تبلیغات می توانند تاثیر گذار باشند؟

شما می توانید نظرات و تجربیات خود را در بخش کامنت های همین صفحه مطرح کنید. اگر سوالی هم داشتید، می توانید در بخش نظرات بپرسید؛ تلاش می‌کنیم تا در کوتاه ترین زمان ممکن به شما پاسخ بدهیم.


سوالات متداول

بلی. تبلیغات رایگان اینترنتی از طریق شبکه‌های اجتماعی، دایرکتوری‌های آنلاین، سایت‌های اشتراک لینک،‌ نیازمندی‌های آنلاین و … امکان‌پذیر است.

پیشنهاد می‌شود از همه روش‌های تبلیغات اینترنتی استفاده کنید، اما برای افزایش فروش تبلیغات در نتایج جستجوی گوگل که توسط گوگل ادز انجام می‌شود، را پیشنهاد می‌کنیم. برای کسب اطلاعات بیشتر با جی ادز تماس بگیرید.

مهمترین مزیت تبلیغات اینترنتی هدفمند بودن آن است. در انواع روش‌های تبلیغات اینترنتی مانند تبلیغات گوگل و تبلیغات فیسبوک امکان هدفگیری مخاطبان بر اساس علایق آنها، مشخصات دموگرافیک، موقعیت جغرافیایی و … وجود دارد. همچنین در این نوع تبلیغ امکان مشاهده آمار و گزارش‌های دقیق وجود دارد که می‌توانید عملکرد کمپین‌های تبلیغاتی آنلاین را بررسی کنید.

راه های مختلف تبلیغات در میزان دسترسی به جامعه هدف، دقت در هدفگیری مخاطبان هدف، میزان جذب و تاثیرگذاری، میزان امکان بررسی بازخورد آن، هزینه اجرا و میزان بازخورد تفاوت‌های اساسی با هم دارند. همچنین هر یک از روش های تبلیغات برای بخشی از قیف فروش تاثیرگذاری بیشتری دارد.

41 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

درود بر شما مقاله بسیار ارزشمندی بود
البته در کنار این نکات از پکیج های سایت های modiresabz و memberco به خوبی می شه استفاده کرد
به نکات واقعا کلیدی اشاره شد ممنونم از نویسنده برای تهیه این پست ارزشمند

سایت های تبلیغاتی زیادی برای درج آگهی و تبلیغات اینترنتی هست که میشه ازش استفاده کرد و به صورت رایگان ، خدمات ارائه میدن. نظرتون درباره ارسال آگهی رایگان در این سایت‌ها چیه؟

خیلی ممنون خوندم عالی بود. تقدیر و تشکر از مهندس حسین قبیله

سلام
به نظرتون راه حل تبلیغات محصولی که کسی چیزی در رابطه باهاش نمیدونه چیه؟؟
مثلا اختراعی که خیلی به مردم کمک میکنه ولی مردم از وجودش بی اطلاعند.

سلام وقتتون بخیر و شادی
فقط خواستم تشکر کنم بابت مطالب مفیدتون

سلام عالی بود ممنون

سلام
خوشحالیم که مطلب مورد پسند شما بوده

سلام من یه سایت فروش لوازم خانگی دارم اگه میشه دو سه سایت رو به هم معرفی کنید با قیمت مناسب ممنون میشم

کسی تا حالا سفارش تبلیغ به کانون تبلیغات ایران گستر داده میخواستم ببینم کارشون چجوری هستش سفارش تبلیغ صداسیما داریم میخوام ببینم میتونیم بهشون بسپاریم خیال مون از کیفیت کار راحت باشه؟

سلام
ممنون از مطلب خوبتون
خواستم ببینم اگر کسی یه هفته نامه داشته باشه که هم بصورت سایت و هم بصورت مجله در دسترس عموم هست. بهترین راه برای تبلیغ و اینکه بیشتر دیده بشیم چی هست؟ باید خدمتتون عرض کنم که تمامی مطالب سایت تولیدی بوده و هیچ گونه کپی پیستی وجود نداره و این هفته نامه 11 سال سابقه کار داره.
ممنون از راهنماییتون

سلام
اگر می خواهید صفحه شما بیشتر دیده بشه ما به شما تبلیغات گوگل را پیشنهاد می کنیم.

برای بیشتر دیده شدن مجله نیز می توانید مقاله کمپین های تبلیغاتی را مطالعه نمائید.

مطالب عالی بود ممنون

ممنون از پست خوبتون. برای گسترش و تبلیغ کسب و کار خودتون با کمترین هزینه می تونید از سامانه پیامکی رایگان اس ام اس استفاده کنید.
raygansms.com/webservice

کاری که الان میکنید هون گزینه یکه دیگه؟

سلام چطوری در اینستاگرام افراد شهر خودمون رو بیشتر ترغیب کنیم تا پیجمون رو ببینن.فالو کردن افراد توی شهر و افرادی که حیطه کاری انها در این استان هست ولایک و کامنت و…برای همه اینها دقت کردیم که از افراد شهر خودمون باشن اما بازم بازدید تهران از اصفهان بیشتره راه کار چیه ؟؟

ایا لینکدین جواب میده در ایران؟

خیلی ممنون از سایت مفیدتون عالی هستین شما

سلام وقتتون بخیر باشه مطلب خوب و اموزنده ای بود…
اما اگر بخواییم کار عکاسی رو تبلیغ کنیم کدام روش بهتره و میشه زودتر نتیجه گرفت؟؟؟

سلام
جهت استخدام راننده حانم و آقا چه نوع تبلیغی را پیشنهاد میدین

سلام
با توجه به راننده مد نظرتون می‌تونید عکسی از فضای داخلی یا بیرونی ماشین طراحی کنید و در گوشه ای از تصویر، آگهی تبلیغاتی رو چاپ کنید.
اگه راننده کامیون براتون مناسب باشه تبلیغ جذاب تر میشه، اما اگه به راننده ماشین های کوچک‌تر نیاز دارید، به نظرم تصویر داخل خودرو می‌تونه جذاب‌تر باشه. با جستجو و دیدن تصاویر هم می‌تونید کلی ایده بگیرین.
موفق باشین.

سلام. ممنون از مطالب مفیدتون. خواستم بدونم میتونم از مطالبتون تو کانال تبلیغاتیم استفاده کنم.ممنون.

با سلام. ممنون از اینکه وقت گذاشتید و مطالب رو مطالعه کردید.
بله می توانید استفاده کنید. بسیار ممنون می‌شویم اگر جی ادز را به عنوان منبع معرفی کنید.

سلام برای کتاب فروشی چه نوع تیلیغاتی رو پیشنهاد میدید

سلام. روش های متعددی برای تبلیغ کتاب و تشویق مردم به خواندن آنها وجود دارد.
مثلا داستان زندگی افراد بزرگ و موفق که در کشورمان شناخته شده باشند، می تواند گزینه مناسبی باشد.
همچنین می‌تونید یک اپ مناسب طراحی کنید و از طریق تبلیغات اپلیکیشن، فروش کتاب های خود را افزایش دهید.
علاوه بر آن، قدرت تخفیف را هم دست کم نگیرید.

سلام
بسیار مفید و عالی
بنده همه قسمت های تبلیغاتی را مرور کردم
و خودم هم مشکل دارم
بنده به عنوان تعمیرکار گیربکس های اتوماتیک
هستم
ونیاز دارم که تبلیغ داشته باشم
اگر امکانش هست بنده را هم راهنمایی بفرمائید ممنون میشم

سلام دوست عزیز. اگر می‌خواهید تنها کار کنید و روی برندی سرمایه گذاری نکرده‌اید، توصیه می‌کنیم در شبکه‌های اجتماعی و وب سایت‌های خدماتی مانند دیوار، شیپور و … سرمایه گذاری کنید. در صورتی که وب سایت ایجاد کرده‌اید و می‌خواهید برای برند خودتان سرمایه گذاری کنید، گوگل ادز گزینه مناسبی به شمار می‌رود.

آخرین مقالات:

مشاوره رایگان برای شما

برای دریافت مشاوره تلفنی، نام و شماره تلفن خود را وارد کنید.