کوپن تخفیف تبلیغات گوگل

ترفندها و نکاتی برای استفاده از کوپن تبلیغ در گوگل ادوردز

هر شرکتی که از خدمات گوگل ادوردز استفاده می‌کند می‌تواند از کدهای کوپنی که گوگل در اختیارش قرار می‌دهد نیز استفاده کند. در این مقاله قصد داریم ترفندها و نکات مهمی را برای استفاده از کوپن تبلیغ در گوگل ادوردز بیان کنیم. پس همراه ما باشید.

  • معمولا گوگل کوپن های تبلیغاتی را برای مشتریان جدید ادوردز پیشنهاد می کند تا بتواند آن ها را به صرف هزینه های بیشتر بر روی تبلیغات PPC تشویق نماید.
  • بعد از اینکه تبلیغ کننده مقدار خاصی از هزینه را صرف تبلیغات خود کرد می تواند از کوپن ها یا بسته های تشویقی استفاده کند.
  • کوپن تبلیغ در گوگل بر اساس پول رایج ثبت شده در اکانت و روش پرداخت تایید شده اند.
  • ادوردز مثل تبلیغات بینگ روش پرداخت پی پال را پیشنهاد نمی‌کند.

چگونه کوپن تبلیغ در گوگل را مورد استفاده قرار دهیم؟

برای اینکه بتوانید از کوپن تبلیغ در گوگل استفاده کنید باید اول از هر کاری اطلاعات مربوط به  صورتحساب را در اکانت خود وارد نمایید. برای اضافه کردن اطلاعات صورت حساب و آزاد کردن کد تبلیغاتی از فرایند مرحله به مرحله زیر استفاده کنید:

  • ابتدا وارد اکانت گوگل ادوردز خود شوید.
  • به قسمت Billing Preferences در تب Billing بروید.
  • در قسمت پروفایل، جزییات حساب خود را وارد نمایید.
  • بر روی دکمه Continue کلیک کنید تا به بخش تنظیمات یا همان Settings بروید. در این بخش می‌توانید روش پرداخت را انتخاب کنید و کد تبلیغاتی خود را وارد نمایید.
  • بر روی لینک Enter it here (کد خود را اینجا وارد کنید) در کنار Do you have a promotion code? کلیک نمایید.
  • کد کوپن را وارد کنید و دوباره بر روی دکمه Continue کلیک نمایید تا شرایط و قوانین موجود را مشاهده کنید و بپذیرید.
کوپن تبلیغ در گوگل

چگونه می توان اکانت گوگل ادوردز را پاک کرد؟

بعد از مدت زمان معین که از کوپن تبلیغاتی استفاده کردید باید کمپین خود را پاک کنید یا متوقف سازید تا دیگر مجبور نشوید از جیب خود هزینه های تبلیغات را بپردازید. شما می توانید به طور کامل اکانت گوگل ادوردز خود را پاک کنید یا یک اکانت جدید برای به دست آوردن کوپن تخفیف جدید ایجاد نمایید. برای پاک کردن  اکانت، تب My Account > Preferences را انتخاب کنید و سپس به بخش Account Cancellation بروید. بر روی لینک Cancel this account لیک نمایید.

حذف اکانت ادوردز

حالا می‌توانید دکمه Cancel my account (لغو حساب من) را انتخاب کنید و به طور کامل اکانت خود را پاک نمایید.  توجه داشته باشید که اگر در حال حاضر هزینه بیشتری نسبت به کد تبلیغاتی خود استفاده کرده باشید، حتی بعد از پاک کردن حساب نیز، فاکتور موجود را در ظرف 60 روز دریافت خواهید کرد.

شرکت جی ادز (پارتنر رسمی گوگل ادز) ماهانه تعداد محدودی پروموشن کد از طرف گوگل برای ارایه به مشتریان خود دریافت می‌کند. با توجه به محدود بودن پروموشن کد و تعداد بالای مشتریان جی ادز برای ارایه اعتبار هدیه گوگل ادز به مشتریان شرایط خاصی را تعیین کرده است. برای مشاهده شرایط دریافت پروموشن کد رقبا کلیک کنید.

2 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

سلام بنده کوپن گوگل ادز دارم اما حسابی ندارم برای پرداخت شما میتوانید من کوپن را به شما بدهم شما برای من تبلیغ کنید

آخرین مقالات:

مشاوره رایگان برای شما

برای دریافت مشاوره تلفنی، نام و شماره تلفن خود را وارد کنید.