امکانات جدید گوگل ادوردز

اینترفیس جدید گوگل ادوردز در راه است!

در مارس 2016 (تقریبا یک سال پیش) گوگل درباره “بازاریابی با ارجحیت دنیای موبایل“، “میکرو لحظات” و تغییرات بزرگی در آینده تبلیغات ادرودز سخن گفت. ادوردز از شروع فعالیت (در 16 سال گذشته) شاهد تغییرات چندان بزرگی نبوده است، اما به زودی باید منتظر تغییرات بسیار اساسی در واسط کاربری گوگل ادوردز باشیم.

این پست قبل از انتشار اینترفیس جدید گوگل ادز منتشر شده است. با تغییرات جدید گوگل ادز بیشتر آشنا شوید.

گوگل برای طراحی واسط کاربری جدید بر روی توسعه کسب و کارها (و نه امکانات) تمرکز کرده است و برای این منظور از سال گذشته با کسب و کارها و مشتریان خود تعاملی نزدیکی داشته است و انتظارات و خواسته های آنها را مورد بررسی قرار داده است.

ویژگی های گوگل ادوردز جدید

در ادوردز جدید دیگر شاهد منوها و صفحات شلوغ و درهم نخواهیم بود. گوگل وعده داده است که در ماه های پیش رو ابزارهای جدیدی به گوگل ادوردز افزوده خواهد شد تا کاربران بتوانند با روش های جدیدی به مشتریان خود دست یابند.

صفحه اصلی پنل ادوردز در نسخه جدید با کمک نمودارهای جدید، آمار بیشتری از کارایی کمپین های تبلیغاتی ارائه می دهد. نمودار حرارتی نمایش بازدید و کلیک در طی روزها و ساعات روز و موقعیت مکانی مخاطبان از جمله امکانات جدید ادوردز است.

پلتفرم جدید تبلیغات گوگل با سرعتی بالاتر و طراحی ساده و گیرا، برای دست یافتن به اهداف تجاری منحصر به فرد کسب و کارها کمک خواهد کرد. امکانات پلتفرم جدید گوگل به زودی برای برخی کاربران به صورت آزمایشی فعال خواهد شد. افرادی که هم اکنون از بیشترین امکانات گوگل ادوردز استفاده می کنند، شانس بیشتری دارند تا امکانات گوگل ادوردز جدید را پیش از دیگران مشاهده کنند.

برای راهنمایی کاربران درباره امکانات نسخه جدید ادوردز، صفحات پشتیبانی گوگل ادوردز در حال بروزرسانی هستند. ما نیز سعی می کنیم در آینده مقالات بیشتری درباره تغییرات ادوردز در وبلاگ جی ادز منتشر کنیم.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

آخرین مقالات:

مشاوره رایگان برای شما

برای دریافت مشاوره تلفنی، نام و شماره تلفن خود را وارد کنید.