قالب جدید تبلیغات متنی گوگل ادوردز

پیشنهاد هیجان انگیز ادوردز: تبلیغات متنی خود را گسترش دهید!

از ۳۱ ژانویه ۲۰۱۷، تبلیغات متنی ادوردز با قالب جدیدی (قالب تبلیغات متنی گسترش یافته) ایجاد می‌شوند. البته تبلیغات گوگل استاندارد موجود در کنار تبلیغات متنی گسترش ‌یافته هنوز هم نمایش داده می‌شوند، اما امکان تغییر محتوای آن ‌ها وجود ندارد. گوگل کاربران خود را تشویق می‌کند تا آگهی‌های جدیدی با قالب گسترش ‌یافته ایجاد کرده و تبلیغات پیشین خود را متوقف کنند.

توصیه می‌کنیم که پیش از متوقف کردن تبلیغات متنی استاندارد خود، در انتظار تایید تبلیغات متنی گسترش‌ یافته بمانید.

گوگل ادز به صورت پیوسته در حال گسترش و بروزرسانی است. قبل از سال 2017 تبلیغات متنی گوگل تنها یک عنوان داشتند، با آمدن تبلیغات گسترش یافته در سال 2017 تبلیغات متنی گوگل (تبلیغات گسترش یافته) با دو عنوان ایجاد شدند. بعدها در سال 2018 یک عنوان دیگر به تبلیغات متنی اضافه شد؛ به این صورت که از سه عنوان دو یا سه تای آنها نمایش داده می‌شود. راهنمای ایجاد تبلیغات متنی گسترش یافته در گوگل را مشاهده کنید.

بعدها در اوایل سال 2019 تبلیغات سرچ ریسپانسیو (responsive search ads) به گوگل ادز اضافه شد تا کاربران بتوانند با وارد کردن تا 10 عنوان مختلف و چندین توضیح برای آگهی، ترکیب‌های تبلیغاتی متنوعی را به جستجوکنندگان نمایش دهند.

آگهی متنی در گوگل

بیشترین بهره را از تبلیغات متنی گسترش یافته ببرید!

تبلیغات متنی گسترش یافته تعدادی از ویژگی ‌هایی که شما هم ‌اکنون در تبلیغات متنی با آن ‌ها آشنایی دارید در اختیار دارد. اما با ۵۰٪ متن تبلیغ بیشتر و یک عنوان اضافی، تبلیغات متنی گسترش یافته فرصت بیشتری را برای شما در جهت ارتباط با کاربران و استخراج کلیک‌ های بیشتر و با کیفیت ‌تر برای وب‌ سایت شما مهیا می ‌نماید.

  • مجددا به پیام تبلیغ خود فکر کنید. ممکن است وسوسه کننده باشد، اما به سادگی یک عنوان به تبلیغ ادوردز خود اضافه نکنید. تمام پیامی را که قصد ارائه آن را دارید در نظر بگیرید، تمامی بخش‌ های تبلیغ جدید خود را مد نظر داشته باشید.
  • از محدودیت تعداد کاراکتر خود بهره ببرید. بخش گسترش یافته ‌ی عنوان، فضای قابل کلیک تبلیغ شما را افزایش می ‌دهد و به شما اجازه خواهد داد تا قبل از کلیک روی تبلیغ، با شخصی که جستجو می ‌نماید بیشتر ارتباط برقرار کنید.
  • روی بهینه‌سازی عناوین خود تمرکز کنید. مردم به احتمال زیاد عنوان تبلیغ شما را خواهند خواند. زمانی که در صفحه نتایج جستجو دیده شد، بین دو بخش عنوان تبلیغ خط ربط «-» قرار می‌گیرد. در تلفن همراه، عنوان ممکن است در بیش از یک خط جای گیرد. حالت ‌های مختلف نمایش عنوان را در زمان نوشتن تبلیغ خود در نظر بگیرید و مطمئن شوید که تبلیغ شما متقاعد‌کننده و خوانا در تمامی دستگاه ها می‌‌باشد.
  • ۳ تا ۵ تبلیغ در هر گروه تبلیغی ایجاد کنید. به جای ویرایش تبلیغات متنی موجود خود، سعی کنید که از تبلیغات متنی موجود خود به عنوان مکمل در کنار تبلیغات متنی گسترش یافته جدید بهره گیرید. انجام این کار به افزایش کارایی تا بیشترین حد خود کمک می‌نماید.
  • از افزونه ‌های تبلیغ استفاده نمایید. پیش از این محرز شده است که استفاده از اطلاعات در بخش زیرین تبلیغ، مانند پیوند به بخش ‌های دیگر وب‌ سایتان یا مکان کسب و کار شما، باعث افزایش کارایی تبلیغ شما خواهد شد.
  • از چند تبلیغ به جای یکی استفاده کنید. ادوردز به شما این امکان را می‌دهد که برای یک گروه از آگهی‌های خود چند متن آگهی متفاوت را نمایش دهید. توصیه می‌کنیم که چند متن تبلیغ مختلف را به گروه آگهی خود اضافه کنید تا ببینید که کدامیک بهترین عملکرد را برای کسب و کار شما خواهد داشت.
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

آخرین مقالات:

مشاوره رایگان برای شما

برای دریافت مشاوره تلفنی، نام و شماره تلفن خود را وارد کنید.