دوره آموزش گوگل ادوردز

#1 دوره آموزش گوگل ادوردز – پیش گفتار

 

متن زیرنویس ویدئو:

سلام، من برد بیتسول هستم. به آموزش مقدماتی تبلیغات گوگل ادوردز خوش آمدید. در این دوره هر آنچه که برای ساخت نخستین حساب ادوردز خود نیاز دارید را یاد خواهید گرفت. این شامل همه چیز خواهد شد؛ از این‌که ادوردز چطور کار می‌کند و تا اینکه چطور فعالیت‌های خود را بهینه کنید.

در این آموزش من به شما نشان می‌دهم که چطور اولین تبلیغ متنی خود را ایجاد کنید تا بازدیدکنندگان هدف را به صفحه مورد نظر خود بیاورید من پیرامون مبانی انتخاب و پژوهش کلمات کلیدی صحبت خواهم کرد و ریزه کاری‌ها و چگونگی ساختار کمپین‌ها، گروه های تبلیغی و تبلیغات را بررسی میکنم.

ما همچنین راه‌هایی را برای اندازه‌گیری نتایج شما خواهیم یافت که شامل ارتباط با گوگل آنالیتیکز و تنظیمات بازاریابی مجدد می‌باشد. همچنین به آزمایشگاه گوگل ادوردز و استفاده از افزونه های تبلیغاتی نگاهی می اندازیم و استراتژی های کلیدی برای ساخت تبلیغات تبدیل شونده را بررسی می کنیم.

چه به دنبال شروع تبلیغات برای کسب و کار محلی و چه کسب و کار آنلاین خود باشید، شما مهارت های لازم برای ارتباط با مشتریان به صورت آنلاین را در این دوره کسب خواهید کرد. بیایید شروع کنیم.

در دوره آموزش تصویری گوگل ادوردز که زیرنویس فارسی آن توسط جی ادز تهیه شده است. در این دوره شما ابتدا با کارکرد و مزایای گوگل ادوردز آشنا می‌شوید، سپس ایجاد حساب کاربری گوگل ادوردز و یافتن عبارات کلیدی مناسب برای کسب و کارتان را یاد می‌گیرید. پس از یادگیری ایجاد کمپین در گوگل ادوردز نوبت آن می‌رسد که با گزارش‌گیری در ادوردز و رصد فعالیت ادوردز با کمک گوگل آنالیتیکز را نیز یاد بگیرید تا بتوانید در ادامه پس از بررسی کارایی آگهی هایتان، آنها را بهینه کنید. آموزش بهبود نرخ کلیک (CTR) و نرخ تبدیل (CR) از جمله مواردی است که به شما کمک می‌کند بازگشت سرمایه (ROI) را بهبود بخشید.

2 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

سلام
من اولین جلسه رو دیدم
خیلی خوبه ای کاش لینک دانلود هم میزاشتید
باز هم ممنون

آخرین مقالات:

مشاوره رایگان برای شما

برای دریافت مشاوره تلفنی، نام و شماره تلفن خود را وارد کنید.