دوره آموزش گوگل ادوردز - شروع آموزش گوگل ادز

#2 دوره آموزش گوگل ادوردز – شروع آموزش گوگل ادز

متن زیرنویس ویدئو – شروع آموزش گوگل ادز:

در این دوره ما درباره مفاهیم و استراتژی های تبلیغ در گوگل ادز صحبت می کنیم و من قدم به قدم به شما نشان خواهم داد که چطور حساب کاربری خود را ایجاد کنید و چطور کمپین های خود را ارزیابی و بهینه کنید. شروع آموزش گوگل ادز را به صورت رایگان و با وبلاگ جی ادز تجربه کنید.

ما از تعدادی اکانت و سایت آزمایشی استفاده می کنیم تا به کمک آنها ایده و تکنیک ها را نشان دهیم و زمانی اندکی را در درون رابط کاربری سپری خواهیم کرد.

در طول این دوره ما از اصطلاحات مخصوص بازاریابی و تبلیغات آنلاین استفاده می کنیم. به محض اینکه به مفاهیم و اصطلاحات جدید برسیم من تلاش میکنم که به بهترین شکل مفاهیم را بیان کنم. اما فرض می کنم که شما با اصطلاحات اساسی آشنایی دارید؛ مانند: هزینه هر کلیک (PPC) یا هزینه هر اکتساب (PPA) نرخ کلیک (CTR) و دیگر موارد

برای آشنایی بیشتر با اصطلاحات ادوردز مقاله تعاریف، اصطلاحات و واژه نامه گوگل ادوردز را مطالعه فرمایید.

اگر دوست دارید که پیش از مطالعه عمیق در ادوردز کمی با آن آشنایی پیدا نمایید به فصل دوم دوره مبانی بازاریابی آنلاین من نگاهی بیندازید. در این دوره دقایقی را صرف توضیح اکثر مفاهیمی که اکنون با آن سر و کار داریم، کرده ام.

دوره آموزش گوگل ادوردز جی ادز

نکته دیگری که پیش از آغاز بایست به آن اشاره کنم این است که رابط کاربری ادوردز به سرعت تغییر می یابد ممکن است دکمه یا برگه ای که [در این دوره] در مورد آن صحبت می کنیم نامش تغییر پیدا کرده یا حذف شده باشد. این طبیعت محصولی است که همواره در حال گسترش است.

ادوردز ممکن است ویژگی های جدیدی را معرفی کند و المان های مختلف را در صفحه جابجا نماید تا محصول را بهتر و بهتر نماید. البته هدف من این است که این دوره را تا جایی که ممکن است بروز نگاه دارم، اما اگر چیزی را که می بینید دقیقا مشابه آن چیزی که من به شما نشان می دهم نیست، احتمالا زیاد دورتر قرار ندارد!

پیشنهاد میکنم که به منوهای کناری نگاه بیندازید یا روی یک آیکن غیر آشنا کلیک کنید که شاید گزینه مورد نظر در آنجا باشد.

لطفا اگر با صفحه ای مواجه شدید که بیش از حد متفاوت بود در مورد آن به ما اطلاع دهید. می توانید در انتهای این صفحه نظر خود را اعلام نمائید.

با این اوصاف، می دانم که مشتاق هستید تا آستین های خود را بالا بزنید و اولین تبلیغ خود را بوجود آورید. اما ما در چند بخش آینده در مورد فریم ورک گوگل ادوردز صحبت خواهیم کرد. من فکر می کنم، بسیار مهم است که زیر و بم و آنچه در پشت پرده رخ می دهد را بدانیم اینکه این فرایند چطور کار می کند و اینکه چطور قبل از شروع سازماندهی کنید.

شروع آموزش گوگل ادز

اولین مطلب از دوره گوگل ادوردز مربوط به شروع آموزش گوگل ادز است. ادوردز یک پلتفرم پولی است و شما با درک زیر و بم آن می‌توانید مبلغ زیادی را صرف جویی کنید. در نگاه نخست، گوگل ادوردز ساده و سر راست به نظر می رسد، اما گول نخورید!

ادوردز یک پلتفرم بسیار قدرتمند است که توسط همه از کسب و کارهای کوچک تا پانصد شرکت پردرآمد آمریکا استفاده می شود. یک کلیک یا تنظیمات اشتباه یک فاجعه برای پروژه شما ایجاد خواهد کرد. بنابراین از شما درخواست می کنم که عجله نکنید که این بخش ها را نادیده بگیرید. این بخش ها برای موفقیت شما ایجاد شده اند.

حرف آخر

در دوره آموزش تصویری گوگل ادوردز که زیرنویس فارسی آن توسط جی ادز تهیه شده است. در این دوره شما ابتدا با کارکرد و مزایای گوگل ادوردز آشنا می‌شوید، سپس ایجاد حساب کاربری گوگل ادوردز و یافتن عبارات کلیدی مناسب برای کسب و کارتان را یاد می‌گیرید.

پس از یادگیری ایجاد کمپین در گوگل ادوردز نوبت آن می‌رسد که با گزارش‌گیری در ادوردز و رصد فعالیت ادوردز با کمک گوگل آنالیتیکز را نیز یاد بگیرید تا بتوانید در ادامه پس از بررسی کارایی آگهی هایتان، آنها را بهینه کنید. آموزش بهبود نرخ کلیک (CTR) و نرخ تبدیل (CR) از جمله مواردی است که به شما کمک می‌کند بازگشت سرمایه (ROI) را بهبود بخشید.

امیدواریم که از مطالعه شروع آموزش گوگل ادز اطلاعات مفیدی کسب کرده باشید. با ما همراه باشید و سایر مقالات را بخوانید تا کمپین های خود را به خوبی راه اندازی کنید.

2 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

سلام
چطوری میشه دانلود کرد؟چرا من لینک دانلود نمیبینم؟
اون باکسی که گذشاتین اسم و ایملیتو بده لینک رو بگیر برای من کار نمیکنه..ی چیز شتق فتق میاره
ممنون میشم راهنمایی کنید

آخرین مقالات:

مشاوره رایگان برای شما

برای دریافت مشاوره تلفنی، نام و شماره تلفن خود را وارد کنید.