دوره آموزش تبلیغات در گوگل

#22 دوره آموزش گوگل ادوردز – تنظیمات پیشرفته کمپین

 

متن زیرنویس ویدئو

حالا که تنظیمات مربوط به افزونه های مکان را انجام دادیم. می توانیم پایین‌تر بیاییم تا به تنظیمات پیشرفته (Advanced Settings) برسیم. این تنظیمات دلخواه هستند، بنابراین شما در این مرحله با انتخاب دکمه ذخیره و ادامه وارد مرحله بعد می شوید که ایجاد گروه تبلیغ می باشد.

اما بیایید با هم نگاهی به برخی از این تنظیمات پیشرفته تبلیغ در گوگل بیندازیم تا شما بدانید که آنها چه کاری انجام می‌دهند. اول اینکه شما امکان زمان بندی تبلیغات را دارید و من گزینه بعلاوه کنار آن لینک را  انتخاب می کنم و می توانیم روز آغاز، روز پایان را انتخاب کنیم و حتی می توانیم یک برنامه زمانی سفارشی درست کنیم که به ما اجازه انتخاب روزها را می دهد.

در این مورد من از منوی کشویی انتخاب می کنم دوشنبه تا جمعه یا دوشنبه و سپس تعیین زمان‌های دقیق این مورد برای تبلیغات بر اساس مکان یا تبلیغات تلفنی. که شما می‌خواهید شخصی تنها به شما در زمانی که حضور دارید تلفن کند یا شما را در مکانی ملاقات نماید بسیار مفید است. من آن را مینیمایز می‌کنم.

بیایید به تحویل آگهی (Ad Delivery) نگاهی بیندازیم. گوگل به شما گزینه هایی میدهد که چطور می‌خواهید تبلیغات خود را اداره نمایید که در حالت پیشفرض قرار می‌گیرند و برای کلیک بهینه شده اند. این بدین معنی است که آنها تبلیغاتی را نشان می دهند که انتظار دارند بیشترین کلیک را دریافت کند و آنها این موضوع را بر اساس الگوهای افراد تاریخچه و آن‌چیزی که در گوگل انجام می‌دهند، می دانند.

همانطور که پیش از این صحبت کردیم اگر از ردیابی تبدیل استفاده کنید، می‌توانید نرخ تبدیل را بهینه نمایید و در زیر شما می‌توانید انتخاب کنید که می‌خواهید به صورت برابر بچرخانید به این معنی که گوگل به صورت خودکار و برابر در تمام ساعات روز به مردم در طول نود روز نشان خواهد داد و سپس به صورت اتوماتیک آنها را بهینه می کند. اگر میخواهید از اطلاعاتی که گوگل ارائه می‌کند برای تعیین چگونگی بهینه سازی تبلیغات خود استفاده کنید، این ویژگی بسیار مفید است و در زیر آن گزینه چرخش نامحدود (indefinitely) است. این ویژگی، تبلیغات کم بازده شما را با تکرار مشابه نسبت به تبلیغات پربازده نشان خواهد داد؛ به این معنی که چیزی که در حال کار کردن است را بهینه نمیکند و فقط به کار خود ادامه خواهد داد و چیزهایی که در گروه تبلیغ خود دارید را نمایش میدهد. من توصیه میکنم که این مورد را روی بهینه برای کلیک قرار دهید و زمانی که ردیابی تبدیل را نصب کردید میتوانید بازگردید و کمپین خود را برای تبدیل بهینه و ویرایش کنید.

در زیر این ما تبلیغات جستجوی فعال را داریم که در مورد آن بعدا صحبت خواهیم کرد و نمیخواهیم چندان وارد این قضیه شویم در زیر آن ما گزینه های آدرس کمپین شما را داریم و این واقعا برای شرایطی است که شما قصد استفاده از یک قالب ردیابی مخصوص و یا هر پارامتر شخصی شده را داشته باشید و من وارد جزئیات تنظیم آن نمیشوم.

در این مرحله، شما آماده اید که به مرحله بعد بروید به سادگی دکمه ذخیره و ادامه را انتخاب نمایید. به همین سادگی، کمپین ما آماده است از اینجا به بعد باید وارد گروه تبلیغ (Ad Group) شویم و وارد مرحله بعد خواهیم شد.

در دوره آموزش تصویری گوگل ادوردز که زیرنویس فارسی آن توسط جی ادز تهیه شده است. در این دوره شما ابتدا با کارکرد و مزایای گوگل ادوردز آشنا می‌شوید، سپس ایجاد حساب کاربری گوگل ادوردز و یافتن عبارات کلیدی مناسب برای کسب و کارتان را یاد می‌گیرید. پس از یادگیری ایجاد کمپین در گوگل ادوردز نوبت آن می‌رسد که با گزارش‌گیری در ادوردز و رصد فعالیت ادوردز با کمک گوگل آنالیتیکز را نیز یاد بگیرید تا بتوانید در ادامه پس از بررسی کارایی آگهی هایتان، آنها را بهینه کنید. آموزش بهبود نرخ کلیک (CTR) و نرخ تبدیل (CR) از جمله مواردی است که به شما کمک می‌کند بازگشت سرمایه (ROI) را بهبود بخشید.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

آخرین مقالات:

مشاوره رایگان برای شما

برای دریافت مشاوره تلفنی، نام و شماره تلفن خود را وارد کنید.