نگاهی به گوگل ادوردز اکسپرس

#14 دوره آموزش گوگل ادوردز – نگاهی به گوگل ادوردز اکسپرس

 

متن زیرنویس ویدئو:

اینجا فرصت خوبی است که اندکی توقف کرده و در مورد ادوردز اکسپرس (adwords express) صحبت کنیم گوگل ادوردز اکسپرس یک محصول تبلیغاتی است که به صورت خودکار تبلیغات آنلاین‌تان را مدیریت می‌کند، بدون اینکه به صورت روزانه وظایف‌تان را مدیریت کنید.

این نسخه سبک‌تر از ادوردز اصلی بوده و کاربردهای محدودی دارد اما می‌تواند در شروع کار برایتان مفید واقع شود. اگر زمان یا تعهد کافی برای یادگیری ملزومات ادوردز را ندارید شاید از مکاشفه در ادوردز اکسپرس لذت ببرید.

من این‌جا در صفحه‌ی هدف ادوردز اکسپرس حضور دارم که می‌توانید آن را در این آدرس پیدا کنید. من این‌جا به سمت پایین صفحه می‌روم که یک لینک فوق‌العاده با برچسب «ادوردز و ادوردز اکسپرس را با هم مقایسه کنید» وجود دارد.

پس اگر کنجکاوید که تفاوت‌های میان این دو را مشاهده کنید نمودار خوبی وجود دارد که کمک‌کننده است تعدادی از تفاوت‌های ادوردز اکسپرس شامل نداشتن قالب‌های تبلیغات اضافی، تبلیغات تصویری زیاد و عدم وجود تبلیغات ویدئویی می‌شود. شما نیازی به وبسایت ندارید تا ترافیک را به سمت آن هدایت کنید اما احتمالش زیاد است که یک عدد وبسایت بخواهید.

صرفاً می‌توانید تبلیغات گوگل را برای شهر، استان و کشور هدف‌گذاری کنید مدیریت کمپین شما به صورت خودکار انجام می‌گیرد و ابزارهای رصد کردن و گزارش‌دهی بسیار ساده هستند با تمام این اوصاف اگر در شروع کار هستید این ابزار بسیار ارزشمند است. شما صرفاً گزینه تبلیغات مرا به گوگل ببر را در سمت چپ صفحه انتخاب می‌کنید و دستورها را پی می‌گیرید تا اولین تبلیغ ادوردز اکسپرستان را برپا کنید.

شروع به کار با ادوردز اکسپرس تنها چند دقیقه زمان می‌برد شما برای کسب‌وکارتان یک تبلیغ می‌نویسید بودجه‌ای را انتخاب می‌کنید محصول یا سرویس ارائه شده توسط کسب‌وکارتان را برمی‌گزینید و به گوگل اجازه می‌دهید تعدادی از عبارات جستجوی مرتبط را پیشنهاد دهد. پس از عملیات اولیه ادوردز اکسپرس به صورت خودکار تبلیغات‌تان را مدیریت می‌کند.

بنابراین وقتی مشتری‌ها برای محصولات یا خدمات مربوطه در گوگل جستجو می‌کنند تبلیغات شما نیز در کنار، بالا یا پایین سایر تبلیغات ظاهر می‌شود.

دقیقاً همانند زمانی که از پلتفرم مرسوم در ادوردز استفاده می‌کنید ادوردز اکسپرس یکی از جایگزین‌های خیلی خوب است؛ علی‌الخصوص اگر می‌خواهید تازه جای پای خود را در تبلیغات آنلاین پولی محکم کنید. آن را به عنوان یک راهکار بلندمدت پیشنهاد نمی‌کنم اما برای ایجاد اولین تبلیغ تان می‌توانید به آن نگاهی بیاندازید.

در دوره آموزش تصویری گوگل ادوردز که زیرنویس فارسی آن توسط جی ادز تهیه شده است. در این دوره شما ابتدا با کارکرد و مزایای گوگل ادوردز آشنا می‌شوید، سپس ایجاد حساب کاربری گوگل ادوردز و یافتن عبارات کلیدی مناسب برای کسب و کارتان را یاد می‌گیرید. پس از یادگیری ایجاد کمپین در گوگل ادوردز نوبت آن می‌رسد که با گزارش‌گیری در ادوردز و رصد فعالیت ادوردز با کمک گوگل آنالیتیکز را نیز یاد بگیرید تا بتوانید در ادامه پس از بررسی کارایی آگهی هایتان، آنها را بهینه کنید. آموزش بهبود نرخ کلیک (CTR) و نرخ تبدیل (CR) از جمله مواردی است که به شما کمک می‌کند بازگشت سرمایه (ROI) را بهبود بخشید.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

آخرین مقالات:

مشاوره رایگان برای شما

برای دریافت مشاوره تلفنی، نام و شماره تلفن خود را وارد کنید.