دوره آموزش گوگل ادوردز

#9 دوره آموزش گوگل ادوردز – محصول خود را تعریف کنید

 

متن زیرنویس ویدئو:

تبلیغاتی که شما ایجاد می کنید، اغلب روی یک محصول خاص تمرکز خواهد داشت. آن محصول ممکن است یک کالای فیزیکی باشد، یک نما از برند شما، یک سرویس بخصوص یا یک دانلود الکترونیکی. بهترین تبلیغات متمرکز هستند و آن تمرکز نیازمند آن است که شما تعریفی دقیق از محصول خود ارائه دهید.

در ویدئوی قبل ما یک سناریو که آرایش حیوانات خانگی را پوشش می‌داد به طور خلاصه بررسی کردیم. برای این کسب و کار ما باید یک لیست از همه محصولات قابل فروش و تعاریف آنان تهیه کنیم. همه چیزی که می توانید به مشتریان خود ارائه دهید، چیست؟ یا محصول می باشد و یا اطلاعات که در حال حاضر در سایت شما قرار دارند و یا به سایت شما اضافه خواهند شد یا اینکه چه چیزی در فروشگاه دارید؟ برای چیزهایی که قصد تبلیغ آنها را ندارید نیاز نیست لیست تهیه کنید. بنابراین در این مورد ما تنها بایست یک لیست از محصولات قابل فروش تهیه کنیم که قصد داریم برای آنها تبلیغ گوگل تهیه نماییم.

بنابراین برای کسب و کار آرایش حیوانات خانگی، مواردی همچون آرایش گربه، شامپو سگ، شامپو گربه، نکات آرایش سگ، نکات آرایش گربه پیرایش ناخن سگ و … را می‌توان لیست کرد. این لیست همچنان می تواند ادامه داشته باشد تا روی محصولات بخصوص یا حتی محصولات با جزئیات بیشتر نیز متمرکز شود. ولی برای تمرکز روی کل کسب و کار شما مناسب نیست. شما بایست محصولات خاص خود را هدف بگیرید این کار به شما کمک می کند تا متن تبلیغاتی و استراتژی کلمات کلیدی شما زمانی که مشتریان شما در شرایط ذهنی درست هستند را بیابید.

هر محصول به کمپین خود هدف خود و صفحه فرود مخصوص به خود برای زمانی که روی تبلیغ کلیک میشود، نیاز دارد. اندکی در مورد محصولات و سرویس هایی که ارائه می دهید فکر کنید. حتی می توانید محصولات خود را در گروه های چندگانه قرار دهید.

ممکن است در ابتدا محصولات خود را بر اساس نوع، بخش بندی کنید و سپس دوباره بر اساس برند قبل از اینکه ادامه دهیم لیستی از تمامی چیزهایی که میفروشید یا پیشنهاد می کنید را تهیه کنید. این کار به شما کمک خواهد کرد تا برای ساخت نخستین کمپین خود آماده شوید.

در دوره آموزش تصویری گوگل ادوردز که زیرنویس فارسی آن توسط جی ادز تهیه شده است. در این دوره شما ابتدا با کارکرد و مزایای گوگل ادوردز آشنا می‌شوید، سپس ایجاد حساب کاربری گوگل ادوردز و یافتن عبارات کلیدی مناسب برای کسب و کارتان را یاد می‌گیرید. پس از یادگیری ایجاد کمپین در گوگل ادوردز نوبت آن می‌رسد که با گزارش‌گیری در ادوردز و رصد فعالیت ادوردز با کمک گوگل آنالیتیکز را نیز یاد بگیرید تا بتوانید در ادامه پس از بررسی کارایی آگهی هایتان، آنها را بهینه کنید. آموزش بهبود نرخ کلیک (CTR) و نرخ تبدیل (CR) از جمله مواردی است که به شما کمک می‌کند بازگشت سرمایه (ROI) را بهبود بخشید.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

آخرین مقالات:

مشاوره رایگان برای شما

برای دریافت مشاوره تلفنی، نام و شماره تلفن خود را وارد کنید.