افزودن کلمات کلیدی به تبلیغات

#25 افزودن کلمات کلیدی به تبلیغات – آموزش گوگل ادز

متن زیرنویس فیلم – اضافه کردن کلمات کلیدی به تبلیغات گوگل ادز:

خب تنظیمات اولین تبلیغ خود را تمام کردیم و همانطور که من به سمت پایین اسکرول می‌کنم وارد بخش کلمات کلیدی می‌شویم. در این مقاله قصد داریم چگونگی اضافه کردن کلمات کلیدی به تبلیغات گوگل رو توضیح بدیم.

اگر ابتدای این دوره را بیاد بیاورید ما از ابزار google Keyword planner برای شناسایی لیست کلمات کلیدی استفاده کردیم و ما انواع تطبیق را مورد بررسی قرار دادیم؛ مانند تطبیق گسترده و یا تطبیق دقیق که می‌توانیم روی کلمات کلیدی خود اعمال کنیم.

پس کاری که انجام می‌دهیم، اضافه کردن کلمات کلیدی، یکی در هر خط و در این جعبه است و این‌ها کلماتی هستند که با عباراتی که مشتریان جستجو می‌کنند، تطبیق خواهد یافت. من با عبارت هتل سانفرانسیسکو، پیشنهادات هتل سانفرانسیسکو شروع می‌کنم.

چیزی که ممکن است توجه شما را جلب کند این است که کلمه کلیدی من طولانی است و کاری که در حال انجام آن هستم ایجاد تطبیق عبارت است و من این کار را با افزودن عبارت در کنار کلمه کلیدی خود انجام میدهم.

اگر به دنبال تطبیق دقیق هستیم آنجا جایی است که از پرانتز استفاده می‌کنیم و همانطور که پیش از این دیدیم در تطبیق از نوع BBM بایست از علامت بعلاوه در جلوی کلمه کلیدی استفاده کنیم.

توصیه ما برای افزودن کلمات کلیدی به تبلیغات گوگل ادز

من توصیه می‌کنم که با ده کلمه کلیدی آغاز کنید. برای صرفه‌جویی در وقت من این چهار تا را انجام می‌دهم و سپس اگر به پایین اسکرول کنید می‌توانید از دکمه تخمین ترافیک جستجو استفاده کنید و گوگل می‌گوید تخمین ترافیک برای عبارات کلیدی که از ‌‌BBM استفاده می‎کنند در دسترس نمی‌باشد.

در این مورد افزودن کلمات کلیدی به تبلیغات، علامت بعلاوه همان BBM می‌باشد. اگر آن را حذف کنم و دوباره روی دکمه تخمین ترافیک کلیک کنم، می‌بینید که گوگل می‌گوید بر اساس هزینه در ازای کلیک یک و شصت و شش صدم دلاری و بودجه پنجاه دلار در روز که ما در ویدئوی قبل تعیین کردیم آنها پیشنهاد می‌دهند، که من بین 19 تا 23 کلیک در روز دریافت می‌کنم و آن تقریبا نزدیک به چیزی است که ما می‌خواستیم ببینیم.

ما پیش‌بینی کرده بودیم که سی کلیک در روز  برای رسیدن به هزینه به ازای اقدام (CPA) پنجاه دلاری، نیاز خواهیم داشت. بنابراین این خوب به نظر می‌رسد.

ممکن است برخی اوقات در سمت راست متوجه شده باشید که گوگل تلاش می‌کند تا کلمات کلیدی مشابه را به شما پیشنهاد دهد اما به این دلیل که ما پژوهش کلمات کلیدی گوگل ادز را انجام داده‌ایم و از بهترین شیوه برای نگاه داشتن گروه تبلیغی پیرامون قالب خود استفاده کرده‌ایم و توصیه می‌کنم که به پیشنهادات گوگل توجه نکنید.

به آن‌چیزی که می‌دانید و تحقیق کرده‌اید، تکیه نمایید. یکپارچه کردن کلمات کلیدی در گروه تبلیغ به این سادگی می‌باشد. در ویدئوی بعد ما درباره چگونگی نهایی کردن گروه تبلیغ خود و  مدیریت پیشنهادات صحبت می‌کنیم.

حرف نهایی

در دوره آموزش تصویری گوگل ادوردز که زیرنویس فارسی آن توسط جی ادز تهیه شده است. در این دوره شما ابتدا با کارکرد و مزایای گوگل ادوردز آشنا می‌شوید، سپس ایجاد حساب کاربری گوگل ادوردز و یافتن عبارات کلیدی مناسب برای کسب و کارتان را یاد می‌گیرید.

پس از یادگیری ایجاد کمپین در گوگل ادوردز نوبت آن می‌رسد که با گزارش‌گیری در ادوردز و رصد فعالیت ادوردز با کمک گوگل آنالیتیکز را نیز یاد بگیرید تا بتوانید در ادامه پس از بررسی کارایی آگهی هایتان، آنها را بهینه کنید. آموزش بهبود نرخ کلیک (CTR) و نرخ تبدیل (CR) از جمله مواردی است که به شما کمک می‌کند بازگشت سرمایه (ROI) را بهبود بخشید.

امیدواریم با خواندن این مقاله چگونگی افزودن کلمات کلیدی به تبلیغات را به خوبی آموخته باشید. خوشحال می‌شویم که نظرات شما عزیزان را بدانیم.

1 دیدگاه
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

مطلب عالی بود

آخرین مقالات:

مشاوره رایگان برای شما

برای دریافت مشاوره تلفنی، نام و شماره تلفن خود را وارد کنید.