فیلم آموزش تبلیغات در گوگل

#24 دوره آموزش گوگل ادوردز – ایجاد گروه تبلیغات (Ad Group)

 

متن زیرنویس فیلم:

حالا که کمپین شما پیکربندی شد، حالا زمان آن رسیده که روی تنظیم گروه‌های تبلیغی (Ad Groups) تمرکز کنید. اگر از پیش‌تر به یاد داشته باشید بهترین تمرین، ایجاد گروه تبلیغی مجزا برای هر قالب یا محصول که در اختیار دارید می‌باشد. بیاد بیاورید که هر گروه تبلیغ گوگل شامل یک گروه از کلمات کلیدی، تبلیغات و پیشنهاداتی است که مدیریت می‌کنید.

اگر این ویدئوها را به ترتیب دنبال کرده باشید، احتمالا در این مرحله خواهد بود که شما اولین گروه تبلیغی را در کمپین خود ایجاد می‌کنید. به یاد داشته باشید که احتمالا با گروه‌های تبلیغی اضافی تحت کمپین‌ها مواجه می‌شوید و هر زمان که بخواهیم، می‌توانیم به آن اضافه نماییم. اما حالا، بیایید ادامه دهیم و یک گروه تبلیغ بخصوص در مورد پیشنهاد تخفیف تابستانه هتل لندون ایجاد کنیم.

نامگذاری گروه تبلیغاتی اولین کاری است که بایست انجام دهیم و مانند نام کمپین ما، نام گروه تبلیغی ما بایست توصیفی باشد. به این دلیل که چندین گروه تبلیغی خواهیم داشت. در این مورد، من قالب گروه تبلیغی خود را پیرامون ایده تخفیف بنا می‌گذارم. بنابراین اولین گروه تبلیغ من به صورت بیست و پنج درصد تخفیف در هتل خواهد بود و این بدین معنی است که گروه تبلیغ من روی کلمات کلیدی که مردم برای هتل در سانفرانسیسکو جستجو می‌کنند، می‌باشد و تبلیغ من، بیست و پنج درصد تخفیف خواهد بود.

من می‌توانم یک گروه تبلیغی دیگر ایجاد کنم و نام آن را بیست و پنج درصد تخفیف بگذارم جستجوهای مربوط به جاذبه‌ها اگر مردم در مورد جاذبه‌های سانفرانسیسکو جستجو کنند من تمایل دارم که تخفیف هتلم را به آنها نشان دهم و می‌توانم گروه تبلیغ سوم خود را سی درصد تخفیف نام گذاری کنم و همچنین این کار ادامه خواهد داشت.

زیر این، گزینه‌ای برای انتخاب نوع تبلیغ دارید تبلیغ نوشتاری به صورت پیشفرض می‌باشد اگرچه تبلیغ نرم‌افزاری، تبلیغ جستجوی فعال تبلیغ فقط تماس و … وجود دارد. ما برای این دوره فقط به تبلیغات نوشتاری نگاه خواهیم انداخت و اینجاست که شما تیتر، توضیحات و آدرس نمایش خود را اضافه خواهید کرد.

از اطلاعاتی که در ویدئوی قبل ارائه کردیم، استفاده نمایید تا اولین تبلیغ نوشتاری خود را ایجاد نمایید. من پیش می‌روم و اولین اطلاعات را برای هتل لندون وارد می‌کنم.

حالا احتمالا متوجه شده‌اید که گوگل این گزینه را برای صفحه فرود دارد و آنها آدرس نهایی یا آدرس مقصد را به شما پیشنهاد می‌دهند آدرس نهایی، نسخه بروزرسانی شده آدرس مقصد می‌باشد. اگر از ردیابی استفاده نمی‌کنید هیچ تفاوتی بین آنها نیست اگر از ردیابی استفاده می‌کنید، بهتر است که از آدرس نهایی برای صفحه فرود خود استفاده کنید و و ردیابی خود را وارد گزینه‌های آدرس نمایید که من آن را به شما نشان خواهم داد.

خب دوباره، آدرس نمایشی ما که من با عبارت زیر به آن برچسب زده‌ام book-now-save آدرسی نیست که کاربران از آن بازدید می‌کنند. در این مورد من آدرس نهایی را انتخاب می‌کنم و من آن را با آدرس اصلی ما که صفحه رزرو می‌باشد، تعویض میکنم. که به این شکل است و زیر این بخش، گزینه‌های اضافی برای آدرس وجود دارد و اینجاست که می‌توانید به قالب ردیابی خود بیفزایید.

بنابراین اگر از هر گونه ردیابی شخص ثالث یا تغییر مسیر آدرس استفاده می‌کنید، اینجا آن را تنظیم خواهید کرد. همچنین می‌توانید پارامترهای سفارشی تنظیم کنید. اگر به دنبال اطلاعات بیشتری راجع به ردیابی هستید، پیشنهاد می‌کنم که نگاهی به مبانی بازاریابی آنلاین بیندازید که من ردیابی UTM را به صورت جزئی بررسی کرده‌ام.

من این گزینه را مینیمایز خواهم کرد و شما همچنین گزینه بالا را برای آدرسهای موبایل دارید و این برای حالتی است که می‌خواهید ترافیک را به یک آدرس موبایل منتقل کنید در این حالت اگر صفحه فرود شما بصورت خودکار واکنش نشان نداد ممکن است بخواهید آن‌ها را به نسخه موبایل خود منتقل کنید و این تنظیمات اولیه گروه تبلیغ بود در ویدئوی بعد ما به کلمات کلیدی خود نگاهی خواهیم انداخت.

در دوره آموزش تصویری گوگل ادوردز که زیرنویس فارسی آن توسط جی ادز تهیه شده است. در این دوره شما ابتدا با کارکرد و مزایای گوگل ادوردز آشنا می‌شوید، سپس ایجاد حساب کاربری گوگل ادوردز و یافتن عبارات کلیدی مناسب برای کسب و کارتان را یاد می‌گیرید. پس از یادگیری ایجاد کمپین در گوگل ادوردز نوبت آن می‌رسد که با گزارش‌گیری در ادوردز و رصد فعالیت ادوردز با کمک گوگل آنالیتیکز را نیز یاد بگیرید تا بتوانید در ادامه پس از بررسی کارایی آگهی هایتان، آنها را بهینه کنید. آموزش بهبود نرخ کلیک (CTR) و نرخ تبدیل (CR) از جمله مواردی است که به شما کمک می‌کند بازگشت سرمایه (ROI) را بهبود بخشید.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

آخرین مقالات:

مشاوره رایگان برای شما

برای دریافت مشاوره تلفنی، نام و شماره تلفن خود را وارد کنید.