افزونه‌های تبلیغاتی گوگل ادز

معرفی افزونه های تبلیغاتی گوگل ادز (نکاتی برای افزایش میزان نرخ کلیک)

برای همه ی ما اضافه کردن شکر یا نمک در غذا، رنگ کردن دیوار یا خرید هدیه ای به عنوان جایزه دوست داشتنی است. گویا موتور جستجوی گوگل به تبلیغ کنندگان چیز اضافی به نام افزونه های تبلیغات در گوگل ارائه می دهد. افزونه های تبلیغات گوگل قابلیت هایی را به حساب شما اضافه می کنند تا بازدید آن افزایش یابد. در این مطلب در مورد تاثیر استفاده از افزونه های تبلیغات در گوگل صحبت خواهیم کرد.

در این مطلب درباره استفاده بهینه از افزونه های تبلیغات در گوگل مطالبی آورده شده است، توضیحاتی در مورد هر کدام داده می شود، چه کسانی باید از آن ها استفاده کنند و بهترین روش ها را برای هریک از آن ها بررسی خواهیم کرد.

عناوین مطالب افزونه های تبلیغات در گوگل:

  • افزونه های تبلیغات در گوگل چیست؟
  • افزونه های لینک سایت
  • افزونه های یادداشت ها
  • افزونه های اسنیپ ساختار یافته
  • افزونه های تصویر
  • افزونه های تماس
  • افزونه های فرم لید(سر نخ)
  • افزونه های مکان
  • افزونه های مکان وابسته
  • افزونه های قیمت
  • افزونه های برنامه های کاربردی
  • افزونه های تبلیغاتی
  • افزونه های خودکار
  • سوالات متداول در مورد افزونه های تبلیغاتی گوگل

افزونه های تبلیغات در گوگل چیست؟

افزونه های تبلیغات در گوگل امتیازهای اضافی هستند که شما در مکان جستجو و صفحات نمایش نتایج جستجو و صفحه اول گوگل مشاهده می کنید. این افزونه ها اطلاعات ببیشتری در اختیار بازدیدکنندگان قرار می دهند و کمک می کنند تا تبلیغات شما با بهترین کیفیت ممکن در اختیار مخاطبان قرار بگیرند.

نمونه ای افزونه لید فرم، افزونه تماس، افزونه یادداشت و افزونه های لینک سایت

نمونه ای افزونه لید فرم، افزونه تماس، افزونه یادداشت و افزونه های لینک سایت در یک آگهی تبلیغاتی گوگل

 

تعداد افزونه های تبلیغات در گوگل چند تاست؟

تعداد افزونه های تبلیغات در گوگل 19عدد می باشند که هشت افزونه از آن ها پویا و موارد دیگر به صورت دستی پیکربندی می گردند. ما این افزونه های را اینگونه دسته بندی کرده ایم ولی این سوال پاسخ دست یا غلطی ندارد.

لازم است افزونه های دستی را پیکربندی کنید ولی افزونه های پویا توسط الگوریتم های گوگل با کمک داده ها و اطلاعات مختلف حساب کاربری و وب سایت شما پیکربندی می شوند و ایجاد می  گردند.

معرفی 11 مورد از افزونه های دستی گوگل

در ادامه مطلب هریک از افزونه های دستی افزونه های تبلیغ در گوگل بررسی می گردد و اطلاعاتی را در مورد هریک از آن ها در اختیار شما خواهیم گذاشت.

شما پیش نمایش افزونه ها را مشاهده خواهید کرد.

افزونه های تبلیغات گوگل چیست و چگونه می توان آن را پیکربندی کرد؟

روش هایی که باید در خاطر داشته باشید.

پیش نمایشی از افزونه ها را در صفحه اول گوگل مشاهده خواهید کرد.

  • افزونه های لینک سایت

این افزونه های یکی از رایج ترین افزونه های تبلیغات در گوگل می باشند. افزونه های لینک سایت لینک های اضافی هستند که شما در زیر آگهی ها در صفحه اول گوگل مشاهده خواهید کرد. می توان لینک های سایت را به عنوان یک تبلیغ کوچک در نظر داشت زیرا هدف از راه اندازی آن ها همانند راه اندازی انواع تبلیغات می باشد.

این افزونه های تبلیغات در گوگل چهار بخش برای ارائه مطلب به شما دارند. نخستین مورد، متن لینک به مخاطب اعلام می کند بر روی چه مطلبی کلیک نماید از این رو مانند یک آگهی عمل می کند. دومین و سومین خط مربوط به 25 کاراکتر توضیحات است. در پایان آدرس اینترنتی را اضافه می کنید.

 

افزونه های تبلیغاتی گوگل

چه کسانی از افزونه های تبلیغات در گوگل لینک سایت استفاده می کنند؟

برای تبلیغ کنندگانی که می خواهند افزایش کلیک گوگل داشته باشند، افزونه ی لینک سایت افزونه های تبلیغات در گوگل گزینه ی مناسبی است. لینک های سایت به شما این امکان را می دهند تا ترافیک زیادی را به سمت تبلیغات خود هدایت نمایید زیرا در این صورت بیننده فرصت بیشتری دارد تا بر روی مطالب شما کلیک نماید. با این شرایط، اگر به دنبال تبلیغات کلیکی هستید، این افزونه ها می توانند برای شما مناسب باشند.

این افزونه ها فضای بیشتری را در صفحه نتایج جستجو ایجاد می کنند بنابراین برای کسانی که قصد رقابت با رقبا را دارند یا قصد راه اندازی آگهی تبلیغاتی را دارند، مفید است.

همچنین اگر دارای صفحات فرود دیگری بر روی سایت هستید و قصد هدایت بینندگان را به آن صفحات را دارید، بسیار مناسب می باشند. به عنوان نمونه صفحات تماس با ما، درباره ما یا نظرسنجی به عنوان لینک های سایت به کار می روند.

بهترین روش های به کارگیری افزونه های تبلیغات گوگل لینک سایت

لینک های سایت در مجموعه های دوتایی یا چهارتایی یا … نمایش داده می شوند. لازم است شما در هر زمان دو افزونه لینک سایت را راه اندازی نمایید تا در تبلیغات شما به نمایش گذاشته شوند. برای اینکه مطمئن شوید که تبلیغات شما تایید می شوند، بایستی لینک های سایت و تبلیغات شما به یک دامنه اشاره کنند. همانند سایر روش های تبلیغاتی در گوگل باید مطمئن شوید که افزونه های لینک سایت شما دارای کلمات کلیدی زیادی است.

افزونه های تبلیغاتی در گوگل

 

  • افزونه های یادداشت

افزونه یادداشت گوگل یکی دیگر از  افزونه های تبلیغ در گوگل است که به دلیل ساختار ساده و خوب بسیار دوست داشتنی است. این افزونه شامل 25 کاراکتر کوتاه است که بعد از توضیحات آگهی شما قابل مشاهده است. در صفحه اول گوگل با متن توضیحات تفاوتی ندارند. این افزودنی به شما این امکان را می دهد تا بتوانید متن اضافی را یادداشت کنید زیرا در غیر این صورت جایی برای اضافه کردن متن نخواهید داشت. شما با کمک این افزونه می توانید مواردی را که قبلا ذکر نکرده اید را اضافه نمایید.

افزونه یادداشت گوگل

چه کسانی از این افزونه استفاده می کنند؟

افزونه های تبلیغ در گوگل یادداشت برای همه ی کسب و کارها حتی بدون در نظر گرفتن اهداف کاربردی هستند. آن ها به شما کمک می کنند تا در ایجاد آگهی عملکرد بهتری داشته باشید و در نتایج موتورهای جستجو بهتر دیده شوید.  علاوه براین فرصت مناسبی است تا کلمات کلیدی بیشتری را برای افزایش رتبه ی تبلیغات خود در گوگل اضافه نمایید.

بهترین روش های به کارگیری افزونه های یادداشت

این افزونه ها یکی دیگر از افزونه های تبلیغات در گوگل هستند. سعی کنید از افزونه های یادداشت تکراری استفاده نکنید. از آنجایی این افزودنی ها بعد از توضیحات نشان داده می شوند بنابراین با ذکر دوباره مطالب بینندگان خود را خسته نکنید.

افزونه یادداشت گوگل

  • افزونه های اسنیپ ساختار یافته

این افزونه ها مانند افزونه های یادداشت می باشند اما تاثیر بیشتری بر روی مخاطبان دارند. افزونه های اسنیپ ساختار یافته یکی از افزونه های تبلیغات در گوگل است که فهرست کوتاهی از پیشنهادات را به شما ارائه می دهند. این گونه به نظر می رسد که مانند افزونه های یادداشت هستند زیرا همراه توضیحات آگهی نمایش داده می شود و از نظر بینندگان تفاوتی ندارند.

برای تنظیم افزونه اسنیپ ساختار یافته افزونه های تبلیغات در گوگل باید زبان و گروه بندی هدر را تعیین کنید. متن هدر به طور اتوماتیک قبل از لیست اسنیپ ساختار یافته به نمایش گذاشته می شود. بعد از آن می توانید 10تا 25 کاراکتر دیگر اضافه نمایید.

افزونه اسنیپ ساختار یافته

چه کسانی از این افزونه افزونه های تبلیغات در گوگل اسنیپ ساختار یافته استفاده می کنند؟

در حالی که می توانید اسنیپ های ساختار یافته افزونه های تبلیغات در گوگل را برای بیشتر کسب و کارها به کار بگیرید ولی به دلیل داشتن سرفصل های قالب بندی شده برای تبلیغ محصولات یا خدمات مناسب تر هستند. در زیر انواع افزونه های اسنیپ ساختار یافته آورده شده است:

  • امکانات رفاهی
  • برندها
  • دوره های آموزشی
  • برنامه های تحصیلی
  • مقصدها
  • هتل های برتر
  • حق بیمه
  • انواع مدل ها
  • همسایه ها
  • کاتالوگ خدمات
  • نشانه ها
  • سبک ها
  • گونه ها

بهترین روش به کارگیری اسنیپ ساختار یافته از افزونه های تبلیغاتی در گوگل

اطمینان حاصل کنید که اسنیپ های ساختار یافته به خوبی مطالب شما را ارائه می دهند. به عنوان نمونه، به جای فهرست بندی موارد در دسترس، مورد خاصی را فهرست بندی کنید.

افزونه اسنیپ ساختار یافته

  • افزونه تصویر

نام این افزونه به خوبی بیانگر توضیح هدف آن می باشد: نمایش یک تصویر در زیر یک آگهی. افزونه تصویر یکی از پرکاربردترین  افزونه های تبلیغات در گوگل است.

شما می توانید تصاویری به شکل مربعی با ابعاد 1*1 را تا 5120 کیلو بایت بارگیری نمایید تا در زیر آگهی تبلیغاتی شما به نمایش گذاشته شود.

افزونه تصویر

چه کسانی از افزونه تصویر، افزونه های تبلیغات در گوگل استفاده می کنند؟

کسب و کارهایی که  خدمات یا محصولاتی را ارائه می کنند، می توانند از این افزونه استفاده نمایند. با این شرایط برای اینکه بتوانید از افزونه های تصویر استفاده نمایید باید به موارد زیر توجه داشته باشید.

  • حساب کاربری شما حداقل 90 روز فعالیت داشته باشد.
  • سابقه خوبی داشته باشید.
  • شما دارای کمپین های فعال از جمله تبلیغات جستجو هستید که به مدت یک ماه اجرا شده اند.
  • حساب کاربری شما در زمینه محتوای جنسی، الکل، شرط بندی یا مراقبت های بهداشتی فعالیت نداشته باشد.

بهترین روش های به کارگیری افزونه تصویر

افزونه های تصویر علاوه بر اینکه تا حد زیادی محتوای شما را برای بیننده جذاب می کنند، بیانگر چند نکته مهم دیگر در ایجاد پورتال است. در این مطلب پیش نمایش کوتاهی از این افزونه را آورده ایم. این تصاویر بایستی استانداردهای کیفیت آگهی های گوگل را داشته باشند. هم پوشانی لوگو، متن، تصاویر متحرک و تصاویر بی کیفیت و تار قابل قبول نیست. شما به دنبال عکس شفافی هستید و لوگو یا هر نوع تصویر گرافیکی دیگر برای شما مناسب نیست.

  • افزونه های تماس

افزونه های تماس یکی دیگر از افزونه های تبلیغ در گوگل است که برای هدایت تماس ها به سمت کسب و کار شما به کار می روند. شماره تلفن موردنظر شما به آگهی اضافه می گردد. در دستگاه های موبایل، این افزونه در قسمت زیرین آگهی نمایش داده می شود. برای دسکتاپ، در بخش آدرس اینترنتی قابل مشاهده است.

بینندگان بدون این که بر روی صفحه فرود کلیک نمایند، شماره شما را می بینند. بنابراین می توانند از طریق این افزونه تماس با کسب و کار شما تماس بگیرند.

افزونه تماس

چه کسانی از افزونه های تبلیغات در گوگل تماسی استفاده می کنند؟

حتی اگر کسب و کار شما متکی به تماس نیست، همچنان پیشنهاد می کنیم که برای تبلیغ از این افزونه های تبلیغات در گوگل استفاده نمایید. این روشی اضافی برای ایجاد تبلیغاتی با کیفیت است که به شما شانس بیشتری می دهد تا نظر بینندگان را جلب نمایید.

بهترین روش های به کارگیری افزونه تماس

تماس های هدایتی خوب هستند ولی برای جلوگیری از دست دادن تماس آمادگی پاسخگویی به تماس ها را داشته باشید. بنابراین لازم است سیستمی برای پاسخگویی و ردیابی تماس ها داشته باشید.

افزونه تماس گوگل

  • افزونه لید فرم(سر نخ)

اگر قصد افزایش نرخ تبدیل مشتریان خود را دارید، افزونه لید فرم افزونه های تبلیغات در گوگل برای شما مناسب هستند. این افزونه ها به شما مخاطبان این امکان را می دهد تا به جای کلیک بر روی صفحه فرود، مستقیم به فرم دسترسی داشته باشند. این افزونه ممکن است شما را بیشتر از افزونه های دیگر درگیر کند. مراحلی مانند شرایط خدمات گوگل، پیکربندی سوالات، ارسال پیامی برای فرم های تکمیل شده، انتخاب فرمی برای اقدام و انتخاب روشی مناسب لازم است انجام شود تا افزونه فرم لیدر ایجاد شود.

افزونه لید فرم

چه کسانی می توانند از این افزونه استفاده کنند؟

کسب و کارهایی که قصد جمع آوری اطلاعاتی راجع به مخاطبان خود را دارند باید از افزونه های لید فرم استفاده نمایند.

بهترین روش به کارگیری افزونه لید فرم

لازم است برای انجام تنظیمات اولیه این افزونه وقت بگذارید تا دقیقا همان طور که نیاز دارید، انجا شود. یکی دیگر از روش های به کارگیری این افزونه ها محدود کردن تعداد فیلدها است تا بیشتر مورد استقبال بینندگان قرار بگیرد. در نهایت، برای خود نرم افزار crm در نظر داشته باشید تا فرم های تبلیغاتی گوگل را ردیابی نمایید.

افزونه لید فرم

  • افزونه مکان

در افزونه های تبلیغ در گوگل مکان آدرس در زیر آگهی نشان داده می شود. بنابراین شما نمی توانید آدرس قدیمی را در این افزونه قرار داد. از مکان هایی که قبلا با حساب کاربری شما همگام سازی شده اند می توانید در تنظیمات اطلاعات مربوط به کسب و کار خود استفاده کنید.

افزونه مکان

چه کسانی از افزونه های تبلیغات در گوگل مکان استفاده می کنند؟

اگر قصد افزایش ترافیک به سمت کسب و کار خود را دارید، این افزونه تبلیغاتی گوگل افزونه ی مفیدی است. اگر مکان فیزیکی کسب و کار شما در یک مکان باشد، پیشنهاد می گردد آدرس محل کار خود را به مشتریان خود معرفی کنید.

بهترین روش به کارگیری افزونه مکان

توصیه می گردد هر چند وقت یکبار افزونه مکان را بررسی کنید تا آدرس خود را متناسب با تبلیغات به روز رسانی کنید. بعضی اوقات، تبلیغ کنندگان تبلیغاتی را با پسوند خاص انتخاب می کنند. اگر این کار را انجام می دهید، مطمئن شوید برای مکان پسوند مناسبی انتخاب می کنید.

افزونه مکان

  • افزونه مکان وابسته

برای بازاریابی چند مکان می توانید افزونه مکان وابسته افزونه های تبلیغ در گوگل را ایجاد کنید. این افزونه به شما این امکان را می دهد تا لیست از پیش انتخاب شده عمومی یا فروشندگان اتومبیل در سراسر دنیا را به آگهی خود پیوست نمایید. زمانی که بیننده تبلیغات آگهی شما را مشاهده می نماید، از طریق افزونه های موقعیت مکانی وابسته، مکان خرده فروشی یا خودرو فروشان نزدیک به آن را نیز قابل مشاهده است.

افزونه مکان وابسته

چه کسانی از افزونه مکان وابسته از افزونه های تبلیغات در گوگل استفاده می کنند؟

اگر شما محصول خرده فروشی دارید یا به صورت عمده محصولات خود را می فروشید، می توانید از افزونه مکان وابسته گوگل استفاده نمایید. در غیر این شرایط ممکن است به جای آن از افزونه مکان معمولی استفاده نمایید.

بهترین روش به کارگیری افزونه موقعیت مکانی وابسته

اطمینان حاصل کنید هر زنجیره ای که در این افزونه انتخاب می کنید، زنجیره ای خواهد بود که با آن فعالیت خود را ادامه می دهید. این امر به این معناست که شما مرتب محصولاتی را در همان زنجیره و در همان مکان ها به فروش می رسانید.

افزونه مکان وابسته

  • افزونه های قیمت

افزونه های قیمت تبلیغات گوگل با توجه به ارائه قیمت و پیشنهادات ایجاد می گردد و یکی از پرکاربردترین افزونه های تبلیغات در گوگل می باشد. این افزونه ها به شما این امکان را می دهد تا موارد خاصی را با قیمت ویژه ای همراه با توضیحات به نمایش بگذارید. قسمتی از این افزونه دارای گزینه های قالب بندی شده گوگل مانند فهرست محصولات، واحد پول و… می باشد. بعد از انتخاب نوع محصول می توانید قیمت، توضیحات و … آن محصول را فهرست بندی نمایید. شما می توانید 8 افزونه قیمت را در یک طرح اضافه نمایید.

افزونه قیمت

چه کسانی از افزونه قیمت استفاده می کنند؟

افزونه ی قیمت دارای الگوهای متفاوت و انعطاف پذیری می باشد. برای کسانی که قصد فهرست بندی خدمات، محصولات یا مکان ها و… را دارند، مفید است.

بهترین روش به کارگیری افزونه قیمت

توصیه می شود حتما افزونه های قیمت گذاری خود را مرتب بررسی کنید و اطمینان حاصل کنید که قیمت های فصلی شما به روز باشند و منقضی نشده باشند.

افزونه قیمت

  • افزونه های برنامه های کاربردی

تمام افزونه های برنامه های کاربردی در قسمت زیر آگهی تبلیغاتی شما به نمایش گذاشته می شود و جزء افزونه های تبلیغات در گوگل می باشد.

برای این کار لازم است تا برنامه خود را در لیست برنامه های آی او اس یا اندروید قرار دهید سپس جستجو نمایید تا به عنوان گزینه ای از افزونه ها به نمایش گذاشته شوند.

افزونه برنامه های کاربردی

چه کسانی از افزونه برنامه های کاربردی استفاده می کنند؟

افزونه برنامه های کاربردی بر خلاف سایر افزونه های تبلیغ در گوگل فقط توسط کسب و کارهایی مورد استفاده قرار می گیرد که برنامه کاربردی دارند.

بهترین روش به کارگیری افزونه برنامه کاربردی

شما می توانید از این افزونه ها در کمپین های جستجوی خود برای تکمیل کمپین برنامه هایی که قبلا اجرا نموده اید، استفاده نمایید. بنابراین با این کار برنامه شما در انواع کمپین های گوگل ادز دانلود می گردد.

افزونه گوگل

  • افزونه های تبلیغاتی

افزونه های تبلیغاتی یکی دیگر از افزونه های تبلیغ در گوگل است که برای ارائه پیشنهادها یا تخفیفات در زمان محدود مناسب هستند. این افزونه ها همانند افزونه های قیمت این فرصت را به شما می دهد تا بتوانید از بین لیست قالبی از تبلیغات مختلف به راحتی جزئیات تبلیغات  و ارزها را انتخاب نمایید.

در پایان، توضیحات آگهی تبلیغ و نشانی اینترنتی را لحاظ می کنید و تاریخ شروع و پایان یا اجرای افزونه برنامه های کاربردی را به صورت نامحدود انتخاب می نمایید.

افزونه تبلیغاتی

چه کسانی از افزونه های تبلیغاتی در گوگل استفاده می کنند؟

همه کسانی که قصد تبلیغ آگهی دارند می توانند از این افزونه استفاده نمایند. زیرا به آسانی می توانید آن را برای انجام پیشنهادات، تبلیغات فروش یا تخفیفات پیکربندی نمایید.

بهترین روش به کارگیری افزونه تبلیغاتی

برای توسعه بهتر این افزونه توصیه می گردد از گزینه های تاریخ شروع و پایان استفاده نمایید. زیرا این افزونه برای انجام معاملات کوتاه مدت مورد استفاده قرار می گیرد. علاوه براین به شما این امکان را می دهد تا بدون نگرانی از قدیمی شدن آن به کار ببرید.

افزونه تبلیغاتی

افزونه های خودکار تبلیغات گوگل

اگر شما زمان زیادی برای مدیریت یا حسابرسی نرخ کلیک را ندارید، افزونه های تبلیغات در گوگل خودکار گزینه ی مناسبی هستند زیرا نیاز به نظارت کمتری دارند. افزونه های خودکار ویرایش نمی شوند. الگوریتم گوگل با استفاده از اطلاعات صفحات فرود، پرسش و پاسخ ها، پیکربندی مربوط به کسب و کار و داده های مربوط به تاریخ را ایجاد می کند.

از بخش پایین صفحه افزونه های خودکار تبلیغ گوگل می توانید آن ها را روشن یا خاموش کنید که این کار تنها با یک کلیک انجام می شود. شما برای انجام این کار کافی است بر روی سه نقطه در بخش تنظیمات پیشرفته کلیک نمایید.

افزونه های خودکار تبلیغات گوگل

در این شکل می توانید هریک از افزونه های خودکار را به صورت جداگانه خاموش یا روشن نمایید.

افزونه های خودکار تبلیغات گوگل

مفاهیم سایت لینک های خودکار همانند سایت لینک های دستی هستند که آن ها را بررسی کردیم. در ادامه لیست ساده و کوتاهی از تمام افزونه های خودکار آگهی های گوگل را آورده ایم.

  • سایت لینک های خودکار
  • فراخوانی های خودکار
  • اسنیپ های ساختار یافته
  • افزونه های برنامه های خودکار
  • افزونه های موقعیت مکانی خودکار
  • افزونه های تصویر خودکار
  • هدرهای تبلیغاتی طولانی
  • رتبه بندی فروش

افزونه های خودکار گوگل

در زیر نمونه ای از افزونه های تبلیغ در گوگل رتبه بندی فروش آورده ایم:

افزونه های خودکار گوگل

سوالات متداول در مورد افزونه های تبلیغات در گوگل

این مطلب را با مطرح کردن چند سوال و پاسخ در مورد افزونه های تبلیغات در گوگل به اتمام می رسانیم.

آیا زمان نمایش افزونه های تبلیغات در گوگل قابل کنترل است؟

شما نمی توانید کنترل کنید که گوگل چه زمانی افزونه ی شما را به نمایش بگذارد ولی این امکان وجود دارد که هریک از افزونه ها را به صورت دستی از نظر زمانی پیکربندی کنید. این تنظیمات در قسمت تنظیمات پیشرفته افزونه ها قابل دسترس هستند.

تنظیم زمان در افزونه ها

آیا افزونه های تبلیغاتی گوگل برای همه ی تبلیغ ها اعمال می گردد؟

افزونه های تبلیغ در گوگل فقط بر روی تبلیغات جستجو اعمال می گردند.

آیا افزونه های تبلیغات در گوگل ریسپانسیو هستند؟

افزونه های تبلیغ در گوگل به صورت اتوماتیک در دستگاه های مختلف نمایش داده می شوند. ولی معمولا کمتر در دستگاه های موبایل نمایش داده می شوند.

آیا افزونه های تبلیغات گوگل هزینه دارند؟

افزونه های تبلیغ در گوگل رایگان هستند بنابراین توصیه می شود از آن ها استفاده نمایید.

چگونه می توانم به افزونه های تبلیغات گوگل دسترسی داشته باشم؟

از سمت چپ در دومین منوی ستون خاکستری بر روی گزینه افزونه ها کلیک نمایید و سپس گزینه ی تبلیغات و افزونه ها را انتخاب کنید.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

آخرین مقالات:

مشاوره رایگان برای شما

برای دریافت مشاوره تلفنی، نام و شماره تلفن خود را وارد کنید.