جشنواره یلدا

انتهای خیابان آذر دورهمی به میزبانی راست چین

پاییز نفس نفس زنان به آخرین روزهای خودش نزدیک می شود و یلدای پر خاطره در راه است. یلدا را می‌توان یک جشن یا گردهمایی خانوادگی به‌ شمار آورد. در این شب اقوام نزدیک در خانه بزرگ خانواده، گرد هم جمع می شوند و تا پاسی از شب به خوشی می گذرانند.

امسال بلندترین شب سال بهانه ای شده برای راست چین تا با پشتوانه ۸ سال عرضه محصولات تحت وب ایران، این بار یلدایی متفاوت رقم بزند. تا در این دورهمی استارت آپی، خدمات و محصولات شان را به شما عرضه کنند. پس امسال سفره یلداتو با راست چین بچین!!

آیا لازم است کسب و کار خود را اینترنتی کنیم؟

اگر فقط فعالیت های تبلیغاتی خود را به شبکه های اجتماعی محدود کرده اید، باید بگویم جامعه وسیعی از افراد، که از اینترنت استفاده میکنند را از دست داده اید، مطمئنا این را می دانید که 85٪ از افراد برای پیدا کردن نیازهایشان از اینترنت استفاده میکنند. عادت های جستجو شخصی خودتان را در نظر بگیرید. زمانی که به دنبال خرید یک کالا هستید یا در مسافرت به دنبال نزدیکترین رستوران محل اقامتتان میگردید، اولین کاری که میکنید چیست؟

اما چرا راه اندازی یک وبسایت از اهمیت زیادی برخوردار است؟

داشتن سایت کسب و کار، صرفا برای فروش کالاها و خدمات شما نیست. وبسایت به شما کمک می کند که افراد زیادی با نام تجاریتان آشنا شوند و در نتیجه از رقبا پیشی بگیرید. فضایی بهتر از اینترنت وجود ندارد که بلافاصله با مخاطبان گسترده با هزینه بسیار محدود، ارتباط برقرار کنیداین روزها ساخت سایت ساده یا فروشگاه آنلاین، راحت تر از همیشه شده است. نیازی نیست پول زیادی صرف کنید و یا اینکه حتما از کدنویسی و طراحی سر درآورید.

قالب وردپرس آماده می توانند به شما برای ایجاد سریع وبسایت کمک کنند. حتی اگر مهارت های طراحی، زمان یا بودجه عظیمی نداشته باشید. البته فراوانی قالب های طراحی وب سایت باعث سردرگمی در انتخاب میشوند، اما راست چین با دسته بندی های شفافی که دارد این فرآیند را تسهیل کرده است.

راست چین همه آن چه برای ساخت سایت نیاز دارید، یک جا جمع کرده.

استراتژی راست چین ارائه راهکارهای سریع و ارزان، محصولاتی تضمین شده با بالاترین استاندارد و خدمات پشتیبانی رایگان برای راه اندازی و توسعه وب سایت می باشد. این محصولات در دو گروه محصولات ایرانی و محصولات بومی سازی شده قرار دارند که توسط واحد کنترل کیفی از نظر کیفیت، عملکرد، امنیت و اصالت بررسی می شوند.

لحظات پایانی پاییز فرصت دوستی با کسب و کار آنلاین، به کمک کمپین یلدایی راست چین، از 28 تا 30 آذرماه 97 است. تخفیف های 80 درصدی که می تواند جان تازه ای به کسب و کارتان ببخشد.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

آخرین مقالات:

مشاوره رایگان برای شما

برای دریافت مشاوره تلفنی، نام و شماره تلفن خود را وارد کنید.