دوره آموزش گوگل ادوردز

#12 دوره آموزش گوگل ادوردز – راهنمای ایجاد حساب کاربری ادوردز

 

متن زیرنویس ویدئو:

برای شروع تبلیغات گوگل ادوردز باید یک حساب ادوردز درست کنید. اولین گام باز کردن یک مرورگر است. سپس به آدرس ads.google.com بروید. حال باید در گوشه‌ی سمت چپ صفحه بر روی دکمه Start Now کلیک کنید.

حال اطلاعاتی در قالب تور راهنما نشان داده می‌شوند که به پر کردن آن‌ها ترغیب می‌شوید. اما اگر این کار را انجام دهید گوگل شما را به سمت استقرار اولین کمپینتان هدایت خواهد کرد. من دوست ندارم که قبل از کشف کامل هر چیز و درک کامل در زمینه‌ی رابط کاربری کاری را شروع کنم. پس به سادگی روی گزینه‌ی Skip کلیک کنید، تا از این راهنما خارج شوید.

اولویت‌ها را رعایت کنید؛ یا باید اطلاعات حساب گوگل موجودمان را وارد کنیم یا اطلاعاتی را بنویسیم و حساب گوگل جدیدی را بسازیم. اگر شما از سرویس‌های تبلیغات جیمیل، آنالیتیکز یا ادسنس استفاده می‌کنید. یعنی پیش‌تر یک حساب گوگل ساخته‌اید. می‌توانید از همان حساب گوگل که برای ورود به آنالیتیکز استفاده می‌کنید، برای ثبت نام ادوردز نیز بهره بگیرید.

اگر می‌خواهید حساب گوگل ادوردز را برای اهداف تجاری بسازید احتمالاً بهتر باشد که حساب گوگل جدیدی را با استفاده از دامین کسب‌وکارتان بسازید. پس فرض کنید که می‌خواهیم حسابی را برای هتل لاندون بسازیم. می‌خواهم در اینجا حسابی را به نام جنیفر داوسون بسازم پس ایمیلش را وارد می‌کنم: [email protected]. و گوگل به ما می‌گوید که در ادامه می‌خواهیم یک حساب بسازیم. زیرا هنوز یک حساب جدید ساخته نشده است.

حال اگر ایمیل خود را وارد کردید، گوگل خواهد گفت که “هی! یک حساب جدید برای شما ساخته شد. “می‌توانید اینجا در پایین صفحه کار را ذخیره کرده و ادامه دهید. از شما می‌پرسد که وارد حساب می‌شوید؟ در این مورد می‌خواهم به شما نشان دهم که چگونه یک حساب گوگل ادوردز کاملاً جدید و یک حساب گوگل را به صورت همزمان بسازید. در ادامه باید کشور خود و منطقه‌ی زمانی را مشخص کنیم. انتخاب‌هایی که در این‌جا انجام می‌دهید نمی‌توانند تغییر داده شوند پس حتماً کشور و منطقه‌ی زمانی خاصی را انتخاب کنید. که دوست دارید بعدها در گزارش‌هایتان نشان داده شوند من می‌خواهم از منطقه‌ی زمانی پاسیفیک استفاده کنم که گوگل نیز بر اساس موقعیت مکانی من آن را پیشنهاد داده است. من از ارز دلار آمریکا استفاده می‌کنم. در انتها گزینه‌ی ذخیره و ادامه را انتخاب می‌کنم.

از این‌جا حساب گوگل جدید خودم را می‌سازم من نام و نام خانوادگی را وارد می‌کنم سپس باید یک رمز عبور قوی در نظر گرفته شود. تاریخ تولد باید وارد شود. در این‌جا یک مورد را سرهم می‌کنم. همچنین می‌توانید در صورت تمایل شماره موبایل وارد نکنید. البته اگر نمی‌خواهید اطلاعاتتان تایید شوند. باید متن و عبارت امنیتی را وارد نمایید سپس باید با ضوابط و مرامنامه‌ی حریم خصوصی گوگل موافقت کنید. پس هر دو را مطالعه کنید و حتماً از موافقت با مواردی که در آن‌جا فهرست شده اطمینان حاصل کنید.

از این‌جا گزینه‌ی مرحله‌ی بعد را انتخاب می‌کنم حال در این موقعیت گوگل از من می‌خواهد حسابم را تایید کنم. قبل از این‌که بتوانم از آن استفاده کنم و از من می‌خواهند آن را از طریق گوشی همراه تایید کنم. پس آن‌ها یا به من پیامک داده یا تماس می‌گیرند. شاید این اتفاق برای شما نیافتد پس من تصمیم می‌گیرم که شماره موبایل خود را وارد کنم و فرایند تایید اعتبار را پی بگیرم. خب کد من رسید و آن را در محل مربوطه وارد می‌کنم. گزینه ادامه را انتخاب می‌کنم. در این مقطع گوگل ادوردز ایمیلی حاوی یک لینک تاییدیه‌ی ویژه را برایتان می‌فرستد تا معلوم شود که شما از آدرس ایمیل خودتان برای ورود اطلاعات استفاده کرده‌اید. می‌خواهم به سمت آدرس ایمیل مربوطه رفته و نشان دهم که این کار چگونه انجام می‌گیرد.

در این‌جا می‌بینیم که ایمیل مربوطه از طرف گوگل ادوردز رسیده است. آن را باز می‌کنم. سپس به سادگی بر روی لینک زده و آدرس ایمیل را تایید می‌کنم و تمام. گوگل شما را به صفحه‌ای می‌برد که کمپین‌های دارای نوشته وجود دارند. در آن‌ها نوشته که به گوگل ادوردز خوش آمدید و به همین سادگی. شما حساب گوگل ادوردز مختص خودتان را دارید در ویدئوی بعدی در مورد رابط کاربری صحبت‌هایی را انجام خواهیم داد.

در دوره آموزش تصویری گوگل ادوردز که زیرنویس فارسی آن توسط جی ادز تهیه شده است. در این دوره شما ابتدا با کارکرد و مزایای گوگل ادوردز آشنا می‌شوید، سپس ایجاد حساب کاربری گوگل ادوردز و یافتن عبارات کلیدی مناسب برای کسب و کارتان را یاد می‌گیرید. پس از یادگیری ایجاد کمپین در گوگل ادوردز نوبت آن می‌رسد که با گزارش‌گیری در ادوردز و رصد فعالیت ادوردز با کمک گوگل آنالیتیکز را نیز یاد بگیرید تا بتوانید در ادامه پس از بررسی کارایی آگهی هایتان، آنها را بهینه کنید. آموزش بهبود نرخ کلیک (CTR) و نرخ تبدیل (CR) از جمله مواردی است که به شما کمک می‌کند بازگشت سرمایه (ROI) را بهبود بخشید.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

آخرین مقالات:

مشاوره رایگان برای شما

برای دریافت مشاوره تلفنی، نام و شماره تلفن خود را وارد کنید.