بهترین شبکه های تبلیغاتی نمایشی

بهترین شبکه ‌های تبلیغاتی نمایشی

تبلیغات نمایشی انواع مختلفی دارند؛ بنرها، تصاویر، ویدیوها، دکمه‌ها و… . در ادامه مطلب، بهترین شبکه های تبلیغاتی را به شما معرفی خواهیم کرد.

این نوع از تبلیغات در دسته تبلیغات پولی آنلاین هستند که در وب سایت‌ها، برنامه‌های کاربردی و رسانه‌های اجتماعی به نمایش در می‌آیند تا برای شما مشتری جذب کنند.

خواندن این مقاله راهنمای خوبی برای شما خواهد بود.

گوگل ادسنس (Google AdSense) – بهترین شبکه تبلیغاتی

  • مزایا: اندازه، تطبیق‌پذیری، تشخیص

گوگل ادسنس یکی از بزرگترین و بهترین شبکه‌های تبلیغاتی نمایشی در جهان است. این شبکه نزدیک به ۲ میلیون تبلیغ‌کننده و میلیاردها مشتری دارد. همچنین در هدایت ترافیک به وب‌سایت‌ها فوق‌العاده مؤثر است.

ادسنس بهترین شبکه تبلیغاتی نمایشی

Google AdSense به عنوان یکی از برجسته‌ترین شبکه‌های تبلیغاتی در جهان، تبلیغ‌کنندگان خود را با استانداردهای کیفی دقیق، حفظ می‌کند. این استانداردهای سخت‌گیرانه ممکن است گاهی منطقی به نظر نرسند، اما برای اطمینان از اینکه تنها تبلیغ‌کنندگان واقعی از گوگل ادسنس استفاده ‌کنند، وضع شده اند.

بهتر است بدانید تبلیغات گوگل تنها برای وب‌سایت‌ها نیست. تبلیغات این شبکه همچنین در اپ‌ها و سایر برنامه‌های موبایلی ارائه می‌شوند تا بتوانید به بیشترین مخاطب ممکن برسید. برای شروع تبلیغات از طریق ادسنس، تنها کافی است وارد سایت گوگل شده و دستورالعمل‌های آنها را دنبال کنید. سپس، باید تبلیغاتی با کیفیت بالا ایجاد کنید که توجه کاربران را جلب کند تا روی سایت شما کلیک کنند. میانگین کلیک کاربران روی تبلیغات گوگل را در وبلاگ جی ادز بخوانید.

تبلیغات در شبکه مخاطبین فیس بوک

  • مزایا: اندازه، تطبیق‌پذیری، تشخیص

فیس بوک بیش از ۱ میلیارد کاربر در سراسر جهان دارد و بدون شک یکی از بهترین شبکه های تبلیغاتی نمایشی به شمار می‌آید. میلیون‌ها نفر از این 1 میلیارد فعالیت های تبلیغاتی انجام می دهند. فیس‌بوک همچنین یک شبکه نمایش بسیار قدرتمند دارد که تحت عنوان شبکه مخاطبین شناخته می‌شود.

فیس بوک یکی از بهترین شبکه های تبلیغاتی نمایشی

از نظر کیفیت و قانونی بودن شرکت، استانداردهای بسیار بالایی به این شبکه اختصاص یافته است. تبلیغات فیس‌بوک برای استفاده همگان ساده، آسان و به اندازه کافی بصری است که هر تبلیغ‌دهنده‌ای می‌تواند نتایج خوبی از آن به دست آورد.

فیس‌بوک همچنین تبلیغات را در سراسر شبکه گسترده‌ای از برنامه‌ها و رسانه‌های غیر وب‌سایت نیز ارائه می‌دهد. به طور کلی، این شبکه، روشی عالی برای شماست که می‌توانید با استفاده از مخزن گسترده اطلاعات کاربری فیس‌بوک، به مشتریان بالقوه خود دسترسی پیدا کنید.

بعلاوه، اگر قبلاً در فیس بوک تبلیغ کرده‌اید، انتقال جهت استفاده از شبکه مخاطبان، کاملاً ساده است. شما از قبل دستورالعمل‌های مشابه تبلیغات فیس‌بوک را دنبال کرده‌اید، تنها باید اندازه‌ها را متناسب با مشخصات رسانه تبلیغاتی که می‌خواهید استفاده کنید تغییر دهید.

تبلیغات در شبکه mMedia

  • مزیت: هزینه کم

mMedia یکی از بهترین شبکه‌های نمایش برای شرکت‌هایی است که در استفاده از این شکل تبلیغات، تازه وارد هستند. برای تبلیغ در این شبکه به حداقل میزان سرمایه نیاز دارید، یعنی چیزی حدود ۲۰ دلار.

اگرچه ممکن است این سرمایه‌گذاری نتیجه خوبی نداشته باشد، ولی به هر شکل شدنی است. اما حتی اگر می‌خواهید برای یک نوع مشتری بر یک نوع تبلیغ تمرکز کنید، با سرمایه‌گذاری کمتر از حد متوسط در mMedia باز هم می‌توانید نتایج خوبی به دست آورید.

تبلیغات در اپل

  • مزایا: اندازه، موبایلی

شبکه تبلیغاتی اپل یکی از تبلیغات‌کنندگان پیشرو در نمایشگر موبایل است. این امر تا حدی به این دلیل است که اپل بزرگترین فروشگاه برنامه جهان را در دست دارد. این بدان معناست که آنها می‌توانند با درج تبلیغات کسب درآمد را برای توسعه‌دهندگان خود آسان کنند. اپل نیز در بین بهترین شبکه های تبلیغاتی جهان قرار گرفته است.

شبکه تبلیغاتی اپل - یکی از بهترین شبکه های تبلیغاتی

این سیستم ساده به توسعه‌دهندگان اجازه می‌دهد تا درآمد کسب کرده و همچنین به طور مداوم به مشتریان جدیدی دسترسی پیدا کنند که شاید هرگز نام وب‌سایت آنها را نیز نشنیده باشند.

افزون بر این، تبلیغات اپل دارای سیستم پیشنهاد و شهود بصری است که به تبلیغ‌دهندگان اجازه می‌دهد تا نحوه نمایش تبلیغات خود را انتخاب کنند. به طور کلی، تبلیغات اپل سیستمی کاملاً کنترل‌شده است که تبلیغات را به طور انحصاری در برنامه‌های تلفن همراه نمایش می‌دهد.

شرکت تبلیغاتی Ad Knowledge

مزیت: همه‌کاره بودن

Ad Knowledge یک شرکت برتر فناوری تبلیغات دیجیتال است. این شبکه ممکن است به اندازه برخی دیگر از شبکه‌های تبلیغاتی بزرگ نباشد، اما همچنان، راهی عالی برای ارتباط با مشتریان جدید برقرار می کند. مهمترین نکته فروش این شبکه، تطبیق‌پذیری است که به شما امکان می‌دهد در سایت‌های ویدیویی، شبکه‌های اجتماعی و برنامه‌های موبایل، تبلیغ کنید.

Ad Knowledge همچنین سیستم اختصاصی خود را برای اندازه‌گیر‌ی علاقه مشتریان دارد، به این معنی که شما می‌توانید با شتاب، به راحتی و به طور دقیق، کاربران را به نسبت استانداردهای جامعه‌شناسی، هدف قرار دهید.

شبکه تبلیغاتی نمایشی یاهو

  • مزیت: اندازه، قیمت مناسب

یاهو ممکن است مانند گذشته به عنوان یک موتور جستجو محبوب نباشد، اما با این وجود یکی از بهترین شبکه های تبلیغاتی است که ماهانه توسط میلیون‌ها کاربر مشاهده می‌شود.

تبلیغات یاهو

این سیستم همچنین دارای یک سیستم هدف‌گیر‌ی است که مشتریان بالقوه را با توجه به موقعیت مکانی و سن، در میان طیف گسترده‌ای از سایر عوامل جمعیتی، معیارگذاری می‌کند. این موتور جستجو ممکن است به اندازه گوگل بزرگ نباشد، اما با این وجود یک گزینه مقرون به صرفه و مناسب برای دستیابی به مشتریان جدید است.

تبلیغات نمایشی در Taboola

مزیت: شرکت‌های وابسته

Taboola یکی از بهترین شبکه های تبلیغاتی خصوصی است. این شبکه از نام‌های شناخته‌شده در دنیای تبلیغات نمایشی نیست، اما پایگاه مشتری‌های غول‌پیکر آن برای جذب تبلیغات جدید بسیار وسوسه‌انگیز است. تابولا تبلیغات شما را به نشریاتی مانند The Motley Fool، The Atlantic و حتی Netflix ارائه می‌دهد.

خود Netflix به تنهایی برای جذب هر تبلیغ‌دهنده‌ای از مبتدی تا شرکت‌های بزرگ کافی است. از جنبه مثبت، این بدان معناست که شما فرصت زیادی برای ارتباط برقرار کردن با مشتریان دارید.

از دید منفی، یعنی اینکه شما با شرکت‌هایی که بودجه تبلیغاتی زیادی دارند رقابت می‌کنید. با این حال، بسته به اهداف شرکت شما، Taboola می‌تواند برایتان مناسب باشد.

شبکه نمایشی تبلیغاتی Epom

  • مزیت: دوره آزمایشی رایگان

Epom یکی از معدود شبکه‌های تبلیغات نمایشی است که در واقع به کاربران اجازه می‌دهد قبل از پرداخت هزینه خدمات خود را امتحان کنند. ممکن است این دوره آزمایشی رایگان خیلی طولانی نباشد، اما برای شرکت‌هایی که قبلاً از تبلیغات نمایشی استفاده نکرده‌اند امتیاز خوبی به شمار می‌رود.

از مزایای Epom این است که حتی اگر بعداً قصد استفاده از شبکه دیگری را داشته باشید؛ می‌توانید تمرینی کنید تا ببینید آیا تبلیغات نمایشی برای شما مناسب هستند یا خیر. فراتر از آن، Epom محاسن خود را دارد. یک شبکه همه‌کاره، که تبلیغات نمایشی، ویدئو و برنامه‌های تلفن همراه را ارائه می‌دهد.

همچنین با چندین شبکه دیگر نیز همکاری می‌کند تا گزینه‌های مختلفی برای دسترسی به مشتریان در اختیار شما قرار دهد. و مهم‌تر از همه اینکه، Epom مقرون به صرفه است. بنابراین اگر به دنبال شروع تبلیغات نمایشی هستید اما مطمئن نیستید از کجا شروع کنید Epom بهترین راهکار برای شما است.

تبلیغات در Airpush

  • مزیت: انتخاب شرکت‌ها

Airpush یکی از بهترین شبکه های تبلیغاتی مخصوص موبایل است که بیش از ۱۵۰۰۰۰ برنامه مختلف را ارائه می‌دهد. این شبکه یکی از شفاف‌ترین شبکه‌های نمایشگر در جهان است. آنها همچنین منحصراً به صورت opt-in کار می‌کنند. این بدان معناست که تبلیغات اپلیکیشن بیشتر در این پلتفرم اجرا می شود و کاربران بیشتری نیز در اختیار دارد.

شبکه نمایشی در موبایل به کمک Leadbolt

  • مزیت: کنترل

Leadbolt یک شبکه نمایش موبایل است که به تبلیغ‌دهندگان امکان انتخاب بین تبلیغات سلف سرویس و کامل را می‌دهد. برای کاربران وسواسی، Leadbolt یک ویژگی قیمت واقعی در مناقصه دارد. بنابراین می‌توانید پیشنهادات خود را برای تبلیغات مختلف به روز کنید.

این کنترل، Leadbolt را به یکی از مناسب‌ترین سیستم عامل‌های تبلیغاتی در سراسر جهان تبدیل می‌کند. می‌توانید کنترل کاملی بر تبلیغات موبایل خود داشته باشید یا به یکی از مدیران حساب Leadbolt اعتماد کنید. صرف نظر از انتخاب، شما بهترین کنترل ممکن را بر تبلیغات خود خواهید داشت.

بهترین شبکه‌ های تبلیغاتی نمایشی کدام هستند؟

باید بدانید که شبکه های نمایشی، شبکه‌هایی هستند که انواع مختلف تبلیغ را به دید مشتریان می‌رسانند. بهترین شبکه های تبلیغاتی نمایشی، گزینه‌های مختلفی از قابلیت اندازه‌گیر‌ی و معیارگذاری مخاطب تا کسب مخاطب بالقوه مرتبط با کسب و کارهای مختلف است. اکنون با مطالبی که مطالعه کردید می‌توانید طبق نیاز و هدف خود، هر یک از گزینه های بالا را انتخاب کنید.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

آخرین مقالات:

مشاوره رایگان برای شما

برای دریافت مشاوره تلفنی، نام و شماره تلفن خود را وارد کنید.