آموزش سئو وردپرس

معرفی دوره آموزش سئوی وردپرس

متن زیرنویس فیلم معرفی دوره آموزش سئوی وردپرس

ساخت سایت بسیار سرگرم کننده هست. اما حتی بهترین سایت ها هم بدون وجود ترافیک، بازدیدکننده رو به مشتری تبدیل نمی کنن و در نهایت بر روی سرچ موتورهای جستجو نیز تأثیری ندارند. افزایش ترافیک سایت چیزیه که در این دوره آموزشی به اون خواهیم پرداخت.

قصد داریم سئوی سایت وردپرسی خودمون رو بهبود بدیم. سئو به معنای بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو هست و به این معنی هست که می خوایم سایت رو رتبه بندی کنیم و رتبه خوبی در موتورهای جستجو به اون بدیم.

سلام، من پاتریک راوند هستم و بیش از هشت ساله که روی سایت خودم کار می‌کنم. من هم از همون اول دوست داشتم تا جایی که می تونم ترافیک سایت رو افزایش بدم. وبلاگ شخصی من در حال حاضر ترافیک زیادی در هفته نسبت به کل سال اول به دست میاره و بیشتر این ترافیک ناشی از بهینه سازی سایت هست.

در این دوره آموزشی قصد دارم دو افزونه مختلف برای بهینه سازی سایت رو نشان بدم در این مسیر به برخی از تنظیماتی که بیشتر کمک می کند اشاره می‌کنم. در انتهای این دوره، سایت شما برای موتورهای جستجو آماده میشه و رتبه بالایی کسب می کنه. اجازه بدید کار خودمون رو شروع کنیم.

در مجموعه فیلم های آموزش سئوی وردپرس (WordPress SEO) که زیرنویس فارسی آن توسط جی ادز تهیه شده است، ابتدا با اصول سئو و تنظیمات و پیکربندی اولیه سایت وردپرسی آشنا می‌شویم. سپس دو افزونه مهم برای سئو (All in One SEO Pack و Yoast SEO) و تنظیمات حرفه‌ای سئو در این افزونه‌ها را همراه با جزئیات فرا می‌گیریم. در نهایت، این دوره آموزش سئو برای وردپرس به شما کمک می‌کند تا پست‌های سایت وردپرسی خود را برای موتورهای جستجو بهینه سازی کنید.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

آخرین مقالات:

مشاوره رایگان برای شما

برای دریافت مشاوره تلفنی، نام و شماره تلفن خود را وارد کنید.