رقابت بدون افزایش بودجه در تبلیغات گوگل

چگونه بدون افزایش بودجه در تبلیغات گوگل ادز رقابت کنیم؟

برنده شدن در مزایده‌های گوگل ادز بدون افزایش بودجه! در مقاله امروز جی ادز یک خبر خوب، یک خبر بد و یک خبر عالی برایتان داریم. خبر خوب اینکه در سال 2022 میانگین نرخ بازگشت سرمایه (Return On Investment) در تبلیغات گوگل ادز به ازای هر 1 دلار خرج شده، 2 دلار گزارش شده است. این بدان معناست که کاربرانی که تبلیغات خود را در پلتفرم گوگل ادز انجام می‌دهند به طور متوسط سود 100 درصدی از این تبلیغات دریافت می‌کنند. البته این موضوع چندان دور از دسترس نیز به نظر نمی‌رسید. با توجه به مقاله‌ای که اخیرا توسط ورد استریم (Wordstream) منتشر شده است؛ ٪89 از خرید‌هایی که در بستر اینترنت انجام می‌شوند از طریق موتور‌های جست‌و‌جو‌گر صورت گرفته و 64.6٪ از کلیک‌های کاربران در سرچ‌های تجاری، به تبلیغات پولی اختصاص پیدا می‌کند.

خبر بد این است که تقریباً تمامی کسب‌و‌کار‌های دیجیتال از این موضوع مطلع بوده و همه آن‌ها می‌خواهند سهمی از این فرصت فوق‌العاده داشته باشند. با توجه به گزارش آژانس دیجیتال مارکتینگ هاناپین (Hanapin)، 93٪ از کسب‌وکارهای فعال در بازار در حال اختصاص دادن بودجه مشخص برای تبلیغ در موتور‌های جست‌وجوگر بوده و قصد دارند این روش تبلیغاتی را به پربازده‌ترین کانال مارکتینگ خود تبدیل کنند.

اما خبر عالی این است که شما لزوماً مجبور به افزایش بودجه تبلیغات برای رقابت در گوگل ادز نیستید. در حقیقت باید عنوان کنیم که صرف بودجه بیشتر تضمینی برای گرفتن رتبه بالاتر و یا کلیک‌های بیشتر در شبکه گوگل ادز نمی‌باشد. در این مقاله منتشر شده از جی ادز، 8 استراتژی کاربردی برای برنده شدن در مزایده‌های گوگل ادز بدون افزایش بودجه را برایتان آماده کرده‌ایم که با استفاده از آن‌ها می‌توانید بدون نیاز به افزایش هزینه‌های خود به رتبه نخست تبلیغات گوگل برسید.

چگونه بدون افزایش بودجه در تبلیغات گوگل ادز رقابت کنیم؟

شبکه گوگل ادز به گونه‌ای طراحی شده است که برای پیشی گرفتن از رقبا در مزایده‌ها، نیاز به داشتن یک نگرش کلی در این شبکه دارید. اولین قدم درک روش کار الگوریتم گوگل ادز می‌باشد. سپس ساختن یک پایه قوی بر اساس این اطلاعات و استفاده از ابزار‌های موجود، اقداماتی هستند که شما را در امر دستیابی به موفقیت در تبلیغات گوگل ادز یاری می‌کنند.

اهمیت امتیاز کیفی در گوگل ادز را درک کنید

سیستم مزایده گوگل ادز به گونه‌ای طراحی شده است که تبلیغات باکیفیت را ارزشمند شمرده و به آن‌ها از طریق رتبه بالاتر و هزینه کمتر برای تبلیغ پاداش می‌دهد. دلیل این موضوع چیست؟ جواب بسیار ساده است. در صورتی که گوگل به تبلیغات باکیفیت پایین ارزش بیشتری دهد؛ کمتر کسی بر روی آن‌ها کلیک کرده و کلیک کمتر به معنی کاهش درآمد گوگل می‌باشد.

اما چگونه می‌توان تبلیغات باکیفیتی داشت و کلیک‌های بیشتری از سمت کاربران گرفت؟ با در نظر گرفتن اهمیت امتیاز کیفی (Quality Score) در الگوریتم شبکه تبلیغاتی گوگل ادز.

رتبه آگهی(Ad Rank) یکی از فاکتور‌های مرتبط با امتیاز کیفی کمپین‌های شما بوده که در تعیین رتبه و مکان قرارگیری تبلیغ شما در صفحه نتایج گوگل نقش مهمی دارد. رتبه آگهی، حاصل امتیاز کیفی ضربدر حداکثر قیمت پیشنهادی از سوی شما است که هرچه عدد نهایی بزرگ‌تر باشد؛ تبلیغ شما در صفحه نتایج موتور جست‌وجوگر (Search Engine Result Page) جایگاه بهتری خواهد داشت. همچنین فرمول محاسبه هزینه به ازای هر کلیک برابر با حاصل رتبه آگهی کمپین پایین‌تر از شما تقسیم بر امتیاز کیفی شما به‌علاوه یک سنت (یک‌صدم دلار) می‌باشد.

اهمیت امتیاز کیفی در تبلیغات گوگل ادز

اهمیت امتیاز کیفی در تبلیغات گوگل ادز

همانطور که در تصویر بالا مشاهده می‌کنید، کمپین A با اینکه کمترین هزینه برای هر کلیک را پرداخت می‌کند؛ بهترین جایگاه در صفحه نتایج گوگل را به دست آورده است. در آن طرف اما کمپین C را داریم که با وجود اینکه بالاترین مبلغ پیشنهادی برای هر کلیک را در مزایده ارائه کرده است اما تبلیغ آن به دلیل امتیاز کیفی پایینی که دارد؛ در صفحه نتایج گوگل نمایش داده نمی‌شود.

به صورت خلاصه باید در نظر داشته باشید که افزایش بودجه به تنهایی برای رقابت در مزایده‌های گوگل ادز کافی نبوده و شما به عنوان مدیر یک کسب‌و‌کار نیاز دارید تا بر روی بالا بردن امتیاز کیفی خود تمرکز کنید. اما افزایش امتیاز کیفی کمپین‌های تبلیغاتی چگونه اتفاق می‌افتد؟ به طور کلی بهبود فاکتورهایی همچون نرخ کلیک (Click-Through Rate)، صفحه فرود(Landing Page)، کلمات کلیدی و یا تعیین استراتژی‌های مناسب قیمت‌دهی مواردی هستند که در تعیین امتیاز کیفی کمپین‌های گوگل ادز نقش کلیدی دارند.

بر روی افزایش نرخ کلیک تمرکز کنید

افزایش نرخ کلیک(CTR) یکی از فاکتورهای مهم در تبلیغات گوگل بوده که بهبود آن، به معنی بالا رفتن امتیاز کیفی می‌باشد. با در نظر گرفتن این مورد، این امکان برای شما ایجاد می‌شود تا تبلیغات باکیفیتی را به گوگل ارائه کرده، از رقبای خود پیشی گرفته و هزینه‌های خود را تا حد زیادی کاهش دهید. راهکارهای زیادی در رابطه با افزایش نرخ کلیک مطرح هستند که برخی از مهم‌ترین آن‌ها به شرح زیر می‌باشند.

  • تبلیغات متفاوتی را ارائه کنید. سعی کنید پیشنهاد‌هایی که در تبلیغات خود به مشتریان ارائه می‌کنید از سایر تبلیغ‌ها متفاوت بوده تا مشتریان احتمالی را برای انتخاب شما قانع کنند.
  • از اعداد در تبلیغات خود استفاده کنید. “ تخفیف 30 درصدی به مناسبت شب یلدا.” اعداد همیشه باعث جلب توجه شده و افزایش فروش را برای شما به همراه دارند.
  • از گزینه‌های دعوت به اقدام (Call To Action) جذاب در تبلیغات خود استفاده کنید. انتقال حس فوریت برای خرید در مشتری و یا تمرکز بر روی مزیت و ویژگی‌های کالا یا خدمات در CTA ‌های کمپین‌های تبلیغاتی یکی از بهترین روش‌ها برای افزایش نرخ کلیک می‌باشد. اصطلاحاتی همچون: “ با ثبت سفارش تا آخر امشب از ۲۰ درصد تخفیف بهره‌مند شوید” و یا “ ارسال رایگان” از مثال‌های مرتبط در این مورد می‌باشند.
  • از افزونه‌های گوگل ادز استفاده کنید. استفاده از افزونه‌های گوگل ادز از دیگر موارد کاربردی می‌باشد که باعث بهبود نرخ کلیک و امتیاز کیفی شده که در نهایت رتبه تبلیغات شما در شبکه گوگل ادز را بالا می‌برد.
افزونه های گوگل ادز

افزونه های گوگل ادز

کیفیت صفحه فرود خود را بالا ببرید

حرکت بعدی برای تکمیل پازل بهبود امتیاز کیفی در کمپین‌های گوگول ادز، بهبود تجربه‌ای است که کاربر از بودن در صفحه فرود شما خواهد داشت. این مورد را می‌توان حتی از سایر عوامل افزایش امتیاز کیفی نیز مهم‌تر دانست؛ چراکه صفحه فرود فاکتور تعیین‌کننده در رابطه با به نتیجه رسیدن تلاش‌ها و هزینه‌های انجام شده برای یک کمپین می‌باشد. شرایطی را تصور کنید که در آن نرخ کلیک کمپین‌های شما بالا بوده و همچنین هزینه‌های تبلیغات نیز مبلغ پایینی را نشان می‌دهد. در چنین شرایط ایده‌آلی اگر صفحه فرود شما نیاز‌های کاربر را برطرف نکند؛ فروشی صورت نگرفته و کاربران به رقبای شما مراجعه می‌کنند. در زیر برخی از مواردی که به شما برای بهبود کیفیت صفحه فرود کمک می‌کنند را گردآوری کرده‌ایم:

  • برای هر کمپین از یک صفحه فرود اختصاصی استفاده کنید: یکی از اشتباهاتی که برخی از کاربران در روند تبلیغ در گوگل مرتکب می‌شوند؛ هدایت کاربران به صفحه هوم (Home Page) سایت و یا یک صفحه فرود عمومی می‌باشد. ضروری است تا برای مراحل بعد از کلیک کاربر بر روی تبلیغ برنامه داشته و صفحه‌های فرود اختصاصی را برای کمپین‌های خود طراحی کنید.
  • لندینگ پیج خود را ساده و قابل فهم طراحی کنید: سعی کنید در صفحه فرود خود تا حد ممکن از جملات و تصاویر ساده استفاده کنید، مزیت و ویژگی‌های خدمات و یا محصول خود را به طور شفاف بیان کرده و CTA ‌های مخصوص به حوزه کاری خود را فراهم کنید.
  • ثبات محتوایی در صفحه فرود خود داشته باشید: متون تبلیغاتی، تصویرسازی‌های صفحه فرود و همچنین راه‌های ارتباطی که در لندینگ پیج خود استفاده می‌کنید؛ باید مطابق با محتوایی باشند که در تبلیغات قبلی خود از آن‌ها استفاده کرده‌اید.
  • رابط کاربری آسانی برای استفاده داشته باشید: لندینگ پیج شما باید سرعت بالایی داشته باشد، برای استفاده انواع دستگاه‌های هوشمند بهینه شده باشد و همچنین اگر فرم پرسشی در آن دارید؛ اطلاعات زیادی را در آن از کاربر درخواست نکنید.

بهبود کیفیت لندینگ پیج یکی از مهم‌ترین فاکتورها برای بالا بردن امتیاز کیفی و برنده شدن در مزایده‌های گوگل ادز است که طراحی آن نیازمند دانش تخصصی این حوزه می‌باشد. چنانچه شما نیز به فکر طراحی یک صفحه فرود مناسب برای کمپین‌های خود هستید؛ می‌توانید از خدمات طراحی لندینگ پیج جی ادز استفاده کنید.

کلمات کلیدی کمپین‌های خود را بهبود ببخشید

شاید بتوان کلمات کلیدی را مهم‌ترین فاکتور در انتخاب مخاطبان هدف در نظر گرفت. باید توجه داشته باشید که پیدا کردن کلمات کلیدی مناسب و قرار دادن آن‌ها در گروه‌های تبلیغاتی (Ad Groups) مختلف، لزوماً به برنده شدن در مزایده‌های گوگل ادز منجر نمی‌شود. کلمات کلیدی جزو مواردی می‌باشند که باید به صورت منظم لیستی از آن‌ها تهیه کرده و همواره به دنبال پیدا کردن کلمات کلیدی مناسب برای کمپین‌های تبلیغاتی خود باشید. برخی از مواردی که با استفاده از آن‌ها می‌توانید کیفیت کلمات کلیدی خود را بالا ببرید به شرح زیر می‌باشند:

  • از گزارش سرچ ترم‌ها بهره بگیرید: با این که تغییرات قابل توجهی در ساختار این گزارش‌ها صورت نگرفته است اما هنوز هم به عنوان یک منبع کاربردی برای پیدا کردن کلمات کلیدی ارزان که نرخ سودآوری خوبی نیز دارند شناخته می‌شوند. به‌علاوه، این روش در تعیین کلمات کلیدی جدید برای شرکت در مزایده‌ها و یا شناسایی کلمات کلیدی منفی نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد.
  • به کلمات کلیدی رقبای خود پیشنهاد دهید: کلمات و عبارت‌هایی که رقبای شما بر روی آن سرمایه‌گذاری کرده‌اند را شناسایی کرده و شرایط مناقصه بر روی آن‌ها را بررسی کنید. توجه داشته باشید که احتمال اینکه رقبای شما نیز این کار را در رابطه با کمپین‌های شما انجام دهند وجود دارد.
  • استفاده از کلمات کلیدی با امتیاز کیفی پایین را محدود کنید: مهم نیست چقدر تلاش کنید؛ همواره یک‌سری از کلمات کلیدی هستند که امتیاز کیفی پایینی را برای خود ثبت می‌کنند. بهتر است تا این کلمات را از گروه‌های تبلیغاتی که در آن‌ها حضور دارند جدا کرده و همه آن‌ها را در یک اد گروپ مشخص قرار دهید تا از تأثیر منفی آن‌ها در روند تبلیغات جلوگیری شود.
کلمات کلیدی با امتیاز کیفی پایین

کلمات کلیدی با امتیاز کیفی پایین

بر استراتژی‌های قیمت‌دهی خود مسلط شوید

این مقاله به عنوان یک راهنمایی برای برنده شدن در مزایده‌های گوگل ادز بدون نیاز به افزایش بودجه تبلیغات در اختیار شما قرار گرفته است؛ اما این موضوع به این معنی نیست که شما برای شروع کمپین تبلیغاتی خود نیاز به یک برنامه جامع و هدفمند برای شرکت در مزایده‌های گوگل ادز ندارید. در واقع مطالعه این مقاله به شما کمک می‌کند تا بودجه خود را مدیریت کرده و آن را در بخش‌هایی هزینه کنید که بهترین نتیجه را برای کمپین‌های شما به همراه دارد. موارد زیر از فاکتور‌های مهمی می‌باشند که می‌توانند در بحث مدیریت بودجه و نحوه قیمت‌دهی در مزایده‌ها به شما کمک کنند.

  • استراتژی متناسب با نیاز خود را انتخاب کنید: استراتژی قیمت‌دهی (Bidding Strategy) است که به گوگل می‌گوید چگونه بودجه شما را متناسب با نیاز‌هایی که دارید خرج کند. شاید شما قصد دارید حداکثر نرخ کلیک در کمپین‌های خود را داشته باشید؛ یا اینکه افزایش نرخ تبدیل (Conversion Rate) هدف نهایی کمپین شماست. پس مهم است که در تبلیغات گوگل، استراتژی مخصوص به  خود را پیدا کرده تا تجربه خوبی از تبلیغات در گوگل ادز داشته باشید. چنانچه علاقه‌مند به کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه هستید؛ پیشنهاد می‌کنیم حتماً راهنما استراتژی هزینه‌گذاری گوگل ادز را مطالعه کنید.
  • از تطابق‌های مختلف کلمات کلیدی استفاده کنید: انواع انطباق کلمات کلیدی که در شبکه گوگل ادز فراهم شده‌اند این امکان را در اختیار شما قرار می‌دهند تا هدف‌گیری‌های دقیق‌تری در انتخاب مخاطبان خود داشته باشید.
  • از قابلیت‌های استراتژی‌های قیمت‌دهی گوگل استفاده کنید: چنانچه از گزینه قیمت‌دهی دستی در گوگل ادز استفاده می‌کنید؛ می‌توانید استراتژی خود را بر اساس ویژگی‌هایی همچون لوکیشن، نوع دستگاه کاربر، عملکرد و بسیاری موارد دیگر تنظیم کنید. تمامی این موارد در استراتژی قیمت‌دهی اتومات توسط گوگل انجام می‌شود؛ اما این وظیفه شماست که میزان پیشرفت و عملکرد کمپین‌های خود را بررسی کنید.

رعایت پرسونای مخاطب از نکات کلیدی تبلیغ در گوگل ادز می‌باشد

داشتن شناخت کافی از مشتریان یکی از فاکتورهای اساسی می‌باشد که می‌تواند اطلاعات لازم برای موفقیت در مزایده‌های گوگل ادز را در اختیار شما قرار دهد. در اولین قدم نیاز است تا یک‌سری اطلاعات جمعیتی همچون سن، جنسیت، تحصیلات و یا میزان درآمد را از مشتریان خود به دست آورید. قدم بعدی گردآوری اطلاعات روان‌شناختی مثل اعتقادات و یا اولویت‌های مشتریان می‌باشد.

اما چرا داشتن این اطلاعات از اهمیت بالایی برخوردار است؟ برای موفقیت در مزایده‌های گوگل نیاز دارید تا در رابطه با نحوه سرچ محصولات و یا خدمات توسط کاربران اطلاعاتی را جمع‌آوری کنید. کاربران کدام کلمات کلیدی را برای سرچ انتخاب می‌کنند؟ انتظاری که از یک صفحه فرود مناسب دارند چگونه است؟ این سؤالات تنها نمونه‌های کوچکی از سؤالاتی هستند که شما باید از خودتان بپرسید. به عنوان مدیر یک کسب‌و‌کار ضروری است تا خودتان را جای مشتریان گذاشته و سؤال‌هایی که ممکن است در روند خرید در ذهن آن‌ها شکل بگیرند را بررسی کنید.

پیشرفت خود را رهگیری کنید

پیگیری و بررسی روند پیشرفت کمپین‌های تبلیغاتی از جمله کارهای ضروری در تبلیغات گوگل می‌باشد؛ چراکه تعیین می‌کند تبلیغات به درستی اهداف تعیین‌شده را تیک زده‌اند یا خیر. گوگل آنالیتیکس(Google Analytics) یکی از ابزارهای فوق‌العاده در این زمینه می‌باشد که کاربران با استفاده از آن می‌توانند فاکتورهایی همچون ترافیک سایت، نرخ تبدیل (CVR) و بسیاری موارد دیگر را بررسی کنند.

یکی از روش‌های کاربردی برای رهگیری روند کمپین‌های تبلیغاتی در گوگل ادز، استفاده از رشته کدهای UTM می‌باشد. UTM مخفف عبارت Urchin Tracking Module بوده و به معنی ماژول ردیابی اورچین می‌باشد. این ماژول متعلق به شرکت اورچین بوده که این شرکت در سال 2005 توسط گوگل خریداری شده‌ است.  کدهای UTM حروف متنی کوچکی هستند که می‌توان آن‌ها را به هر لینکی اضافه کرده و برای بررسی دقیق‌تر ورودی ترافیک سایت از آن‌ها استفاده کرد. روش‌های متفاوتی برای ساخت این کدها وجود دارد اما لینک‌ساز گوگل یکی از بهترین ابزارهایی می‌باشد که در این مورد کاربرد گسترده‌ای دارد.

در ساخت رشته‌ کد‌های UTM پارامترهای مختلفی قابل تعریف هستند که به کمک آن‌ها می‌توانید رصد دقیق‌تری از میزان ورودی و ترافیک سایت خود داشته باشید.

  • آدرس وبسایت (Website URL): ابتدا نیاز است تا آدرس سایت خود را در این بخش وارد کنید.
  • آی‌دی کمپین (Campaign ID): در برخی از موارد بعضی از کاربران چندین کمپین در حال اجرا دارند که این مورد برای تعیین اینکه کدام کمپین مورد بررسی قرار بگیرد استفاده می‌شود.
  • پارامتر سورس (Campaign Source): همانطور که از نام آن پیداست؛ این فاکتور به بررسی منبع ورودی ترافیک سایت شما می‌پردازد. در این بخش می‌توانید نام شبکه اجتماعی مورد نظر و یا حتی خود گوگل را بنویسید.
  • پارامتر رسانه (Campaign Medium): بر اساس این فاکتور می‌توانید بفهمید وردی وبسایت شما از کدام ابزار به دست آمده است. برای مثال، چنانچه از کمپین ایمیل گوگل ادز برای تبلیغات خود استفاده کرده‌اید؛ می‌توانید از عبارت email در این بخش استفاده کنید.
  • نام کمپین (Campaign Name): این بخش مختص به نام کمپین شما بوده و می‌توانید در آن اسم محصول یا نوع خدمات و یا حتی شعار تبلیغاتی خود را ذکر کنید.
  • پارامتر کلمات کلیدی (Campaign Term): در شرایطی که می‌خواهید میزان تاثیرگذاری یک یا چند کلمه کلیدی را بررسی کنید؛ می‌توانید از این گزینه استفاده کرده و کلمات کلیدی خود را در آن جای‌گذاری کنید.
  • پارامتر محتوا (Campaign Content): این مورد در مواقعی استفاده می‌شود که قصد دارید بررسی کنید که کدام محتوای سایت شما برای کاربران جذاب بوده است.
بررسی ترافیک سایت با استفاده از کدهای UTM

بررسی ترافیک سایت با استفاده از کدهای UTM

مدل‌‎های مختلف از تبلیغات را در گوگل ادز امتحان کنید

یکی از بهترین روش‌ها برای بررسی اینکه یک کمپین تبلیغاتی موفقیت‌آمیز بوده و باعث جذب مشتری می‌شود؛ امتحان کردن نسخه‌های مختلف از آن در شبکه گوگل ادز می‌باشد. در بعضی از شرایط، شما با ایده‌های متفاوتی در رابطه با تعیین استراتژی‌های مختلف برای کمپین خود مواجه می‌شوید. استراتژی‌هایی که برخی از آن‌ها پربازده و کاربردی بوده و برخی دیگر تنها باعث هدررفت سرمایه شما می‌شوند. یکی از بهترین کارهایی که می‌توان در چنین شرایطی انجام داد؛ ساختن مدل‌های مختلف از یک کمپین تبلیغاتی و راه‌اندازی آن‌ها در گوگل ادز می‌باشد.

تست A/B یکی از بهترین روش‌های مورد استفاده در این زمینه می‌باشد که در آن کاربران تعداد دو نسخه و یا بیشتر از یک تبلیغ را مشاهده می‌کنند. هر کدام از این نسخه‌ها برای مدت کوتاهی به  صورت آزمایشی تست شده و در نهایت، تنها بهترین نسخه از آن تبلیغ برای نمایش طولانی‌مدت در شبکه گوگل ادز باقی می‌ماند.

به عنوان مثال به تصویر پایین توجه کرده و تصور کنید کمپین تبلیغاتی دارید که تصمیم گرفته‌اید برای بازدهی بیشتر، از دو صفحه فرود متفاوت برای این کمپین استفاده کنید. در چنین شرایطی با طراحی دو صفحه A و B ‌می‌توانید بفهمید که کدام یک از آن‌ها ورودی بیشتری گرفته و باعث افزایش نرخ تبدیل کمپین شما می‌شود.

افزایش نرخ تبدیل با استفاده از تست A/B

افزایش نرخ تبدیل با استفاده از تست A/B

سخن آخر

در این مقاله سعی داشتیم تا نکات و ابزاری را به شما معرفی کنیم که با در نظر گرفتن آن‌ها بتوانید بدون نیاز به افزایش بودجه در مزایده‌های گوگل ادز برنده شده و از رقبای خود پیشی بگیرید. می‌توانیم بگوییم بهبود امتیاز کیفی به عنوان مهم‌ترین فاکتور موفقیت در روند تبلیغات در گوگل در نظر گرفته شده که خود زیرمجموعه‌های تقویت نرخ کلیک، بالا بردن کیفیت صفحه فرود، انتخاب کلمات کلیدی مناسب و همچنین تعیین استراتژی‌های مناسب قیمت‌دهی را شامل می‌شود. تجربه نشان داده است که رعایت تمامی این موارد، باعث بالا رفتن رتبه تبلیغات و پایین آمدن هزینه‌های تبلیغ در گوگل می‌شود. چنانچه شما نیز تجربه مرتبطی در زمینه تبلیغ در گوگل ادز دارید؛ خوشحال می‌شویم آن را با جی ادز و دیگر همراهان ما در میان بگذارید.

منبع این مقاله

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

آخرین مقالات:

مشاوره رایگان برای شما

برای دریافت مشاوره تلفنی، نام و شماره تلفن خود را وارد کنید.