نتیجه گیری - تعیین گام های بعدی

جمع بندی دوره آموزش سئو و تعیین گام های بعدی

زیرنویس ویدئوی قسمت پنجاه و نهم دوره آموزش سئو:

خوشبختانه حالا شما احساس راحتی با مبانی بهینه سازی موتورهای جستجو می‌کنید. احتمالا حفره خرگوشی سئو را دیده اید و احتمالا به دنبال اطلاعات بیشتری هستید. اگر این مورد صحیح است، می‌توانید در هر کدام از موضوعاتی که ما پوشش داده ایم، عمیق تر شوید یا در مورد موضوعاتی که صحبت نکرده ایم یاد بگیرید در حالیکه منابع آنلاین فراوانی روی موضوع سئو وجود دارد که می‌تواند به شما در یادگیری بیشتر کمک کند و شما را همپای بروز ترین اطلاعات نمایند.

وبلاگ و انجمن Moz.com مکانی عالی برای شروع یادگیری درباره سئو به شمار می‌رود. ما از برخی ابزارهای موز در این دوره استفاده کردیم و و دوستانی که محتوها را ایجاد و در آن کمک کردند، در سرتاسر صنعت درجه یک و قابل احترام هستند. در بخش آفلاین، هیچ کمبودی از لحاظ کتاب روی موضوعات وجود ندارد اما کتابی که بیش از همه جلب توجه میکند “The Art of SEO: Mastering Search Engine Optimization” می باشد، نه تنها می‌توانید بیش از پیش از برخی خبره های آزموده یاد بگیرید. این کتاب همچنین می‌تواند یک مرجع خوب در کنار شما باشد هر کجا که از اینجا بروید، امیدوارم که یک فنداسیون محکم از اطلاعات در مورد چگونگی کار موتورهای جستجو کسب کرده باشید.

پیشنهاد می‌کنیم کتاب آموزش لینک بیلدینگ ، کتاب آموزش سئو و سایت مقالات سئو را در وبلاگ جی ادز مشاهده کنید. امیدوارم که توانسته باشیم مسیر شما را در بهینه سازی سایت‌تان برای موتورهای جستجو را کمی روشن‌تر کرده باشیم. بهترین آرزوها را برای شما در مسیر بهبود رتبه سایت‌تان دارم.

در دوره آموزش ویدیویی سئو (SEO یا بهینه‌سازی سایت برای موتورهای جستجو) که زیرنویس فارسی آن توسط جی ادز تهیه شده است، ابتدا با نحوه کار موتورهای جستجو، ویژگی کلمات کلیدی مناسب، انواع محتوا و ایجاد استراتژی محتوا و ابزارهای سئو آشنا می‌شویم. در ادامه عوامل تاثیرگذار در سئو، مانند: عوامل سمت سرور، لینک‌های داخلی و خارجی، ساختار سایت، شبکه‌های اجتماعی و دیگر اصول سئو را بررسی می‌کنیم و در نهایت نکات کلیدی سئو، مانند جستجوی محلی، تجزیه و تحلیل کیفیت محتوا، مخاطب شناسی، بهینه سازی نسخه موبایل، بهینه سازی فروشگاه های اینترنتی و اندازه گیری معیارهای سئو را یاد می‌گیریم.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

آخرین مقالات:

مشاوره رایگان برای شما

برای دریافت مشاوره تلفنی، نام و شماره تلفن خود را وارد کنید.