چگونه از اعتبار حساب پی پال استفاده کنیم؟

چگونه از اعتبار حساب پی پال استفاده کنیم؟

در این نوشتار، درباره اعتبار حساب پی پال صحبت می‌کنیم. این اعتبار که اصطلاحا با نام بعداً پرداخت کن، شناخته می‌شود، سرویسی است که به برخی افراد امکان می‌دهد خریدهای پی پل را از طریق یک خط اعتباری انجام دهند. و سپس آنها را تا ۶ ماه بعد بدون هیچ گونه عواقب، پرداخت کنند.

حتما بخوانید:

اعتبار حساب پی پال تنها برای شهروندان آمریکا در دسترس است. در واقع امکان استفاده از این ویژگی در ایران وجود ندارد و اکانت های پی پال خریداری شده از جی ادز نیز چنین مزیتی را به شما ارائه نمی‌دهد.

این مقاله تنها برای اطلاع شما از اعتبار حساب پی پال ایجاد شده است. متاسفانه شهروندان ایرانی امکان استفاده از این خدمات را نخواهند داشت. برای اطلاعات بیشتر توصیه می‌کنیم مقاله جلوگیری از لیمیت شدن حساب پی پال را بخوانید.

مراحل دریافت اعتبار حساب پی پال

شما که وارد این صفحه شده اید، قطعا یک حساب پی پال فعال در اختیار دارید. باید بدانید که برای استفاده از حساب چند مرحله وجود دارد که باید آنها را مدنظر قرار دهید.

داشتن حساب پی پال

برای درخواست اعتبار پی پل، باید یک حساب فعال داشته باشید که از وضعیت خوبی برخوردار باشد. اگر حساب ندارید، می‌توانید با استفاده از صفحه اکانت Paypal یک حساب ایجاد کنید.

ساخت حساب پی پال - اعتبار حساب پی پال

داشتن سابقه اعتباری

پی پال تنها در صورتی خدمات اعتباری را به شما ارائه می‌دهد که پیشینه معتبری در حساب خود داشته باشید. اگر اعتبارتان ضعیف باشد یا اعتباری نداشته باشید، به احتمال زیاد پی پال درخواست شما را رد می‌کند.

آگاهی از شرایط اعتبار پی پال

چند نکته وجود دارد که باید قبل از ثبت‌نام در اعتبار پی پال از آنها آگاه باشید:

  • APR یا نرخ سالانه اعتبار پی پال، ۱۹.۹۹ درصد است.
  • هزینه‌های دیرکرد، اعتبار پی پال ممکن است برای اولین پرداخت از دست رفته تا ۲۷ دلار و برای پرداخت‌های از دست رفته بعدی تا ۳۸ دلار از شما کسر کند.
  • هزینه‌های سالانه، از ژوئن ۲۰۱۸، هیچ هزینه استفاده سالانه‌ای برای اعتبار پی پال وجود ندارد.

درک قانون ۶ ماهه اعتبار پی پال

طبق مقررات و ضوابط استفاده از اعتبار پی پال، هر خرید بیش از ۹۹ دلار باید در بازه زمانی ۶ ماهه پرداخت شود تا به بهره نرسد. این بدان معناست که شما می‌توانید بدون پرداخت سود یا هزینه‌ای حداکثر ۶ ماه خرید کنید و هیچ پرداختی انجام ندهید.

عدم پرداخت کل مانده اعتباری تا پایان دوره ۶ ماهه منجر به کسر اعتبار PayPal با ارزش ۶ ماه خرید می‌شود.

اتصال اینترنت ایمن

اطمینان حاصل کنید که از اتصال اینترنت ایمن استفاده می‌کنید. قبل از اقدام به استفاده از حساب اعتباری پی پال، اطمینان حاصل کنید که شبکه بی سیم مورد استفاده شما محافظت شده باشد. به عنوان مثال در یک مکان عمومی مانند کافی‌شاپ نیست.

اتصال ایمن اینترنت برای مشاهده اعتبار حساب پی پال

از آنجا که اطلاعات حساس مانند آدرس و بخشی از شماره شناسایی خود را وارد خواهید کرد، این مرحله فوق‌العاده مهم است.

چگونگی درخواست اعتبار PayPal

در مرورگر خود صفحه برنامه اعتبار PayPal را باز کنید. سپس روی Apply Now در بالای صفحه کلیک کنید تا وارد پی پال شوید.

آدرس ایمیل پی پال خود را در کادر متن در وسط صفحه تایپ کرده و روی Next کلیک کنید. رمز ورود حساب خود را وارد کنید و قسمت ورود را لمس کنید. اگر از قبل وارد سیستم شده‌اید، این مرحله را رد کنید.

اضافه کردن آدرس صورتحساب

آدرس صورتحساب را وارد کنید. در فرم سمت چپ صفحه نیز، آدرس خیابان، شهر، ایالت و کد پستی را وارد کنید. اگر آدرس صورتحساب فعلی شما قبلاً ذکر شده از این مرحله صرف نظر کنید.

اگر آدرس صورتحساب ذکر شده قدیمی است، می‌توانید روی پیوند به‌روزرسانی زیر آدرس کلیک کرده و سپس آدرس به روز شده را وارد کنید.

در پایین صفحه، روی ادامه کلیک کنید. حالا باید فرم اطلاعات شخصی را پر کنید که در وسط صفحه قرار دارد:

  • تاریخ تولد خود را وارد کنید. شما باید از قالب MM / DD / YYYY استفاده کنید (به عنوان مثال، برای ۱۲ ژانویه ۱۹۹۰، شما ۰۱/۱۲/۱۹۹۰ را تایپ می‌کنید).
  • چهار رقم آخر شماره شناسایی خود را در کادر متن SSN تایپ کنید.
  • شماره تلفن خود را در کادر سوم پایین صفحه وارد کنید. اگر تلفن همراه ندارید، قبل از وارد کردن شماره تلفن خانه خود، روی Mobile کلیک کنید و سپس Home را بزنید.

حالا شرایط استفاده را بخوانید. ممکن است شرایط استفاده طولانی و خسته کننده باشد. اما توجه به تغییرات احتمالی ایجاد شده در شرایط اعتباری خواندن آن مهم است. حالا موافقت و درخواست را که در پایین صفحه است انتخاب کنید.

منتظر تأیید بمانید. پی پال در عرض یک دقیقه به شما می‌گوید که آیا برای یک خط اعتباری تأیید شده‌اید یا خیر. در صورت تأیید درخواست، ادامه را کلیک کنید. در صورتی که تائید شما ناموفق بود به Help Center پی پال وارد شوید.

نحوه استفاده از اعتبار پی پال

مهم است بدانید که اعتبار پی پال قابل جمع آوری نیست. شما نمی‌توانید این اعتبار را همراه با سایر روش‌های پرداخت استفاده کنید. اگر می‌خواهید از اعتبار پی پال برای خرید استفاده کنید، باید فقط از همین روش استفاده کنید. این مورد شامل کارت‌های هدیه، سایر کارت‌های اعتباری، خدمات بانکی آنلاین و… می‌شود.

پیگیری امور مالی حساب

شما می‌توانید برای پیگیری امور مالی خود از پی پال استفاده کنید. مثلاً هنگام تأیید اطلاعات پرداخت خود با فروشنده انتخابی، گزینه پی پال را جستجو کرده و انتخاب کنید.

برای تعامل با بعضی از فروشندگان ممکن است مجبور شوید روی لینک افزودن یک روش پرداخت کلیک کرده و سپس پی پال را از آنجا بیابید. اگر فروشنده انتخابی شما از پی پال به عنوان روش پرداخت استفاده نمی‌کند، نمی‌توانید برای پرداخت به او از پی پال استفاده کنید.

ارائه اطلاعات لازم در حساب پی پال

هرگونه اطلاعات لازم را وارد کنید. بسته به وب‌سایت فروشنده انتخابی، ممکن است مجبور باشید قبل از شروع و باز کردن پی پال، اطلاعات بیشتری اضافه کنید. پس از وارد کردن اطلاعات مورد نیاز، باید پی پال را باز کنید. به عنوان مثال، Spotify برای باز کردن پی پال، به کد پستی آدرس صورتحساب شما نیاز دارد.

ورود به پی پال برای پرداخت اعتبار

شما می‌توانید در صورت وجود هرگونه درخواست به حساب پی پال خود وارد شوید. آدرس ایمیل و رمز ورود خود را وارد کرده، سپس برای انجام این کار روی ورود به سیستم کلیک کنید. سپس کادر اعتبار پی پال را که در سمت چپ صفحه است، انتخاب کنید.

حالا ادامه را انتخاب نمائید. در مرحله بعد، موافقت و پرداخت را که در پایین صفحه آمده انتخاب کنید. این کار پرداخت اعتبار پی پال شما را به عنوان روش پرداخت اعمال کرده و شما را به سایت اصلی باز می‌گرداند.

توصیه می‌کنیم هرگونه درخواست اضافی روی صفحه را دنبال کنید. بسته به فروشنده انتخابی خود، ممکن است مجبور شوید اطلاعات بیشتری وارد کرده یا گزینه های دیگری را انتخاب کنید تا پرداخت شما پذیرفته شود.

چگونگی پرداخت اعتبار در حساب پی پال

بهتر است پرداخت‌های خود را به موقع و به طور کامل انجام دهید. عدم پرداخت کامل و به موقع موجودی اعتبار پی پال، هزینه‌ای به عنوان سود بخش پرداخت نشده و هزینه‌ای تأخیر ثابت را در پی خواهد داشت. برای پرداخت، پی پال را باز کنید.

در مرورگر وب رایانه خود به صفحه ورود پی پال بروید. در صورت درخواست Login به سیستم وارد شوید. روی انجام پرداخت کلیک کرده و زیر عنوان “اعتبار پی پال” پایین صفحه را انتخاب کنید. اگر لینک پرداخت را مشاهده نمی‌کنید، یا هزینه‌ای برای پرداخت ندارید یا هزینه‌های فعلی شما هنوز پردازش نشده اند.

اطلاعات زیر را در فرم ارائه شده وارد کنید:

  • مبلغی که می‌خواهید پرداخت کنید.
  • مکانی که از آن پرداخت می‌کنید (به عنوان مثال، یک حساب بانکی).
  • تاریخی که می‌خواهید پرداخت را در آن ارسال کنید.

حالا روی ادامه کلیک کرده و بعد پرداخت را انتخاب کنید. این گزینه در پایین صفحه قرار دارد. با انجام این کار موجودی اعتبار پی پال شما پرداخت می‌شود (یا برنامه‌ای برای پرداخت آن تنظیم می‌کنید.

برنامه ریزی پرداخت ها

خوب است که پرداخت‌های دوره‌ای را تنظیم کنید. ایجاد پرداخت‌های مکرر روش خوبی برای تقویت اعتبار است. علاوه بر آن، مطمئن می‌شوید که هرگز تأخیر نخواهید داشت. اگر می‌خواهید بانک شما هر ماه مانده اعتبار پی پال شما را پرداخت کند، موارد زیر را انجام دهید:

  • در سمت راست عنوان اعتبار پی پال، روی جزئیات، کلیک کنید.
  • در سمت چپ صفحه روی تنظیم پرداخت‌های خودکار کلیک کنید.
  • مقدار و روش پرداخت را انتخاب کنید.
  • گزینه ادامه را انتخاب کنید.
  • با برنامه ریزی پرداخت ها موافقیت نمائید.

پرداخت های اعتبار پی پال با اپلیکیشن

شما می‌توانید همچنین، پرداخت‌های خود را از طریق تلفن همراه انجام دهید. اگر برنامه پی پال را روی تلفن هوشمند یا تبلت خود دارید، می‌توانید از آن برای انجام پرداخت اعتباری پی پال نیز استفاده کنید:

  • پی پال را باز کرده و وارد سیستم شوید.
  • به بخش اعتبار پی پال وارد شوید.
  • انجام پرداخت را انتخاب کنید.
  • مبلغ، روش و تاریخ پرداخت را وارد کنید.
  • عملیات پرداخت را نهایی کنید.

استفاده از اعتبار پی پال

سرویس اعتبار پی پال به شما این امکان را می‌دهد که خرید خود را از طریق کارت اعتباری انجام داده و مبلغ را تا ۶ ماه بعد، پرداخت کنید.

استفاده از این سرویس، مزایای زیادی داشته و برای بسیاری از افراد حقوقی و حقیقی ضروری است. در این نوشتار به شما آموزش داده‌ایم که چگونه از این سرویس استفاده کرده و چه نکاتی را حین کار با آن، رعایت کنید.

در صورتی که علاقه مند به استفاده از خدمات پی پل هستید، توصیه می‌کنیم روش های واریز پول به حساب پی پال را بخوانید. در صورتی که سوال یا نظری داشتید حتما در انتهای صفحه به اشتراک بگذارید.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

آخرین مقالات:

مشاوره رایگان برای شما

برای دریافت مشاوره تلفنی، نام و شماره تلفن خود را وارد کنید.