انتقال پول از ترکیه به ایران توسط شرکت جی ادز

انتقال پول از ترکیه به ایران برای حساب های بانکی، شرکتی و شخصی

اگر شما در ترکیه فعال هستید و یا کسب و کاری به راه انداخته اید و یا اینکه بدلیل ارسال کالا یا خدمات، قصد انتقال پول از ترکیه به ایران را دارید می توانید به راحتی از خدمات ارسال پول از خارج به ایران جی ادز استفاده نمایید.

همه ما می دانیم که انتقال های پولی مستقیم از ایران به خارج و یا از خارج به ایران بنابه دلایل تحریم های سویفت، بسته است. به همین دلیل وجود واسطه هایی که بتوانند با دریافت پول در خارج و پرداخت معادل ریالی آن در ایران اقدام نمایند، امری ضروری و اجتناب ناپذیر است. زیرا که هیچ راه قانونی بین المللی وجود ندارد تا شما بتوانید به صورت مستقیم ارز خود را به حساب بانکی در ایران واریز نمایید.

در چند سال اخیر نیز مهاجرت از ایران به کشورهای خارجی نظیر ترکیه بسیار زیاد شده است. این امر اکثرا به منظور گسترش کسب و کار ها و سرمایه گذاری در ترکیه اتفاق افتاده است. در این بین مراودات مالی نیز با کشور ترکیه بسیار افزایش یافته است و نیاز برای نقل و انتقال لیر ترکیه و یا یورو به ایران زیاد شده است.

انتقال پول از ترکیه به ایران بصورت حواله لیر از حساب شرکتی

خدمات ارسال پول از ترکیه به ایران از طریق جی ادز بسیار ساده است. در واقع جی ادز برای شرکت ها و حساب های بانکی شرکتی در ترکیه می تواند خدمات انتقال لیر یا یورو و یا دلار به ایران را به راحتی انجام دهد. تنها کافیست از طرف جی ادز مبالغ خود را به حساب های بانکی یک شرکت بین المللی در ترکیه واریز نمایید. پس از این کار، معادل آن مبلغ را در ایران معادل دریافت کنید.

انتقال لیر از ترکیه به ایران و دریافت معادل آن به ریال

همانطور که گفتیم این سرویس برای حساب های بانکی شرکتی قابل ارائه است و البته محدودیت هایی نیز در میزان حداقل حواله مجاز نیز وجود دارد. عموما حداقل مجاز برای حواله جات از حساب های شرکتی، معادل 10000 دلار می‌باشد. و برای حداکثر مجاز می توانید برای دریافت اطلاعات کافی در این مورد با همکاران ما در بخش خدمات ارزی جی ادز تماس حاصل نمایید.

حواله پول از ترکیه به ایران از حساب های شخصی

برای انتقال های از حساب های شخصی نیز جی ادز قادر به ارائه سرویس های انتقال پول از ترکیه به ایران است. شما میتوانید از طریق انتقال سویفت به حساب های اروپایی که معرفی میکنیم واریزی های خود را انجام دهید و در ایران معادل آن را به تومان دریافت کنید. حداقل مجاز برای انتقال از حساب های شخصی معادل 2000 یورو است و برای دریافت اطلاعات بیشتر و مدارک لازم جهت دریافت قرارداد و نرخ میتوانید با کارشناسان ارزی جی ادز تماس بگیرید.

زمان مورد نیاز از واریز ارز در ترکیه و دریافت تومان در ایران برای واریزی های از حساب های شرکتی معمولا 2 روز کاری پس از نشستن پول به حساب معرفی شده نیاز است تا تسویه با شما انجام شود.

در انتها لازم به ذکر است که خدمات ارسال پول جی ادز، صرفا در زمینه انتقال از خارج به ایران است و بصورت بالعکس هیچگونه سرویسی ارائه نمی شود، لذا هیچگونه خدمات خروج ارز از کشور توسط جی ادز انجام نمی شود.

چه مزایایی از طریق این انتقال به دست خواهید آورد؟

همانطور که می‌دانید روش های مختلفی برای ارسال پول از ترکیه به ایران وجود دارد. اما ما در این مقاله تلاش کردیم تا ساده ترین و البته کم هزینه ترین روش را به شما معرفی کنیم. به طور مثال، اگر شما بخواهید مبلغی را به ایران انتقال دهید، تنها 2.5 درصد کارمزد توسط جی ادز از شما گرفته می‌شود.

انتقال پول از ترکیه به ایران برای تمامی حساب های شرکتی و شخصی

این مبلغ اندک در مقابل خدماتی همچون پی پال، پرفکت مانی و سایر اپلیکیشن ها مقرون به صرفه تر است. همچنین سرعت این انتقال نیز مناسب است و تقریبا در کمتر از 3 روز کاری، جابجایی مبلغ انجام می‌شود. علاوه بر آن، شما می‌توانید با حضور در شرکت جی ادز از ایمن بودن انتقال خود اطمینان حاصل کنید؛ و در صورت نیاز با کارشناسان ما قرارداد عقد کنید.

حرف آخر

در این مقاله سعی کردیم تا خدمات انتقال پول از ترکیه به ایران را به شکلی ساده بیان کنیم. شما با اطمینان بالا می‌توانید از این خدمات استفاده نمائید و تقریبا هر مبلغی را جابجا نمائید. باید مجدد ذکر کنیم که حداکثر 48 ساعت پس از نشستن پول به حساب معرفی شده شرکت جی ادز نیاز است تا تسویه با شما انجام شود.

فراموش نکنید که کارمزد این خدمت از سایر انتقال دهندگان وجه پایین تر است و تنها 2.5 درصد از مبلغ شما به عنوان کارمزد دریافت می‌شود. امیدواریم که توانسته باشیم اطلاعات مفیدی به شما ارائه داده باشیم. در صورتی که سوالی درمورد این نوع انتقال وجه برایتان پیش آمده حتما در انتهای این مقاله اعلام نمائید.

همچنین می‌توانید با کارشناسان ارزی جی ادز تماس بگیرید.

7 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

برای انتقال ۵۰۰ هزار دلار به حساب بانکی داخل کشور مشکل مالیاتی هم داریم؟ یعنی باید مالیات بدیم به دولت ایران یا معافه

مبلغ بیست میلیون تمن یکی از دوستانم میخواد از ترکیه برام واریز کنه یا بفرسته,,چیکارباید بکنه لطفا راهنمایی کنید چطور میتونه برسونه بدستم اون پول رو,ضروریه لطفا کمک کنید

سلام مبلغ ۷۰۰۰دلار دوستم میخواد هز ترکیه برایم بفرستد لطفا راهنمایی کنید

من میخواستم بدونم که زمانی که واریز قرار انجام بشه اونجای که در ایران پول انتقال پیدا می‌کند همان حساب بانکی ما هست

با سلام پژمان عزیز
این خدمات دیگه تو جی ادز انجام نمیشن

پس کجا انجام میشه چون من باید یه مبلغ بدام انتقال داده می‌شده اما اون پول داخل یکی از بانک های ترکیه بوده و برای من برگه ضمیمه کردن که ازم شماره حساب اسم بانک شماره کارت و چنتا چیز دیگه

میتونید از خدمات سایت rialxe.com استفاده کنید.

آخرین مقالات:

مشاوره رایگان برای شما

برای دریافت مشاوره تلفنی، نام و شماره تلفن خود را وارد کنید.