انتقال پول از اسپانیا به ایران – خدمات حواله یورو از اسپانیا

افرادی که اقامت دائم و یا موقت اسپانیا را دارند می توانند از طریق سرویس حواله و ارسال پول جی ادز استفاده نمایند و براحتی از طریق حساب بانکی خود مبالغ یورو خود را از اسپانیا به ایران انتقال دهند. راه کارهای بسیاری برای ارسال پول از اسپانیا به ایران و همچنین سایر کشورهای اروپا به ایران وجود دارد. نظیر استفاده از سیستم های پرداختی نظیر پی پال و غیره ولی به جهت آنکه این سیستم ها همگی از ایراد و اشکلات عمده برخوردارند. همچنین ریسک بلاک شدن و خطرات قانونی برای شخص ارسال کننده ممکن است داشته باشد. سرویس های انتقال پول از اسپانیا به ایران جی ادز صرفا از طریق انجام حوالجات بانکی صورت می پذیرد.

ارسال حواله یورو از اسپانیا به ایران

با استفاده از سرویس انتقال پول به ایران جی ادز شما می توانید روزانه مبالغی بین 2000 تا 100000 یورو را انتقال دهید و در ایران معادل واریزی یوروی خود، تومان دریافت کنید. البته این شرایط برای حساب های بانکی شخصی است و برای حساب های بانکی شرکتی میتوانید به راحتی از سرویس های ارسال پول به ایران جی ادز بدون محدودیت سقف واریز، استفاده نمایید.

خدمات انتقال پول از اسپانیا به ایران توسط جی ادز

این کار به سادگی انجام می‌شود و برای نهایی شدن این انتقال نیاز به انجام فعالیت خاصی نیست. تنها کافیست هویت خود را در وب سایت جی ادز تعیین کنید و سپس جابجایی خود را انجام دهید. همچنین کارشناسان ارزی ما در جی ادز می‌توانند به شما کمک کنند تا در سریع‌ترین زمان ممکن به خواسته خود برسید.

راهکار جی ادز برای ارسال پول از اسپانیا به ایران

راهکار جی ادز بسیار ساده است تنها کافیست با ارائه تصویر کارت شناسایی و تصویر آخرین قبض پرداختی و دریافت شماره حساب بانکی در اروپا، مبلغ خود را بصورت SEPA  به حساب اعلامی انتقال دهید و سپس در ایران معادل واریزی مبلغ خود، تومان دریافت کنید.

کل فرایند از واریز در اروپا و تسویه ریالی در ایران حداکثر در 48 ساعت پس از نشستن پول در حساب معرفی شده، انجام میپذیرد. و همچنین با کمترین کارمزدها میتوانید انتقال ارز از اروپا به ایران تجربه کنید.

خدمات انتقال پول از طریق SEPA

کل کارمزدی که جی ادز بابت انتقال ارز به داخل ایران دریافت می کند، 3.5 درصد مبلغ انتقالی است و هیچگونه کارمزد و هزینه پنهان دیگری وجود ندارد. علاوه بر اینکه ما کارمزد کمتری از شما دریافت می‌کنیم، اطمینان بالایی برای انتقال شما وجود دارد. در صورت نیاز شما یا آشنای شما در ایران می‌توانید به شرکت جی ادز مراجعه نمائید و در صورت نیاز با ما قرارداد امضا کنید.

خدمات انتقال پول از اروپا به ایران جی ادز

سرویس انتقال پول جی ادز، محدود به کشور خاصی نیست. بنابراین افرادی که مقیم هر کشور اروپایی هستند و یا با شرکتی در اروپا کار میکنند میتوانند به راحتی از سرویس انتقال پول به ایران استفاده نمایند.

تنها مواردی که مهم است جی ادز برای انتقال های از حساب های شرکتی و یا شخصی می تواند مناسب با حساب مبدا، حساب های مقصد در اروپا ارائه کند. و بنابراین افرادی که در قصد انجام حواله یورو را دارند می توانند به یکی از حساب های اعلامی ما در انگلیس، آلمان و یا سوئیس، مبالغ خود را واریز نمایند و در ایران معادل مبلغی که واریز نمودند بعد از کسر کارمزد 3.5 درصد، معادل مبلغی که واریز نمودند به نرخ بازار، تسویه ریالی داشته باشند.

حساب هایی که توسط جی ادز ارائه می شوند، مربوط به هیچ شخص و یا شرکت ایرانی نیست و عزیزانی که قصد ارسال حواله‌جات یورو دارند هیچگونه ریسک و خطر قانونی متوجه آنها نخواهد شد.

سخن نهایی

ما خدمات انتقال پول از اسپانیا به ایران و سایر کشورهای جهان را ایجاد کرده ایم تا ساده تر و با هزینه ای کمتر مبالغ خود را جابجا نمائید. به راحتی می‌توانید با آشنای خود در ایران ارتباط برقرار کنید تا معادل مبلغ انتقال داده شده شما را دریافت کند.

همچنین برای مطمئن شدن از این خدمات جی ادز، می‌توانید از شرکت ما بازدید نمائید و در صورتی که بخواهید می‌توانید قرارداد امضا نمائید. تمام تلاش ما این است که بتوانیم به شما خدمات با کیفیت ارائه کنیم و راهکاری مناسب برای برطرف کردن مشکلات شما عزیزان معرفی کنیم. امیدواریم که در این مسیر بتوانیم رضایت شما را جلب کنیم.

می‌توانید برای دریافت اطلاعات بیشتر و ثبت درخواست میتوانید با همکاران ما در بخش خدمات ارزی تماس حاصل نمایید. همچنین می‌توانید سوالات خود را در انتهای این مقاله مطرح نمائید تا همکاران ما در سریع ترین زمان به شما پاسخ دهند.

2 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

اتباع متانه پول بگیرد

سلام بله از طریق صرافی ها میتونید این کار رو انجام بدید

آخرین مقالات:

مشاوره رایگان برای شما

برای دریافت مشاوره تلفنی، نام و شماره تلفن خود را وارد کنید.