افزونه All in One SEO Pack

آموزش نصب و فعال سازی افزونه All in One SEO Pack

متن زیرنویس قسمت هشتم دوره آموزش سئوی وردپرس

یکی از ساده ترین افزونه ها برای سئوی وردپرس All in One SEO Pack است. این افزونه نقشه سایت XML تولید میکنه و کار ایندکس کردن رو برای ربات های جستجوگر آسانتر می‌کنه.

وقتی شما محتوای جدیدی رو به سایت اضافه میکنید، این پلاگین که شامل عملکرد هایی برای اضافه کردن میکرودیتاهای تجارت الکترونیکی هست، اطلاعات بیشتری از پست شما به موتور های جستجوگر اطلاع میده.

میکرودیتاها در صفحه ی نتایج موتور جستجو (که با عنوان SERPs عموما شناخته میشه)، اضافه میشن و این پلاگین ده ها قابلیت دیگه داره. اگر تا به حال برای بهینه سازی سایت خود اقدام نکردید، این پلاگین انتخاب بسیار خوبی برای شروع هست. حالا سری به سایت من بزنیم. در این دوره، ما میخوایم وب سایت کمپانی طراحی کیک رو بهینه سازی کنیم. ما در اینجا باید به قسمت ادمین، که من قبلا وارد شدم، بریم در مرحله ی بعد به این قسمت میریم و سپس از پلاگین ها »» افرودن جدید رو انتخاب می‌کنیم و به دنبال بسته ی All in One SEO Pack می گردیم و همانطور که می بینید این افزونه ای محبوب هست که بیش از یک میلیون بار دانلود شده. حالا بر روی نصب کلیک میکنیم و بعد از نصب شدن بر روی اکتیویت (فعال سازی) میزنیم، در آخر همه چیز برای استفاده از All in One SEO Pack آماده است.

در مجموعه فیلم های آموزش سئوی وردپرس (WordPress SEO) که زیرنویس فارسی آن توسط جی ادز تهیه شده است، ابتدا با اصول سئو و تنظیمات و پیکربندی اولیه سایت وردپرسی آشنا می‌شویم. سپس دو افزونه مهم برای سئو (All in One SEO Pack و Yoast SEO) و تنظیمات حرفه‌ای سئو در این افزونه‌ها را همراه با جزئیات فرا می‌گیریم. در نهایت، این دوره آموزش سئو برای وردپرس به شما کمک می‌کند تا پست‌های سایت وردپرسی خود را برای موتورهای جستجو بهینه سازی کنید.

2 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

تو زمینه ای که فعالیت میکنید جزو بهترین سایت‌ها هستید.

ممنون از ابراز محبت‌تون ?

آخرین مقالات:

مشاوره رایگان برای شما

برای دریافت مشاوره تلفنی، نام و شماره تلفن خود را وارد کنید.