نحوه ارسال پول از استرالیا به ایران از طریق جی ادز

خدمات ارسال پول از استرالیا به ایران جی ادز

استرالیا سالیانه میزبان بسیاری از مهاجران ایرانی می باشد که به دلیل تحصیل، کار و یا بیزینس مهاجرت کرده اند. اغلب این افراد نیز بعد از مدتی در آن کشور مقیم می‌شوند و یا به ندرت به ایران بر می‌گردند. ولی به دلیل ارتباطات خانوادگی و همچنین ماهیت کار، مراودات مالی با داخل ایران داشته اند و همواره درخواست برای ارسال پول از استرالیا به ایران وجود دارد.

به دلیل موقعیت جغرافیایی استرالیا، رفت و آمد به آن کشور نسبت به کثرت جمعیت ایرانیان در قاره آمریکا و اروپا بسیار کمتر است. و نقل و انتقال های فیزیکی پول و به اصطلاح انتقال چمدانی پول به راحتی اروپا نیست. بنابر این وجود صراف ها و شرکت هایی که واسط انتقال پول هستند یکی از ارکان اصلی در زمان ارسال یا انتقال پول از استرالیا به ایران می باشد.

جی ادز چه خدماتی برای ارسال پول از استرالیا به ایران ارائه می کند؟

به دلیل اینکه بانکداری ایران تحریم است عملا انتقال پول از استرالیا به ایران به صورت مستقیم مقدور نیست. درخواست کنندگان و افراد مقیم در استرالیا به منظور جابجایی پول از طریق صرافی ها اقدام می نمایند. چون حساب های این صرافی ها به صورت شخصی هستند و از طرفی به دلیل شرایط و قوانین مالیاتی و نظارتی ضد پولشویی استرالیا، نقل و انتقالات ایرانیان مقیم در استرالیا به سختی انجام می‌پذیرد.

چگونه انتقال پول از استرالیا به ایران را انجام دهیم؟

جی ادز در این میان با سابقه چندین ساله در مراودات مالی با شرکت های بین المللی و نقل و انتقالات پولی، برای این دسته از عزیزانی که در استرالیا مقیم هستند و قصد ارسال پول از استرالیا به ایران را دارند خدمات منحصربفردی ارائه می کند.

روش کار بسیار ساده هست و بدین طور است که شما از طریق   (Credit Union Services Corporation Australia Limited) CUSCAL که یک سیستم ایمن ترنسفر استرالیایی است، به شماره حسابی که ما اعلام میکنیم مبلغ خود را از طریق انتقال بانکی داخلی استرالیا انجام می دهید و سپس معادل مبلغی که واریز کردید را به صورت تومان در شماره حسابی در بانک ایران که در قرار داد ذکر می شود، دریافت می کنید.

روش کار به همین سادگی است. ولی باید توجه داشته باشید که نسبت به نقل و انتقال های از طریق صرافی ها چه مزیت هایی دارد. در ادامه مطلب به چهار نکته که تاثیر فراوانی در تصمیم شما به منظور انتخاب روش درست انتقال پول از استرالیا به ایران هست اشاره خواهیم نمود.

مزایای ارسال پول از استرالیا به ایران از طریق جی ادز

  1. ایمن بودن و سرعت بالا در انتقال به دلیل اینکه یک تراکنش داخلی استرالیا انجام می‌دهید و نیازی به انتقال سویفت و … نیست.
  2. هیچ گونه هزینه نرخ تبدیل ارز دلار استرالیا به دلار آمریکا یا یورو نمی پردازید، چون که حساب مقصد بر پایه دلار استرالیا می باشد.
  3. امکان عقد قرار داد و تعهد از طرف شرکت جی ادز به فرد ایرانی اعلامی شما.
  4. هیچ گونه ترسی از قوانین و نظارت های بانکی استرالیا بر حساب های ایرانی و یا ترس از مالیات نخواهید داشت زیرا که صاحب حساب مقصد شرکتی در استرالیا با شعبه های مختلف در اروپا آمریکا سنگاپور و … می باشد و به دلیل ماهیت آن، مالیاتی بر شما بجهت دریافت خدمات، وضع نخواهد شد.

سایر خدمات ارزی جی ادز برای جابجایی پول

باید یادآور شویم که سرویس انتقال و ارسال پول جی ادز تنها به ارسال پول از استرالیا به ایران معطوف نمی باشد و در حال حاضر برای سایر کشورها نیز خدمات ارسال پول به ایران را ارائه می نماید و در صورت درخواست می‌توانید به منظور  ارسال پول از آمریکا به ایران نیز اقدام نمایید. همچنین روش پیشنهادی برای کشور های عضو اتحادیه اروپا و همچنین انگلیس (بریتانیای کبیر) نیز بسیار مناسب می‌باشد و افراد می‌توانند به سهولت جهت ارسال پول از انگلیس به ایران و یا ارسال پول از آلمان به ایران و سایر کشورهای عضو اتحادیه اروپا اقدام نمایند و یا حتی می‌توانند به راحتی از طریق حساب خود در کانادا، ارسال پول از کانادا به ایران را انجام دهند.

ارسال پول از استرالیا به ایران

شماره حساب هایی که جی ادز در اختیار درخواست کنندگان انتقال ارز، ارائه می‌دهد در کشور های آمریکا، کانادا، انگلیس، آلمان، سوئیس ، لیختنشتاین و استرالیا فعال می‌باشند. بنابراین اگر شما در یکی از کشور های ذکر شده مقیم هستید و یا در اتحادیه اروپا ساکن هستید می‌توانید در سریع‌ترین زمان و کمترین هزینه با خیال راحت مبلغ مورد نظر خود را انتقال دهید و دیگر دغدغه تحریم و همچنین ترس از مالیات و قوانین پولی-مالی کشوری که در آن مقیم هستید را نیز نخواهید داشت.

البته لازم به ذکر است که این سرویس محدود به کشور های ذکر شده نیست و افراد مقیم در سایر نقاط دنیا نیز میتوانند از خدمات ارسال پول به ایران جی ادز استفاده نمایند به شرط آنکه جز کشورهای تحریمی نظیر کره شمالی ، سومالی و … نباشند.

  • لازم به یاد آوری است که خدمات ارسال پول به ایران جی ادز صرفا در ارسال پول از خارج به ایران عمل می نماید و هیچگونه سرویس بالعکس یعنی خارج کردن ارز از کشور را ارائه نمی‌دهد.
  • نکته ی دوم اینکه دوستانی که قصد ارسال و یا دریافت پول از امریکا را دارند، لازم است بدانید که خدمات جی ادز انتقال های از طریق پی پال‌، اسکریل و … را شامل نمی شود (به دلیل هزینه کارمزد های بالا، ریسک های بلوکه شدن و محدودیت در مبلغ)، جابجایی مبلغ صرفا از طریق انتقال از حساب به حساب امکان پذیر است.

کارمزد و هزینه ارسال پول از استرالیا به ایران

اگر که قصد ارسال پول از استرالیا به ایران از طریق جی ادز را دارید باید بدانید که کل کارمزدی که جی ادز دریافت می نماید ، تنها 3.5 درصد مبلغ انتقالی می‌باشد. این نرخ کارمزد تقریبا کمترین نرخ کارمزدی است که در بین تمامی صرافی ها و شرکت های فعال در این حوزه وجود دارد و این هزینه قطعی هست و هیچگونه هزینه و کارمزد پنهان دیگری وجود ندارد.

یکی دیگر از مزیت های ارسال پول از استرالیا به ایران جی ادز نسبت به صرافی ها و شرکت های فعال در این حوزه این است که، برخلاف صرافی ها که به صورت واسط عمل می‌کنند و منتظر فروش دلاری می شوند که قرار است از شما خریداری کنند، جی ادز این محدودیت ها را ندارد و شما در هر لحظه می‌توانید مبلغ خود را بصورت دلار استرالیا انتقال دهید.

برتری دیگر جی ادز در حجم و مبلغ انتقالی است، در واقع شما می‌توانید از حساب شخصی به صورت روزانه حداقل بین 2500 دلار استرالیا تا 130000 دلار استرالیا را انتقال دهید و در صورت ارسال مدارک مورد نیاز جی ادز، محدودیت سقف های تراکنش نیز برداشته خواهد شد.

در پایان باید ذکر کنیم که نرخ تبدیل دلار استرالیا به تومان، بر اساس نرخ خرید (buy) در وبسایت Bonbast می‌باشد که معتبرترین و مناسب ترین قیمت ها را بر اساس بازار ایران ارائه می دهد و به لحظه تسویه محاسبه خواهد شد.

با یک پرس و جوی ساده در اینترنت و تماس با صرافی های مختلف ، متوجه خواهید شد که نرخ های اعلامی در وبسایت Bonbast بین 2-3 درصد بهتر از نرخ صرافی های خریدار حواله دلار استرالیا می باشد.

بنابراین اگر بخواهیم یک مثال عملی برای انتقال و نحوه اعمال کارمزد و دریافتی خالص شما در ایران را توضیح دهیم، بدین صورت هست که به فرض شما حداقل انتقالی 2500 دلار  استرالیا را در نظر گرفته اید و به یکی از شماره حساب های اعلامی ما در استرالیا، این مبلغ را انتقال می‌دهید. سپس مبلغ خالصی که در ایران دریافت می کنید، با فرض اینکه نرخ خرید هر دلار استرالیا در تاریخی که این مطلب نوشته شده است در وبسایت bonbast 18300 تومان باشد، برابر می شود با:

0.965*2500*18300 که برابر است با 44,148,750 تومان خالص دریافتی شما در ایران.

برای محاسبه مبالغ دیگر و همچنین ثبت سفارش تلفنی، مشاوره و عقد قرار داد می‌توانید به صفحه درخواست ارسال پول از استرالیا به ایران مراجعه کنید و با همکاران ما تماس برقرار کنید.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

آخرین مقالات:

مشاوره رایگان برای شما

برای دریافت مشاوره تلفنی، نام و شماره تلفن خود را وارد کنید.