مرحله بعد از سئو چیست؟

بعد از اعمال تنظیمات سئو در وردپرس چه کنیم؟

متن زیرنویس قسمت آخر دوره آموزش سئوی وردپرس

ما تنظیمات سطح سایت رو برای سئو انجام دادیم، حالا شما باید اطلاعات سئو رو برای هر پست وارد کنید. زمانی که پست جدیدی می نویسین، باید عادت کنید اطلاعات سئو را برای هر کدوم وارد کنید.

حالا بهینه سازی محتوای فعلی بهترین مکان برای آغاز کار هست. اما باید باز هم به نوشتن ادامه بدید. مقالات رو به سایت خودتون اضافه کنید. من از سال ها قبل مقاله هایی در سایت خود دارم که هنوز ترافیکی به سمت سایت جذب می کنند و هرگز نمی شود دانست چه پستی می تواند بهترین ترافیک رو داشته باشد و چه پستی باعث افت آن می شود.

نکته کلیدی اینه که به نوشتن ادامه بدید و خودتون بفهمید اگه به دنبال دوره های آموزشی بیشتر هستید من دوره افزونه وردپرس: آنالیتیکس رو پیشنهاد می کنم به کمک اون می تونید پیشرفت خودتون رو پیگیری کنید.

من همچنین برخی از دوره های آموزشی در مورد نوشتن سرتیتر و محتوا رو پیشنهاد می‌کنم. من همیشه در مورد سئو آنالیتیکس و تجارت الکترونیک مطلب می‌نویسم. امیدوارم از این دوره آموزشی لذت برده باشید و با ما در تماس باشید.

سایر فیلم‌های آموزشی جی ادز را هم ببنید.

در مجموعه فیلم های آموزش سئوی وردپرس (WordPress SEO) که زیرنویس فارسی آن توسط جی ادز تهیه شده است، ابتدا با اصول سئو و تنظیمات و پیکربندی اولیه سایت وردپرسی آشنا می‌شویم. سپس دو افزونه مهم برای سئو (All in One SEO Pack و Yoast SEO) و تنظیمات حرفه‌ای سئو در این افزونه‌ها را همراه با جزئیات فرا می‌گیریم. در نهایت این دوره آموزش سئو برای وردپرس به شما کمک می‌کند تا پست‌های سایت وردپرسی خود را برای موتورهای جستجو بهینه سازی کنید.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

آخرین مقالات:

مشاوره رایگان برای شما

برای دریافت مشاوره تلفنی، نام و شماره تلفن خود را وارد کنید.