سئو چیست؟

شروع دوره آموزش سئو

زیرنویس ویدئوی قسمت اول دوره آموزش سئو:

جستجو دروازه هر کاری است که در فضای آنلاین انجام می‌دهیم اگر گرسنه باشیم در “جستجو” به دنبال بهترین رستوران خواهیم گشت و نظرات را می‌خوانیم. اگر در بازار به دنبال یک محصول یا سرویسی باشیم تحقیقات خود را در وب انجام می‌دهیم.

با افزایش دستگاه‌های همراه متصل به اینترنت، مانند گوشی‌های هوشمند و تبلت ها دیگر وابسته به مکانی برای “جستجو” نیستیم. بنابراین، افراد همواره در حال “جستجو” هستند اما سوال اصلی این است که آیا آنها شما را در نتایج “جستجو” خواهند یافت تمام آنچه در این دوره به آن خواهیم پرداخت پیرامون این مسئله است من “دیوید بوث” یکی از بنیانگذاران شرکت دیجیتالی به نام “کاردینال پث” هستم که به سازمان ها در سراسر جهان کمک میکنیم که از این چشم انداز به خوبی در یک دهه بهره بگیرند در این دوره من مبانی بهینه سازی موتورهای جستجو یا به اختصار “سئو” را با شما به اشتراک خواهم گذارد من درباره چگونگی یافتن و تحقیق در مورد کلمات کلیدی که علاقه دارید تا صفحات شما با آنها نمایان شود، صحبت میکنم درباره چگونگی بهینه سازی صفحه برای کلیدواژه مورد نظر و اهمیت لینک ها از دیگر سایت ها و تاثیر شبکه های اجتماعی صحبت خواهم کرد سپس در مورد تمرکز روی موبایل و سئو محلی همچنین استراتژی های اندازه گیری صحبت خواهم کرد که میتواند به شما در مورد آنکه چه مقدار از سرمایه گذاری خود در سئو بهره برداری میکنید کمک نماید اگر آماده اید که برای یافته شدن در نتایج “جستجو” اطمینان حاصل کنید، پس بیایید شروع کنیم.

در آموزش ویدیویی سئو (SEO یا بهینه‌سازی سایت برای موتورهای جستجو) که زیرنویس فارسی آن توسط جی ادز تهیه شده است، ابتدا با نحوه کار موتورهای جستجو، ویژگی کلمات کلیدی مناسب، انواع محتوا و ایجاد استراتژی محتوا و ابزارهای سئو آشنا می‌شویم. در ادامه عوامل تاثیرگذار در سئو، مانند: عوامل سمت سرور، لینک‌های داخلی و خارجی، ساختار سایت، شبکه‌های اجتماعی و دیگر اصول سئو را بررسی می‌کنیم و در نهایت نکات کلیدی سئو، مانند جستجوی محلی، تجزیه و تحلیل کیفیت محتوا، مخاطب شناسی، بهینه سازی نسخه موبایل، بهینه سازی فروشگاه های اینترنتی و اندازه گیری معیارهای سئو را یاد می‌گیریم.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

آخرین مقالات:

مشاوره رایگان برای شما

برای دریافت مشاوره تلفنی، نام و شماره تلفن خود را وارد کنید.