تنظمیات شبکه های اجتماعی yoast seo

تنظیمات سئوی شبکه های اجتماعی در افزونه Yoast

متن زیرنویس قسمت نوزدهم دوره آموزش سئوی وردپرس

علاوه بر اضافه کردن اطلاعات سئو برای هر صفحه، می تونیم اطلاعاتی رو در مورد شبکه های اجتماعی اضافه کنیم. اگر نگاهی به Yoast SEO meta box در صفحه ویرایش پست بیندازیم، می تونیم اطلاعات رو برای شبکه های اجتماعی در این آیکون کوچک اضافه کنیم، سپس می تونیم این گزینه رو به ازای هر شبکه اجتماعی پیکربندی کنیم.

اگه چیزی رو اینجا نمی بینید باید اطمینان حاصل کنید که Open graph زیر افزونه Yoast سپس رسانه اجتماعی و فیس بوک فعال هست. اگه این گزینه رو فعال نکرده باشید، قادر نیستید چیزی اضافه کنید من به پست خودم بر می گردم، در این پست می تونیم عنوان، توضیحات و تصویری برای فیس‌بوک مشخص کنیم.

حالا این از Open graph استفاده می کنه که بیشتر رسانه های اجتماعی استفاده می کنن، بنابراین اگه تصویری برای فیس بوک مشخص کنید برای پینترست نیز کار می کنه. همین موضوع در مورد عنوان و توضیحات نیز صدق می کنه بعد از اینکه کار خود تون رو تموم کردید می تونید پست رو به روزرسانی کنید. یک تنظیم دیگه هم وجود داره که می خوام انجام بدم اگه به افزونه Yoast seo و سپس رسانه اجتماعی برم و سپس بخش توییتر رو انتخاب کنم دوست دارم نوع کارت پیش فرض رو به خلاصه ای با تصویر بزرگ تغییر بدم. ممکنه توییتر در حال حاضر از اون استفاده نکنه. اما زمانی که فکر کنه بهترین مورد هست؛ خلاصه بزرگ و تصاویر رو در توییت های ما قرار میده. حالا می تونیم عنوان، توضیح و تصویر رو به ازای هر رسانه اجتماعی مشخص کنیم.

در مجموعه فیلم های آموزش سئوی وردپرس (WordPress SEO) که زیرنویس فارسی آن توسط جی ادز تهیه شده است، ابتدا با اصول سئو و تنظیمات و پیکربندی اولیه سایت وردپرسی آشنا می‌شویم. سپس دو افزونه مهم برای سئو (All in One SEO Pack و Yoast SEO) و تنظیمات حرفه‌ای سئو در این افزونه‌ها را همراه با جزئیات فرا می‌گیریم. در نهایت این دوره آموزش سئو برای وردپرس به شما کمک می‌کند تا پست‌های سایت وردپرسی خود را برای موتورهای جستجو بهینه سازی کنید.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

آخرین مقالات:

مشاوره رایگان برای شما

برای دریافت مشاوره تلفنی، نام و شماره تلفن خود را وارد کنید.