تنظیمات دسته جمعی سئوی مطالب در یوست

ویرایش گروهی تنظیمات سئوی صفحات و پست ها در افزونه یوست

متن زیرنویس قسمت بیستم دوره آموزش سئوی وردپرس

در ادامه به توضیح آنچه که باید از سئوی سایت بدانید، می پردازیم و از این رو شما را با ویرایش گروهی تنظیمات سئوی صفحات و پست ها در افزونه یوست آشنا می کنیم.

ویرایش عنوان و توضیحات متا زمانی که پستی رو می نویسید به احتمال زیاد بهترین روش به هنگام نوشتن پست جدید هست، اما این موضوع اگر سایتی با پست های متعدد داشته باشید سخت و خسته کننده میشه.

رفتن به هر پست و ویرایش فیلدهای متعدد سخته به همین خاطر هست که تیم Yoast ویرایش دسته ای رو در افزونه خود قرار دادن. اجازه بدید چند مورد عنوان و توضیحات متا به کمک این ابزار بنویسیم یکی از موارد خوبی که در مورد افزونه Yoast وجود داره اینه که اون ها چندین تنظیم پیشرفته رو پنهان کردن. بنابراین سردرگم نمی شید. اجازه بدید جلو بریم و این تنظیمات پیشرفته رو روشن کنیم، تا بتونیم از ویرایشگر دسته ای استفاده کنیم.

ما به قسمت افزونه yoast داشبورد Features می ریم و سپس صفحه تنظیمات پیشرفته رو روشن می کنیم. من بر روی گزینه ذخیره تغییرات کلیک خواهم کرد، حالا ده ها گزینه اضافی دیگه اینجا وجود داره. اجازه بدید به قسمت ابزار بریم و سپس گزینه ویرایشگر دسته ای رو انتخاب کنیم. حالا می تونیم بین عناوین و توضیحات متا حرکت کنیم.

اجازه بدید به جلو بریم و کار خودمون رو با چند عنوان آغاز کنیم. من می تونم About to رو تغییر بدم درباره طراحی Topsy Turvy Cake و سپس گزینه Birthday رو به چگونه تولدها رو مدیریت می کنیم تغییر بدم. می‌تونیم همه این ها رو تغییر بدیم و سپس تغییرات رو ذخیره کنیم. اگه صفحات متعددی دارید همانطور که ما داریم، مطمئن شید که قبل از ادامه کار همه صفحات رو ذخیره کرده اید. می تونیم همین کار رو با توضیحات انجام بدیم برای رسپی ها، من توضیحات متا رو تنظیم کردم. می تونیم چیزی شبیه این اضافه کنیم. رسپی های ما پر از کیک های زیبا و الهام بخش است. در موقعیت خاص، می تونیم چنین بنویسیم ما موقعیت های خاص رو اینگونه مدیریت می کنیم باز هم باید مطمئن شید که تغییرات رو قبل از اینکه به صفحه دیگه ای برید یا قبل از اینکه به تب عنوان بر گردید ذخیره می کنید. اگه مجبور هستید بر روی پست های زیادی کار کنید قبل از ویرایش همه عناوین توصیه می کنم صفحات رو بر اساس پست یا نوع پست سفارشی مثل آیتم های نمونه کار یا محصولات فیلتر کنید، در این صورت انجام تغییرات قابل مدیریت میشه.

در مجموعه فیلم های آموزش سئوی وردپرس (WordPress SEO) که زیرنویس فارسی آن توسط جی ادز تهیه شده است، ابتدا با اصول سئو و تنظیمات و پیکربندی اولیه سایت وردپرسی آشنا می‌شویم. سپس دو افزونه مهم برای سئو (All in One SEO Pack و Yoast SEO) و تنظیمات حرفه‌ای سئو در این افزونه‌ها را همراه با جزئیات فرا می‌گیریم. در نهایت، این دوره آموزش سئو برای وردپرس به شما کمک می‌کند تا پست‌های سایت وردپرسی خود را برای موتورهای جستجو بهینه سازی کنید.

2 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

از اجازه بدید زیاد استفاده کردین. واقعا گاهی حسودیم میشه چرا من نمی تونم از این نکات بگذرم تا در چند هفته صاحب صدها محتوای ارزشمند ولی خب با ایرادات جزیی مثل همین که عرض کردم شما دارید باشم… بهر حال خوبه… شاید انگیزه ای بشه که من هم با حساسیت کمتری نگاه کنم ولی خب در عوض… بنویسم. درود

ممنون از دقت و ارسال دیدگاه تون.
متن ترجمه شده از ویدیو هست و استاد دوره از این اصطلاح زیاد استفاده می‌کنه 🙂

آخرین مقالات:

مشاوره رایگان برای شما

برای دریافت مشاوره تلفنی، نام و شماره تلفن خود را وارد کنید.