5 مزیت رتبه تایید شده الکسا

همه ما به خوبی می دانیم که انتخاب ابزار مناسب تجزیه و تحلیل و آنالیزگر سایت می تواند کار خسته کننده ای باشد. شما به دنبال معیارهایی هستید که بتوانید به آن ها اعتماد کنید. شما دوست دارید 100 درصد از ترافیک خود را پیگیری نمایید. و مهم تر از همه این که باید بهترین مزایای خود را در اختیار تبلیغ کنندگان و سرمایه گذاران قرار دهید. رتبه تایید شده الکسا راه حل موجود در برابر شماست و یکی از آمارگیرهای داخلی سایت محسوب می شود. مهم نیست اندازه سایت شما چقدر است این معیارها به شما کمک خواهد کرد. در ادامه 5 مورد از مزایای این معیارها را با هم مرور می کنیم:

1- شمارش 100٪ از ترافیک واقعی سایت شما

با نصب کد تایید بر روی سایت، الکسا به طور مستقیم اندازه گیری و گزارش دهی ترافیک سایت را آغاز می کند. این موضوع می تواند بینش ارزشمندی در مورد عملکرد سایت فراهم آورد. در مقایسه با سایر ابزارهای آمارگیر همچون گوگل آنالیتیکس؛ الکسا شما را مطمئن می‌سازد که همه ترافیک سایت شمرده شده و محاسبه می گردد. الکسا اینکار را با مرور ماهانه سایت انجام می دهیم و اگر سایت کد تایید را از دست داده باشد به شما هشدار می دهید. این موضوع از اهمیت زیادی برخوردار است، زیرا گم شدن کد به معنای این است که داده ای در مورد ترافیک سایت جمع آوری نمی‌شود. در نتیجه با اسکن ماهانه سایت، می‌توانید مطمئن باشید که همه ترافیک سایت شما در معیارهای تصدیق شده قرار گرفته است.

وضعیت تایید شده سایت در الکسا

علاوه بر این، رتبه تصدیق شده الکسا تنها ترافیک واقعی را محاسبه می‌کند. این موضوع بدین معناست که الکسا خزندگان وب و سایر مواردی که می تواند معیارها را به طور مصنوعی تحت تاثیر قرار دهد را فیلتر می‌کند. تنها زمانی ترافیک را محاسبه می کند که آدرس سایت شما در نوار آدرس مرورگر ظاهر شود. اینکار تصویر واضح و روشنی از معیارهای صحیح ترافیکی ایجاد می کند و به کسب و کارها اجازه می دهد تصمیمات بهتری را بر اساس داده های واقعی اتخاذ کنند.

شمارش ترافیک واقعی

2- رتبه الکسای دقیق‌تر

بعد از اینکه سایت شما تایید و تصدیق شد، می توانید رتبه الکسای سایت خود را به طور مستقیم بر روی معیارهای تصدیق شده قرار دهید. اینکار باعث می شود رتبه الکسای دقیق تر و پایدارتری داشته باشید. درباره رتبه و اکانت الکسا می‌خواهید بیشتر یاد بگیرید؟ فیلم‌های جدید آموزش الکسا را مشاهده کنید.

نکته: برای اینکه الکسا بتواند سایت شما را به درستی رتبه بندی کند، جمع آوری داده ها حدود 21 روز طول می‌کشد.

3- گزارش های آنالیتیکی بهتر

رتبه تایید شده الکسا دارای رابط کاربری ساده و آسانی است که به شما اجازه می‌دهد به سرعت تغییرات معنادار در مورد ترافیک سایت را شناسایی کنید. داشبورد الکسا آمار سایت شما را دریافت و نمایش می‌دهد و دوره فعلی را با دوره های زمانی قبلی به نمایش می گذارد. در یک نگاه، می توانید تغییرات ترافیکی قابل ملاحظه را شناسایی و مانیتور کنید و چرایی این اتفاقات را بیاموزید.

آمارگیر الکسا

4- عملکرد سایت خود را مانیتور کنید

اگر گرایش رو به پایین شدیدی را در ترافیک سایت خود مشاهده کردید باید به دنبال مشکلات اساسی باشید. آیا این مشکل به خاطر مسائل موجود در سایت بوده است یا رویدادهای خارجی؟ معیارهای تصدیق شده الکسا پیگیری هایی را در مورد عملکرد سایت فراهم می کند و به طور مداوم زمان Uptime سایت را بررسی می نماید. الکسا زمان Uptime را کنار نمودار ترافیک نشان می‌دهد. اینکار به شما کمک می کند مسائل فنی و در دسترس بودن سایت را بررسی کنید.

آپتایم سایت

5- آمار خود را منتشر کنید تا درآمد حاصل از تبلیغات را افزایش دهید

نشان دادن آمارهای ترافیکی و اندازه درست مخاطبان به شما کمک می‌کند شرکای کاری احتمالی، سرمایه گذاران و تبلیغ کنندگان را به سایت خود جذب کنید. بعد از تایید سایت، می‌توانید رتبه و معیارهای تصدیق شده خود همچون بازدیدکنندگان منحصر به فرد و بازدید از صفحات را بر روی صفحه خود در الکسا (public Site Overview page) منتشر کنید.

با کمک آموزش افزایش رتبه الکسا، رتبه الکسای سایت خود را تا رتبه 200 ایران کاهش دهید!
رتبه تایید شده الکسا

البته الکسا گزینه هایی را فراهم کرده است که در صورت نیاز می توانید به کمک آن ها آمار و معیارهای خود را به صورت خصوصی نگه دارید. با اینحال فراهم آوردن داده های قابل دسترس برای تاثیرگذاران، می تواند دید قابل اعتمادی به عملکرد و سرمایه گذاری های احتمالی فراهم آورد.

رتبه تایید شده الکسا بخشی از اکانت الکسا پرو محسوب می‌شود. برای استفاده از این امکان الکسا و امکانات دیگر آن همین امروز اکانت الکسای خود را ایجاد کنید.

منبع: وبلاگ الکسا

6 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

سلام.سایت شما از جمله سایت هایی است که در طول هفته چند مورد وارد آن میشم.
به امید پیشرفت روز افزون.

سلام
خسته نباشید
اگه ما اکانت 1 ماهه بخریم و بعد اون تمدید نکنیم
وقتی در مورد
2- رتبه الکسای دقیق‌تر
الکسا دقیقتر رتبه میده، آیا بعد پایان پنل این رتبه از دست میره؟

عالی بود ممنون از سایت خوبتون

سلام حامد.
ممنون از نظری که ثبت کردی

آخرین مقالات:

مشاوره رایگان برای شما

برای دریافت مشاوره تلفنی، نام و شماره تلفن خود را وارد کنید.