بایننس

صرافی بایننس – راهنمای ایجاد و وریفای اکانت و انتقال تتر

صرافی بایننس یکی از پرکاربردترین و شناخته شده ترین سایت ها در زمینه خرید و فروش ارزهای دیجیتال است. در این صرافی می توان ارزهای دیجیتال مختلف را به هم تبدیل کرد. معامله گران با خرید و فروش در فضای ترید بایننس، از نوساناتی که برای قیمت ارزهای مختلف اتفاق می افتد سود به دست می آورند.

در صرافی بایننس همچنین شما می توانید با استفاده از پول های فیات (دلار، یورو و …) که در اختیار دارید به خرید ارزهای دیجیتال مد نظرتان بپردازید و یا دارایی های دیجیتال خود را به پول های فیات تبدیل نمایید (با توجه به پیچیدگی های این امر، عملا تبدیل ارز دیجیتال به فیات در بستر این صرافی های بین المللی برای ایرانیان غیر ممکن است.) علاوه بر کاربردهای ذکر شده، کیف پول موجود در سایت بایننس محلی امن برای نگهداری ارزهای دیجیتال شما است.

قبلا در وبلاگ جی ادز به معرفی صرافی آنلاین کراکن پرداخته بودیم. در این مقاله با ما همراه باشید تا به شما آموزش دهیم چگونه در صرافی بایننس با پول های فیات خود، ارز دیجیتال بخرید و سپس آن را به کیف پول افراد دیگر انتقال دهید. (راه عملی برای انتقال راحت پول به ایران)

وقتی شما پول خود را به شکل ارز دیجیتال انتقال دهید از مزایایی به شرح زیر بهره مند می شوید؛

  1. هزینه انتقال بسیار پایین. به عنوان مثال انتقال مبلغ 100000 دلار که در دنیای ارز دیجیتال حدودا معادل با 100000 تتر می باشد نهایتا کارمزدی برابر با 2 تا 3 دلار خواهد داشت.
  2. خرید و فروش ارزهای دیجیتال بر خلاف پول های فیات با نرخ های تبدیل بسیار منطقی‌تری صورت میگیرد. به عنوان مثال شما یک تتر را با حدود یک دلار آمریکا میخرید و با نسبت 1 به 3.6728 (نرخ امروز تبدیل دلار آمریکا به درهم امارات) آن را در امارات به تتر تبدیل می‌نمایید.
  3. سرعت نقل و انتقالات تتر از یک کیف پول به کیف پول دیگران بسیار بالا و در حد چند دقیقه است. بنابراین شما می توانید همزمان با انتقال تترهای خود، کالا یا پول فیات خود را تحویل بگیرید. در واقع نیازی به پروتکل های پیچیده اعتمادسازی وجود ندارد.
  4. شما در یک شبکه معاملاتی توزیع شده و بدون وجود سیستم مدیریت مرکزی مانند دولت ها، بانک ها و … مشغول به تبدیل پول های خود می‌باشید. عواملی مانند تحریم ایران نیز بر روند کارتان اثر گذار نیست.

با توجه به مزایایی که در مورد انتقال پول به شکل تتر، یادآور شدیم، در این مقاله، صفر تا صد ورود به صرافی بایننس تا نحوه خرید تتر در این صرافی و نیز انتقال آن به کیف پول سایرین و نهایتا نقد کردن آن در مقصد نهایی را به شما آموزش داده ایم. 

چگونه در صرافی بایننس حساب بسازیم؟

  • روشن نمودن سرویس VPN آی پی ثابت، ترجیحا با کشورهایی مثل آلمان، هلند و … (مخصوص کاربرانی که از داخل ایران نسبت به افتتاح حساب اقدام می‌نمایند.) بعد از این کار از طریق سایت https://www.myip.com از تغییر آی پی خود اطمینان حاصل کنید.

بررسی تغییر آی‌پی

  • ورود به وبسایت اصلی بایننس تحت آدرس زیر و انتخاب گزینه Register

www.Binance.com

binance

لازم به ذکر است در مورد آدرس سایت صرافی دقت لازم را به عمل آورید تا وارد آدرس‌های جعلی نشوید. همچنین می‌توانید از طریق لینک زیر مستقیما وارد صفحه افتتاح حساب بایننس شوید.

https://www.binance.com/en/futures/ref/41741123

عضویت در بایننس

در این مرحله آدرس ایمیل و رمز عبور خود را به دقت وارد فرمایید و گزینه موافقت با قوانین بایننس را تیک بزنید ( گزینه Futures Referral ID (Optional) اختیاری است و الزامی به پر کردن این کادر وجود ندارد.)

روی دکمه create account کلیک کرده و سپس تصویر امنیتی را تایید نمایید.

ساخت اکانت بایننس

  • در این مرحله کد ارسالی به ایمیل وارد شده را در کادرمشخص شده وارد نمایید (به صورت خودکار به صفحه بعد که صفحه خوش آمدگویی بایننس است هدایت می‌شوید).

با کلیک روی Binance وارد فضای کاری بایننس شوید. 

ورود به بایننس

چگونه با استفاده از ورود دو عاملی، امنیت حساب بایننس خود را تامین کنیم

  • روی گزینه Security کلیک کرده سپس گزینه Google Authentication را انتخاب نمایید.

افزایش امنیت حساب بایننس

افزایش امنیت اکانت بایننس

  • اپلیکیشنGoogle Authenticator را بر روی گوشی هوشمند خود نصب کنید. روی Next کلیک کرده سه مرحله بعدی را به دقت انجام دهید.

می‌توانید از لینک های زیر این اپلیکیشن را دانلود نمایید

https://apps.apple.com/nl/app/google-authenticator/id388497605

https://play.google.com/store/apps/details?id=com.google.android.apps.authenticator2&hl=nl

ورود دو مرحله ای بایننس

در این مرحله با استفاده از اپلیکیشن نصب شده بر روی گوشی خود بار کد زیر را اسکن نمایید.

ورود دو مرحله ای بایننس

در این مرحله کد اسکن شده را یادداشت فرمایید (دقت نمایید که این کد در صورت بروز هر گونه مشکل در حساب کاربری شما، کلید اول در حل آن مشکل خواهد بود).

ورود دو مرحله ای بایننس

در مرحله زیر دکمه Send code را کلیک کرده و کد ارسال شده به ایمیل تان را در کادر بالا و کد صادر شده از اپلیکیشن Google Authenticator را در کادر پایین وارد نمایید و روی دکمه Submit کلیک کنید.

ورود دو مرحله ای بایننس

 

حساب کاربری شما آماده استفاده است. در ورود های بعدی خود از کدهای تولید شده توسط Google Authenticator جهت ورود استفاده نمایید.

ورود دو مرحله ای بایننس

افزایش امنیت بایننس

راهنمای احراز هویت بایننس برای استفاده از همه امکانات بایننس

  • بعد از ورود به حساب کاربری خود بر روی گزینه Identification کلیک کنید و بعد از ورود به صفحه احراز هویت روی Verify کلیک نمایید.

راهنمای احراز هویت بایننس

راهنمای احراز هویت بایننس

  • محل اقامت خود را انتخاب کرده و مدارک زیر را آماده نمایید. روی Start کلیک کنید.
    • تصویر کارت شناسایی
    • عکس سلفی از خود
  • فرم را با دقت کامل نمایید سپس روی Submit & Continue کلیک کنید.

راهنمای احراز هویت بایننس

  • گزینه اول را انتخاب کرده و روی Continue کلیک نمایید.

احراز هویت بایننس

تصویر جلویی کارت و پشت کارت را به ترتیب در قسمت های بالا و پایین آپلود نمایید و روی Continue کلیک کنید.

وریفای حساب کاربری بایننس

وریفای اکانت بایننس

  • عکس سلفی خود را آپلود نمایید Continue را بزنید.

وریفای اکانت بایننس

وریفای اکانت بایننس

  • اپلیکیشن بایننس را از طریق لینک‌های زیر روی گوشی خود نصب کرده و بعد از ورود به حساب کاربری خود گزینه اسکن بار کد را انتخاب نمایید. (برای کاربران در داخل ایران بدلیل تغییر احتمالی آی پی گوشی، به هیچ وجه نصب اپلیکیشن بر روی گوشی توصیه نمی شود و حتی الامکان از وبکم لپتاپ و یا کامپیوتری که وی پی اس و یا وی پی ان با ای پی ثابت فعال است، استفاده نمایید.)

https://apps.apple.com/nl/app/binance-buy-bitcoin-securely/id1436799971

https://play.google.com/store/apps/details?id=com.binance.dev&hl=nl

وریفای اکانت بایننس

بعد از باز شدن اسکنر، بارکد موجود در صفحه کامپیوتر خود را اسکن نمایید.

وریفای اکانت بایننس

وریفای اکانت بایننس

 

  • با رعایت شرایط ذکر شده دکمه Start Verification را بزنید؛

عدم استفاده از کلاه، عینک و فیلتر و نیز اطمینان از وجود نورکافی

وریفای اکانت بایننس

برنامه تصویر صورت شما را اسکن می کند و در صورت موفقیت آمیز بودن پیغام زیر ظاهر میگردد.

وریفای اکانت بایننس

بعد از اتمام این مراحل روی گزینه I have completed this on my phone کلیک کنید.

وریفای اکانت بایننس

احراز هویت شما در این مرحله به پایان می رسد.

چگونه در صرافی بایننس با استفاده از فیات ها (دلار، یورو و سایر ارزهای رسمی کشورها)، تتر بخریم؟

بعد از ورود به حساب کاربری خود روی گزینه Buy Crypto کلیک نمایید. (لازم به ذکر است استفاده از این گزینه نیازمند انجام مرحله احراز هویت می‌باشد.)

در این قسمت با استفاده از سه نوع سیستم پرداختی می‌توانید نسبت به خرید تتر اقدام نمایید.

خرید کریپتو در بایننس

  • Credit/Debit Card

نوع ارز فیاتی که با آن میخواهید نسبت به خرید تتر اقدام نمایید را انتخاب کنید.

خرید تتر در بایننس

در مثال زیر در حال خرید تتر به اندازه 5000 دلار هستیم. (یعنی هر تتر قیمتی برابر با 1.01 دلار دارد.)

خرید تتر در بایننس

روی گزینه Buy USDT کلیک کنید تا وارد مرحله پرداخت با VISA CARD خود شوید (دقت فرمایید که ویزا کارت می بایستی به نام شخص وریفای شده در اکانت بایننس باشد).

  • P2P Trading

این صفحه پیش فرض بر روی خرید تتر قرار دارد. در این روش شما تتر مورد نیاز خود را نه از صرافی بلکه از سایر کاربران بایننس که تترهای خود را در ازای دریافت پول فیات به فروش گذاشته اند خریداری می نمایید. مقدار تتری که قصد خرید آن را دارید بر حسب فیات مورد استفاده وارد نمایید. فیات خود را انتخاب کرده و از قسمت Payment روش پرداختی خود را انتخاب نمایید.

خرید تتر در بایننس

روی گزینه Buy USDT کلیک کنید. بعد از کامل کردن احراز هویت SMS و KYC، مرحله پرداخت را کامل نمایید (برای شارژ اکانت جهت خرید ارز دیجیتال از طریق انتقال سویفت، صرافی کراکن به تاییدیه KYC نیازی ندارد و صرفا تاییدیه هویتی اولیه برای این امر در این صرافی کافی می باشد.)

خرید تتر در بایننس

دقت نمایید که انجام این روش در کشورهای ذکر شده ممکن نیست؛ (لازم به ذکر است که تاییدیه KYC جز قوانین سخت گیرانه تایید هویت می باشد و عملا تایید گرفتن از KYC با مدارک جعلی و ساختگی غیر ممکن است.)

United States、Republic of Belarus、The Democratic Republic of the Congo、Cuba、Iraq、Iran、North Korea、Sudan、Syria、Zimbabwe.

  • Third-party Payment

در این روش شما برای خرید تتر با استفاده از کارت اعتباری تان از واسطه هایی مانند Simplex و  BANAX بهره منده می‌شوید. این روش در مواقع خاص به کار می‌رود. به عنوان مثال می‌توان گفت اگر شما واحد پولی که استفاده می‌کنید با سیستم خرید مستقیم قابل استفاده نباشد و یا صرافی بایننس کشوری که شما در آن ساکن هستید را از خدمات خرید مستقیم محروم کرده باشد می‌توانید به این واسطه ها رجوع کنید. (لازم به ذکر است این مورد صرفا برای آشنایی ذکر شده و به دلایلی من جمله کارمزدهای بسیار بالا به هیچ وجه خرید تتر یا هر ارز دیجیتال دیگری با این روش پیشنهاد نمی شود.)

خرید تتر در بایننس

 

 

روش‌هایی نیز وجود دارند که در آنها شما ابتدا اکانت خود را با استفاده از پول‌های فیات شارژ می‌نمایید و سپس نسبت به خرید تتر اقدام می‌نمایید.

بدین منظور بر روی گزینه مشخص شده در تصویر (قسمت کیف پول) کلیک نمایید.

خرید تتر در بایننس

فیات مورد استفاده خود را انتخاب کنید، روی Deposit کلیک کنید.

خرید تتر در بایننس

خرید تتر در بایننس

بعد از ورود به قسمت Deposit، با استفاده از پروتکل‌های مشخص شده نسبت به شارژ حساب خود با فیات اقدام نمایید.

خرید تتر در بایننس

لازم به ذکر است این نوع روش شارژ حساب برای فیات دلار در حال حاضر غیرفعال می‌باشد.

چگونه با استفاده از فیاتی (یورو) که اکانت خود را شارژ کرده ایم تتر بخریم؟

بعد از ورود به بایننس، در قسمت ترید گزینه Advanced را انتخاب نمایید.

خرید تتر با فیات

وارد صفحه زیر می‌شوید:

خرید تتر با فیات

از لیست نشان داده شده جفت ارز EUR/USDT را انتخاب نمایید.

تبدیل فیات به تتر

در قسمت سمت راست، سفارش (Order) فروش خود را قرار می‌دهیم تا یوروهای ما تبدیل به تتر شود. (در واقع یوروهای خودمان را در ازای دریافت تتر میفروشیم.)

گزینه SELL را انتخاب میکنیم. قیمتی که میخواهیم هر یورو خود را بر حسب تتر با آن قیمت بفروشیم در کادر Price وارد کرده و مقدار یورویی که قصد فروش آن را داریم در کادر Amount اضافه می‌کنیم. با زدن Sell EUR یوروهای ما وارد لیست سفارشات میگردند وبه محض اینکه خریداری قصد خرید با قیمت اعلامی ما داشته باشد معامله انجام شده و یورو ها به تتر تبدیل میگردند.

خرید تتر با فیات در بایننس

چگونه تترهای خود را به مقصد مشخصی انتقال دهیم؟

بعد از طی تمامی مراحل فوق اکنون لازم است با نحوه انتقال تتر به کیف پول‌های مختلف آشنا شویم. لازم به ذکر است که وقتی صاحب حساب بایننس به هر شکلی از انواع حالاتی که در بالا ذکر شد اقدام به خرید تتر نماید تترهای خریداری شده وارد Spot Wallet وی خواهند شد. لذا در این مرحله لازم است یاد بگیریم چگونه وقتی تتری که بابت آن هزینه داده ایم را به شخص مورد نظرمان انتقال دهیم. در ادامه با این کار آشنا خواهیم شد.

بعد از ورود به حساب بایننس خود وارد قسمت Fiat and Spot در تب Wallet بشوید.

راهنمای انتقال تتر

وارد چنین صفحه‌ای می‌شوید.

راهنمای انتقال تتر در بایننس

USDT را جستجو کنید گزینه withdraw را انتخاب نمایید.

راهنمای انتقال تتر در بایننس

در مرحله بعد، شبکه انتقال تتر را که میخواهید تتر را در آن بستر انتقال دهید انتخاب نمایید. (در اینجا پیشنهاد ما بستر TRC20 و ERC20 می‌باشد.) مقدار تتر را وارد کنید، آدرس کیف پول مقصد را در کادر مشخص شده وارد نمایید (صحت آدرس مقصد را حتی الامکان دوبار چک نمایید) و سپس دکمه Submit را کلیک نمایید.

راهنمای انتقال تتر در بایننس

در این مرحله با فشردن دکمه Send code، ایمیلی حاوی یک کد به شما ارسال می‌شود. کد دریافتی را در قسمت بالا و کد تولید شده توسط Google Authenticator را در قسمت پایین وارد نمایید. بر روی Submit کلیک نمایید.

راهنمای انتقال تتر در بایننس

تترهای شما با موفقیت به آدرس کیف پول گیرنده ارسال می‌گردد و شما با پیغام زیر روبرو می‌شوید.

راهنمای انتقال تتر در بایننس

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

آخرین مقالات:

مشاوره رایگان برای شما

برای دریافت مشاوره تلفنی، نام و شماره تلفن خود را وارد کنید.