اجرای یک استراتژی لینک سازی

راهنمای اجرای استراتژی لینک سازی

زیرنویس ویدئوی قسمت سی وهشتم دوره آموزش سئو:

اجرای فرایند لینک ‌سازی نیاز به سازماندهی برای تلاش‌های دسترسی می‌باشد. همچنین راهی برای رصد کردن پیشرفت و ایجاد لینک‌های جدید در گذر زمان می‌باشد و یکی از ابزارهای مفید در راستای مدیریت ابعاد مختلف لینک‌سازی ریون تولز است.

ریون تولز ویژگی‌های زیادی را در راستای تمامی تلاش‌های بازاریابی اینترنتی‌تان دارد، اما یکی از مواردی که واقعاً در اینجا مفید است مدیریت لینک می‌باشد. ابزار مدیریت لینک به شما کمک می‌کند فرایند دسترسی خود را مدیریت کرده و پیشرفتتان را از لحظه‌ای که تصمیم به دریافت یک لینک به ‌خصوص می‌کنید تا زمانی که موتورهای جستجو پیدایتان می‌کنند رصد خواهد کرد.

می‌توانید وضعیت دسترسی خود نوع لینک فردی که در سازمان مسئولیت لینک را بر عهده دارد و حتی وبسایتی که می‌خواهید به آن دسترسی داشته باشید را مشخص کنید. می‌توانید url و متن انکر هریک از لینک‌های ساخته شده را اضافه کنید که ابزار نیز در گذر زمان آن را رصد خواهد کرد و گزارش ‌دهی ارزش لینک و وضعیت زمان را فراهم می‌کند.

همچنین می‌توانید اطلاعات تماس شخصی که با او برای دریافت یک لینک به‌خصوص کار می‌کنید را وارد نمایید. همچنین می‌‌توانید جزئیات بیشتری را در مورد فرایند بیافزایید. مثلاً مکالماتی که داشته ‌اید با پیشرفت کلی را در زبانه‌ی توصیف وارد کنید، وقتی که شروع به شناسایی فرصت‌های لینک کرده و روابطی را با افراد مختلف برقرار می‌کنید. می‌توانید پیشرفت‌های واقعی را به وجود بیاورید. امکان دارد در هر دوره‌ی زمانی مشخص تلاش زیادی کنید اما با استفاده از ابزاری نظیر “ریون” می‌توانید فهرستی منظم، جمع‌جور و قابل پالایش داشته باشید که به ساماندهی فرایند کمک خواهد کرد. با به دست آوردن لینک در گذر زمان یک مورد دیگر را نیز بایستی تعیین کنید، که آن توانایی واقعی لینک‌ها در زمینه‌ی افزایش قدرت کلی سایت و صفحات می‌باشد.

یک ابزاری که می‌توانید از آن برای دریافت ارزش لینک‌های کنونی خود استفاده کنید و البته پیش‌تر چندین بار در موردش صحبت کرده‌ایم، ابزار اوپن سایت اکسپلورر از موز است. صرفاً یکی از url های خودتان را وارد کنید و می‌توانید یک شاخص عددی را هم برای قدرت دامنه و هم صفحه‌ی ویژه‌ای که آن را تایپ کرده‌اید، مشاهده نمایید. امیدواریم که در گذر زمان افزایش این مقادیر را مشاهده کنید.

به طور کلی سازماندهی در تلاش‌های دسترسی و دسترسی به داده‌های عملکرد لینک باعث می‌شود کنترل بیشتری بر تلاش‌هایتان داشته و داده‌هایی برای سنجش عملکرد در گذر زمان پیدا کنید. داشتن این ابزارها و فرایندها به عنوان یکی از بخش‌های اساسی در حفظ و پیشبرد مورد نیازتان برای ایجاد لینک‌های با کیفیت می‌باشد.

در دوره آموزش ویدیویی سئو (SEO یا بهینه‌سازی سایت برای موتورهای جستجو) که زیرنویس فارسی آن توسط جی ادز تهیه شده است، ابتدا با نحوه کار موتورهای جستجو، ویژگی کلمات کلیدی مناسب، انواع محتوا و ایجاد استراتژی محتوا و ابزارهای سئو آشنا می‌شویم. در ادامه عوامل تاثیرگذار در سئو، مانند: عوامل سمت سرور، لینک‌های داخلی و خارجی، ساختار سایت، شبکه‌های اجتماعی و دیگر اصول سئو را بررسی می‌کنیم و در نهایت نکات کلیدی سئو، مانند جستجوی محلی، تجزیه و تحلیل کیفیت محتوا، مخاطب شناسی، بهینه سازی نسخه موبایل، بهینه سازی فروشگاه های اینترنتی و اندازه گیری معیارهای سئو را یاد می‌گیریم.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

آخرین مقالات:

مشاوره رایگان برای شما

برای دریافت مشاوره تلفنی، نام و شماره تلفن خود را وارد کنید.