محتوای تولیدی کاربر

بررسی فواید محتوای ایجاد شده توسط کاربر

زیرنویس ویدئوی قسمت هجدهم دوره آموزش سئو:

یک استراتژی مهم برای نمایانی بیشتر در موتورهای جستجو تولید مداوم محتوای با کیفیت و منحصر به فرد است. اما تنها 24 ساعت در روز وجود دارد و سخت است که این کار را با منابع خود انجام دهید. خوشبختانه میتوانید از علاقه و دانش بازدید کنندگان خود استفاده کنید تا محتوای جدید برای شما ایجاد کنند و این به عنوان محتوای تولیدی کاربر شناخته می‌شود.

محتوای تولیدی کاربر، محتوایی است که بازدیدکنندگان عادی سایت شما برای شما ایجاد می‌کنند و با قرار دادن شرایط مناسب محتواهای تولید شده توسط کاربر میتواند مقیاس پذیر باشد و روشی مقرون بصرفه برای تولید محتوا.

خب، تعدادی مثال خوب از محتوای تولیدی توسط کاربر چیست؟ نظرات در بخش بلاگ و ارسال‌های کاربران در انجمن ها نمونه ای هستند که به کابران اجازه می دهند که به سادگی نظر خود را بیان کنند و کمک خواهد کرد که محتوای جدید برای سایت شما ایجاد شود. برخی سایت ها این کار را به مرحله جدیدی وارد می‌کنند و با کارهایی مانند متمایز کردن نظرات کاربران حرفه‌ای یا ابزار رای دهی در نظرات یا افزودن اعتبار به برخی اعضا از اعضای جامعه کاربران سایت.

همچنین اجازه به مشارکت کنندگان و دیگر حرفه‌ای‌های خارج از سازمان برای نوشتن پست مهمان و مقالات، می‌تواند یک راه عالی برای انتشار محتوای قانع کننده باشد و دیگران که نظرات مختلفی پیرامون محتوای تولید شده می‌دهند و محتوا تولید می نمایند اگر محصولی در سایت خود می فروشید میتوانید به کاربران اجازه دهید که بررسی خود را در سایت بنویسند تا محتوایی با معنی و مرتبط ایجاد شود.

باز هم، راه هایی را برای سازماندهی و نمایش این بررسی ها میتوانید بیابید و میتوانید روی راه هایی برای جلب مشتریان خود کار کنید در کسب و کار به کسب و کار یا فضای B2B ممکن است از مشتریان راضی خود بخواهید تا با شما کار کنند تا رضایت نامه ایجاد کنند و یا حتی به تحقیقات موردی کمک کنند و در نظر داشته باشید که لزوما محتوا نباید متنی باشد. اگر کاربر قصد اشتراک اطلاعاتی جالب را دارد در قالب کلیپ ویدئویی یا عکس یا دیگر فرمت ها با تمام وجود به آنها اجازه دهید برای هر نوع محتوایی که میتوانند در سایت قرار دهند.

این امکان وجود دارد که به بازدیدکنندگان سایت خود اجازه دهید که به شما در ایجاد محتوای جدید کمک کنند و فراموش نکنید که از محتوای تولیدی کاربر در شبکه های اجتماعی نیز بهره ببرید. یکی از دلایل رشد انفجاری این شبکه های اجتماعی در سال های اخیر این است که مردم به طور طبیعی تمایل به اشتراک محتوای جالب با دیگر افراد دارند و این سرویس ها این کار را ساده می‌نماید. بیاد داشته باشید، اشتراک محتوا چه شما آن را خلق کرده باشید چه کاربر شما فرصت حتی بزرگتری را برای مردم و موتورهای جستجو مهیا می‌کند تا محتوای شما را معتبر ببینند.

در آخر اگر قصد دارید که به بازدید کننده خود اجازه انتشار مطالب مورد نظرتان را بدهید، بایستی مطمئن شوید که یک فرایند تاییدی نیز در اختیار دارید. متاسفانه دنیا پر است از انسان های احمق، ربات های خودکار و انسان های عصبانی که می‌توانند از قابلیت انتشار مطلب شما برای انتشار مطالب نامناسب در سایت شما استفاده کنند و این کار را می‌کنند. شما بایستی تمام چیزهایی که قرار است وارد صفحات شما شود را بخوانید، ببینید و گوش دهید.

در دوره آموزش ویدئویی سئو (SEO یا بهینه‌سازی سایت برای موتورهای جستجو) که زیرنویس فارسی آن توسط جی ادز تهیه شده است، ابتدا با نحوه کار موتورهای جستجو، ویژگی کلمات کلیدی مناسب، انواع محتوا و ایجاد استراتژی محتوا و ابزارهای سئو آشنا می‌شویم. در ادامه عوامل تاثیرگذار در سئو، مانند: عوامل سمت سرور، لینک‌های داخلی و خارجی، ساختار سایت، شبکه‌های اجتماعی و دیگر اصول سئو را بررسی می‌کنیم و در نهایت نکات کلیدی سئو، مانند جستجوی محلی، تجزیه و تحلیل کیفیت محتوا، مخاطب شناسی، بهینه سازی نسخه موبایل، بهینه سازی فروشگاه های اینترنتی و اندازه گیری معیارهای سئو را یاد می‌گیریم.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

آخرین مقالات:

مشاوره رایگان برای شما

برای دریافت مشاوره تلفنی، نام و شماره تلفن خود را وارد کنید.