تاثیر سئو بر بیزینس شما

چگونه سئو کسب و کار شما را تحت تاثیر قرار می‌دهد؟

زیرنویس ویدئوی قسمت پنجم دوره آموزش سئو:

اگر شما یک کسب و کار هستید، داشتن استراتژی سئوی همیشگی برای موتورهای جستجو برای شما فواید خاصی به همراه خواهد داشت. برای اولین بار در تاریخ بازاریابی کاربران نیت واقعی خود را از طریق کلماتی که در موتورهای جستجو تایپ می‌کنند، بیان مینمایند و بیش از هر زمان دیگری از قبل شما میتوانید تلاش‌های سئو خود را به عنوان یک کانال بازاریابی، اندازه گیری کنید.

با اینکه موتورهای جستجو برای فهرست کردن صفحات شما از شما پولی دریافت نمی‌کنند، برنامه ریزی و اجرای سئو در سازمان شما قطعا رایگان نیست. شما نیاز دارید که زمان، پول و منابع را برای انجام این کار به شکل درست، هزینه نمایید. خبر خوب این است که این کار به شما برای رسیدن به یک قله مرتفع در بازاریابی کمک می‌کند. سئو مخاطبان هدف بیشتری برایتان جذب می‌کند و تاثیر تلاش‌های شما را به صورت میزان بازگشت سرمایه اندازه گیری میکند.

هر روز و هر ثانیه محتواهای بیشتری در وب به نمایش در می آید و مشتریان شما برای یافتن نتیجه درست نیاز به موتور جستجو دارند در واقع هر چه وب بزرگ‌تر شود، میزان استفاده از موتورهای جستجو نیز بیشتر خواهد شد، مردم برای یافتن پاسخ سوالات خود جستجو می‌کنند.

برای خرید یک محصول، برای یافتن مکانی برای غذا خوردن، برای رزرو سفر خود، برای خواندن اخبار، هر کاری که در دنیای اینترنت انجام می‌دهید با جستجو آغاز خواهد شد و دیگر تنها با کامپیوتر خانواده انجام نمی‌پذیرد. انفجار موبایل ها و تبلت های متصل به اینترنت به این معنی است که ما به جستجو در هر جای جهان دسترسی داریم، چیزی که مردم جستجو می‌کنند، نمایانگر نیت‌های آنهاست یا کارهایی که قصد انجام آن را در زمان معینی دارند و این به صورت سنتی جام مقدس تحقیقات بازاریابی محسوب می‌شود. اگر کسی عبارت زیر را جستجو نماید یا به عنوان بازاریاب بسیار آسان است که بدانیم، بدنبال چه هستند.

نقش موتورهای جستجو انطباق عبارت های جستجو شده با بهترین صفحات با موضوع مرتبط است و اگر شما دوربین می‌فروشید، به این معنی است که میتوانید محتوای مرتبط ایجاد کنید که نیازهای جستجوگر را در زمان درست مرتفع نماید. اساسا سئو گوگل می‌تواند یک جریان از کاربران هدف و ترافیک های هدف دار که احتمالا به دنبال آن هستید را فراهم نماید. اما بیش از آن، یکی از بزرگترین فواید بهینه سازی موتورهای جستجو قابلیت اندازه گیری نتایج شماست. شما از داده های آماری وبسایت خود برای یافتن اینکه چقدر در جذب مخاطبان موتورهای جستجو موفق هستید می‌توانید بهره بگیرید و می‌توانید ببینید که اعمال آن کاربران آیا در راستای اهداف کسب و کار شما است یا خیر. شما میزان تاثیر داشتن محتوای خود را در جهت جذب و پیشروی کاربران، از طریق قیف فروش میتوانید کارهایی را که در سایت شما و ورای آن انجام می‌دهند و انجام نمی‌دهند را اندازه بگیرید. با اتصال دلار و سنت واقعی به هر عمل که با یک جستجوی ساده آغاز خواهد شد، شما واقعا قادر خواهید بود که از طریق کانال سئو بازگشت سرمایه را اندازه گیری نمایید.

در دوره آموزش ویدئویی سئو (SEO یا بهینه‌سازی سایت برای موتورهای جستجو) که زیرنویس فارسی آن توسط جی ادز تهیه شده است، ابتدا با نحوه کار موتورهای جستجو، ویژگی کلمات کلیدی مناسب، انواع محتوا و ایجاد استراتژی محتوا و ابزارهای سئو آشنا می‌شویم. در ادامه عوامل تاثیرگذار در سئو، مانند: عوامل سمت سرور، لینک‌های داخلی و خارجی، ساختار سایت، شبکه‌های اجتماعی و دیگر اصول سئو را بررسی می‌کنیم و در نهایت نکات کلیدی سئو، مانند جستجوی محلی، تجزیه و تحلیل کیفیت محتوا، مخاطب شناسی، بهینه سازی نسخه موبایل، بهینه سازی فروشگاه های اینترنتی و اندازه گیری معیارهای سئو را یاد می‌گیریم.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

آخرین مقالات:

مشاوره رایگان برای شما

برای دریافت مشاوره تلفنی، نام و شماره تلفن خود را وارد کنید.