سئو

انتظاراتی که از سئو داریم – دوره آموزش سئو

زیرنویس ویدئوی قسمت چهارم دوره آموزش سئو:

بهینه سازی موتورهای جستجو فرایندی است که نیازمند صرف زمان زیاد، کار و صبوری می‌باشد. در طول این دوره ما درباره چگونگی انجام سئو صحبت خواهیم کرد، اما قبل از آن مهم است که برخی انتظارات خود را تعیین و تنظیم نماییم.

سئو کمی با دیگر استراتژی های بازاریابی متفاوت است و درک این تفاوت‌ها به ما کمک خواهد کرد که کمپین های سئو خود را اجرا و اندازه گیری نماییم. صبوری طلاست! و این مورد در هیچ جا مثل بحث سئو بیشتر صدق نمی‌کند. با رویکرد طولانی مدت به این قضیه ورود کنید که ارزشهای طولانی مدتی نیز بسازید. دلیلی وجود دارد که همه آن نیاز به زمان دارد. زمان می‌برد تا استراتژی خود را توسعه و اجرا نمایید. تحقیق روی کلمات کلیدی، ایجاد محتوای جدید و منحصر بفرد ساخت لینک های بیشتر، اعتبار و حل هر گونه مشکل تکنیکی سایت شما و …

سئو یک فرایند بدون پایان است. همواره کاری برای انجام وجود دارد سئو یک کار لحظه ای و یک بار برای انجام نیست، فرایندی است که شما برای مدت طولانی آن را انجام خواهید داد. این نکته را نیز بایست در ذهن داشته باشید که موتورهای جستجو لزوما به سرعت با وبسایت شما تعامل نمی‌نمایند، برای آنها زمان بر است که محتوای جدید سایت شما را ببینند لینک های جدید به سایت شما را بررسی کنند و ساختار کلی سایت شما را مشاهده نمایند و زمان بیشتری نیاز است که این اطلاعات را کنار الگوریتم های خود برای ارزیابی مجدد ارتباط و اعتبار شما قرار دهند. قبل از اینکه این تغییرات روی نتایج موتورهای جستجو تاثیر بگذارد صبوری و دنبال کردن استراتژی درست باعث حفظ تمرکز شما در فرآیند سئو خواهد شد که به نتیجه خواهد رسید.

چیز دیگری که بایست از سئو انتظار داشته باشید تغییر در موتورهای جستجو است و مهم است که بفهمیم و قبول نماییم که ما کنترلی روی این مسئله نداریم. موتورهای جستجو همواره در تلاش برای بهبود محصولات خود در جهت خدمات بهتر به آنچه مردم می‌خواهند، می باشند و همواره چیزهای جدیدی را آزمایش می‌کنند. گاهی این تغییرات الگوریتمی است و بسیاری از تغییرات بیشتر مربوط به ویژگی ها و نحوه ارائه محتویات به کاربران مختلف است.

موتورهای جستجو همواره تغییر می‌کنند تا تجربه کاربری کاربران خود را بهبود بخشند، بنابراین برای ما منفعت دارد که با این تغییرات به بهترین شکلی که می‌توانیم کار نماییم ولی یکی از بزرگترین انتظارات یک کمپین سئو موفق این است که متوجه شویم که برای دو نوع مخاطب، بهینه سازی انجام می‌دهیم موتورهای جستجو و افراد واقعی.

آسان است که روی چیزی که فکر می‌کنیم که موتورهای جستجو درباره سایت ما به آن علاقه مند هستند تمرکز کنیم، ولی این افراد واقعی هستند که کسب و کار را به وبسایت شما خواهند آورد. درحالیکه ممکن است هیچ گاه اگر در صفحه نتایج موتورهای جستجو ظاهر نشویم، ما را نخواهند یافت. اما این افراد هستند که حرف اول و آخر را خواهند زد چیزی که باعث خرسندی است، واقف بودن موتورهای جستجو بر این مسئله است. موتورهای جستجو دارای این هدف نهایی هستند که نتایج مفید و کمک کننده را در اختیار کاربران قرار دهند. اگر اعتبار برای خود ایجاد کنید و مطالبی تولید کنید که برای افراد جذاب باشد و اگر این کار را به شکلی انجام دهید که مناسب مخاطب کامپیوتری شما نیز باشد هدف نهایی موتورهای جستجو جایزه دادن به آن خواهد بود.

در دوره آموزش ویدئویی سئو (SEO یا بهینه‌سازی سایت برای موتورهای جستجو) که زیرنویس فارسی آن توسط جی ادز تهیه شده است، ابتدا با نحوه کار موتورهای جستجو، ویژگی کلمات کلیدی مناسب، انواع محتوا و ایجاد استراتژی محتوا و ابزارهای سئو آشنا می‌شویم. در ادامه عوامل تاثیرگذار در سئو، مانند: عوامل سمت سرور، لینک‌های داخلی و خارجی، ساختار سایت، شبکه‌های اجتماعی و دیگر اصول سئو را بررسی می‌کنیم و در نهایت نکات کلیدی سئو، مانند جستجوی محلی، تجزیه و تحلیل کیفیت محتوا، مخاطب شناسی، بهینه سازی نسخه موبایل، بهینه سازی فروشگاه های اینترنتی و اندازه گیری معیارهای سئو را یاد می‌گیریم.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

آخرین مقالات:

مشاوره رایگان برای شما

برای دریافت مشاوره تلفنی، نام و شماره تلفن خود را وارد کنید.