ایمپورت تنظیمات Yoast SEO

راهنمای ایمپورت تنظیمات سئو در افزونه Yoast SEO

متن زیرنویس قسمت شانزدهم دوره آموزش سئوی وردپرس

یکی از قابلیت های شسته رفته افزونه yoast seo و یکی از دلایلی که ما این افزونه رو نشان میدیم اینه که قابلیت ایمپورت بسیار خوبی داره. اگه قبلا افزونه سئو دیگری را پیکربندی کرده باشید، از شما خواسته میشه تنظیمات اون رو وارد Yoast کنید.

من قبل از آغاز این ویدئوی آموزشی All in One SEO را غیر فعال کرده ام حالا می خوام اون رو فعال کنم تا گزینه هایی که برای ایمپورت کردن در این افزونه وجود داره رو مشاهده کنید. به داشبورد بر می گردم حالا دو پیام در داشبورد می بینید یه پیام برای ایمپورت تنظیمات یوست در افزونه All in One SEO و اون یکی پیامی برای انجام اینکار به صورت برعکس، این کاریه که می خوایم انجام بدیم. افزونه All in One SEO مشخص شده می خواید تنظیمات اون رو ایمپورت کنید؟ به نظر می رسه ما همه تنظیمات رو ایمپورت کردیم اینکار تنظیمات کلی سایت و تنظیمات هر پست رو منتقل کرده.

اگه می خواید تنظیمات site-wide رو دوباره انجام بدید تنها چند دقیقه زمان می بره، اما اگه اطلاعات سئو رو به پست های خودتون اضافه کرده باشید انجام دادن تمامی اینکارها دشوار خواهد بود. قابلیت ایمپورت چنین مشکلاتی رو حل کرده. بنابراین اگه اطلاعات سئو رو به پست های خودتون اضافه کرده باشید. به شما پیشنهاد می کنم، از قابلیت ایمپورت استفاده کنید. برای اینکه نحوه کار اون رو به شما نشان بدم میخوام به یکی از پست هایی که قبلا در این دوره آموزشی پیکربندی کردم برم پست در مورد پای کدوتنبل هست. همانطور که می بینید عنوان پست اینه: با باقی مانده های کدوتنبل چه کاری انجام دهیم؟ عنوان سئو رسپی پای کدوتنبل من هست. خوب به نظر می رسه همه چیز به درستی کار می کنه.

در مجموعه فیلم های آموزش سئوی وردپرس (WordPress SEO) که زیرنویس فارسی آن توسط جی ادز تهیه شده است، ابتدا با اصول سئو و تنظیمات و پیکربندی اولیه سایت وردپرسی آشنا می‌شویم. سپس دو افزونه مهم برای سئو (All in One SEO Pack و Yoast SEO) و تنظیمات حرفه‌ای سئو در این افزونه‌ها را همراه با جزئیات فرا می‌گیریم. در نهایت این دوره آموزش سئو برای وردپرس به شما کمک می‌کند تا پست‌های سایت وردپرسی خود را برای موتورهای جستجو بهینه سازی کنید.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

آخرین مقالات:

مشاوره رایگان برای شما

برای دریافت مشاوره تلفنی، نام و شماره تلفن خود را وارد کنید.