yoast seo

آموزش نصب و فعالسازی افزونه سئو YOAST در وردپرس

متن زیرنویس قسمت پانزدهم دوره آموزش سئوی وردپرس

افزونه Yoast SEO یکی از 20 افزونه فعال در سایت wordpress.org هست. همچنین این افزونه، یکی از محبوب ترین افزونه های سئو در وردپرس محسوب میشه. برنامه نویسان افزونه یوست قابلیت های زیادی رو در این افزونه قرار دادن که باعث تمایز این افزونه در بین دیگر افزونه های سئوی وردپرس شده.

همچنین اون ها در سئو متخصص هستن و وبلاگ عالی دارن که همه جوانب سئو رو پوشش میده. ده ها موضوع مرتبط مثل تجربه کاربری، آنالیتیکس و تولید محتوا در وبلاگ اون ها یافت می شه. اون ها کلاس ها و گواهینامه هایی رو ارائه میدن، خبرنامه این سایت نیز بسیار مفید هست. ما از افزونه یوست استفاده می‌کنیم؛ چون هر قابلیتی که برای شروع نیاز داریم رو در خودش داره و بسیار توسعه پذیر هست.

اگر نیاز خاصی همچون تجارت الکترونیکی، فایل ویدئویی یا سئوی محلی رو داشتید، یوست افزونه ای براش داره. همچنین YOAST SEO قابلیت های درون ساخت زیادی مثل نقشه سایت رو در افزونه اصلی داره. این موارد مدیریت شما رو موثرتر می کنه چون تنظیمات اضافی اندکی وجود داره.

اجازه بدید کار خودمون رو با این افزونه آغاز کنیم. به قسمت ادمین، افزونه ها و افزودن افزونه جدید می ریم عبارت Yoast SEO را تایپ کرده، نصب و سپس فعال می‌کنیم. اصول اون همینه، حالا افزونه جدید رو می بینید در نوار ادمین هم یک آیکون برای اون وجود داره. در ویدئوهای بعدی این موارد رو بررسی می کنیم.

در مجموعه فیلم های آموزش سئوی وردپرس (WordPress SEO) که زیرنویس فارسی آن توسط جی ادز تهیه شده است، ابتدا با اصول سئو و تنظیمات و پیکربندی اولیه سایت وردپرسی آشنا می‌شویم. سپس دو افزونه مهم برای سئو (All in One SEO Pack و Yoast SEO) و تنظیمات حرفه‌ای سئو در این افزونه‌ها را همراه با جزئیات فرا می‌گیریم. در نهایت این دوره آموزش سئو برای وردپرس به شما کمک می‌کند تا پست‌های سایت وردپرسی خود را برای موتورهای جستجو بهینه سازی کنید.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

آخرین مقالات:

مشاوره رایگان برای شما

برای دریافت مشاوره تلفنی، نام و شماره تلفن خود را وارد کنید.