معرفی ویژگی‌های اضافی all in one seo

آموزش سئو وردپرس – نسخه پریمیوم افزونه All in One SEO

متن زیرنویس قسمت چهاردهم دوره آموزش سئوی وردپرس

هر چیزی که در این دوره آموزشی پوشش خواهیم داد از قابلیت های رایگان افزونه All in One SEO استفاده می کنه، اما ممکنه متوجه شده باشید که قابلیت های حرفه ای نیز در اون وجود داره. با شارژ سالانه می‌تونید ده ها قابلیت اضافی داشته باشید و از پشتیبانی نویسنده افزونه بهره مند بشین.

اگر این افزونه رو دوست دارید، نسخه حرفه ای اون قابلیت های پیشرفته ای داره شاید مهم ترین و مفیدترین قابلیت پشتیبانی پیشرفته برای WooCommerce هست، زیرا به شما کمک می کنه ترافیک بیشتری دریافت کنید و محصولات بیشتری بفروشید. اما قبل از هر خریدی توصیه می کنم سری به بخش Yoast SEO بزنید تا بتونید با رویکردهای دیگر سئو برای وردپرس آشنا شید.

در مجموعه فیلم های آموزش سئوی وردپرس (WordPress SEO) که زیرنویس فارسی آن توسط جی ادز تهیه شده است، ابتدا با اصول سئو و تنظیمات و پیکربندی اولیه سایت وردپرسی آشنا می‌شویم. سپس دو افزونه مهم برای سئو (All in One SEO Pack و Yoast SEO) و تنظیمات حرفه‌ای سئو در این افزونه‌ها را همراه با جزئیات فرا می‌گیریم. در نهایت این دوره آموزش سئو برای وردپرس به شما کمک می‌کند تا پست‌های سایت وردپرسی خود را برای موتورهای جستجو بهینه سازی کنید.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

آخرین مقالات:

مشاوره رایگان برای شما

برای دریافت مشاوره تلفنی، نام و شماره تلفن خود را وارد کنید.