مدیریت نقل قول ها

بهینه سازی محلی و مدیریت نقل قول های کسب و کار

زیرنویس ویدئوی قسمت پنجاه ودوم دوره آموزش سئو:

داشتن اطلاعات مهم در اینترنت بسیار اهمیت دارد. اگر اطلاعات شما نادرست باشد شانس اینکه افراد شما را پیدا کنند را کم می‌کند و این برای شما یا مشتری که می‌توانید به او خدمت کنید، خوب نیست مردم به دلیل گرفتن توصیه به سمت موتورهای جستجو می‌روند که به کجا بروند و به سراغ چه کسی بروند. به این معنی که مکان های واقعی و اطلاعات تماس بسیار اهمیت دارند. هر چه موتورهای جستجو بیشتر در مورد شما و اطلاعات محلی شما بدانند، اعتماد بیشتری در نشان دادن صفحات شما به جستجگران محلی خواهند داشت و به این دلیل نقل قول بسیار با اهمیت است.

یک استناد، هر گونه اشاره ای به نام کسب و کار شما آدرس و شماره تماس شما در اینترنت می باشد، یا ترکیبی از این اطلاعات که به اختصار خوانده می شود، بعلاوه داشتن زیادی از این استناد ها در سایت های با کیفیت. این استناد ها بایستی در سایت های گوناگون به صورت یکسان باشند. می‌توانید شکل کسب و کار خود را در فهرست های محلی یا سایت مرجع به وسیله سایت زیر چک کنید.

moz local یک سایت است که اطلاعاتی در مورد جستجوی محلی فراهم می‌کند و می‌توانید از ابزار چک لیست برای یافتن آنکه کسب و کار شما چقدر خوب در فضای آنلاین فهرست شده. بوسیله وارد کردن نام کسب و کار و کد پستی، اطلاع پیدا کنید، زمانی که موردی را که می‌خواهید انتخاب کردید، این سایت بدنبال شما در منابع مختلف و پر طرفدار محلی خواهد گشت و به شما یک امتیاز فهرست می‌دهد که به شما خواهد گفت که چقدر خوب از این فهرست ها که موتورهای جستجوی برای جمع آوری داده های جستجو استفاده می‌کنند، بهره برده اید.

کلیک کردن روی داده ها در برگه ها، اطلاعات بخصوصی را درباره حضور و دقت اطلاعات کسب و کار شما، بررسی ها و دیگر چیزهایی که میتوانید برای بهبود فهرست آنلاین خود انجام دهید، مهیا می‌کند. برای مثال در برگه اطلاعات کسب و کار را می‌بینید که برای تعدادی از سرویس های محلی و وبسایت های مرجع، فهرست شده است. اینجا مشاهده می‌کنیم که در حال از دست دادن فرصت هایی برای فهرست عکس ها و دسته بندی ها هستیم و دکمه بروزرسانی فهرست یک راه سریع وارد شدن به منبع و درست کردن مشکلات است.

با اسکرول کردن به سمت پایین خواهیم دید که هیچ فهرستی از برخی سایت‌ها مانند فیسبوک، فور اسکوئر و یاهو نیست. کلیک کردن روی دکمه ایجاد فهرست ما را به هر یک از آن سایت ها به ترتیب خواهد برد تا آن فرایند ها را آغاز نماید. در زبانه می‌توانیم ببینیم که چند تفاوت کوچک در نام، آدرس و شماره تماس بین برخی از فهرست این سایت ها وجود دارد. برای مثال، زمانی که بیشتر این فهرست ها حاوی شماره تماس 202-456-1414 هستند، سایت یلپ یک شماره تماس دیگر آورده است.

همچنین تفاوت هایی در نام کسب و کار و همچنین متن آدرس مشاهده می‌کنید. برخی کلمه را به کار برده اند، در حالیکه برخی تنها به اختصار از استفاده کرده اند. در آخر بخشی دارید که هر گونه فهرست تکراری که ممکن است داشته باشید را فهرست کرده که باید تکلیف آنها را روشن کنید. داشتن این اطلاعات در اطمینان یافتن از اینکه هر چه می‌توانید اسناد کسب کنید حیاتی می‌باشد و آنکه شما آنها را به اندازه ممکن مداوم نگه دارید.

بخش دیگر عالی سایت مطالعه آنها روی منابع استناد محلی برای هر دسته بندی کسب و کار است و اینها را میتوانید در ناحیه پژوهش دسته بندی بیابید. اینها به شما می‌گویند که کدام منابع استناد محلی محبوبترین در کسب و کار شما هستند و می‌توانند بسیار در یافتن سایتهای مرجع مخصوص که از آنها اسناد می‌خواهید، مفید باشند و زماینکه هیچ چیزی برای کسب کردن در سایت ندارید، چه کاری می‌توانید انجام دهید ندارید، چه کاری می‌توانید انجام دهید.

خب، هنوز جاهای زیادی وجود دارد که می‌توانید کسب و کار خود را در آنجا فهرست کنید و تنها نیازمند این است که اندکی بیشتر کندوکاو کنید تا آنها را بیابید. یک ابزار عالی برای اینکار ابزار یافتن اسناد می‌باشد اینجا شما می‌توانید تمامی اسناد محلی خود را در یک مکان مدیریت کنید و مورد پژوهش قرار دهید. هم با نام کسب و کار و هم با عبارت کلیدی می‌توانید جستجو نمایید و برای این مثال بیایید فرض کنیم که به دنبال منابع اسنادی برای فروشگاه تعمیر خودرو در لس آنجلس کالیفرنیا هستیم. مکان های خالی را پر می‌کنیم، روی جستجو کلیک میکنیم، و سپس منتظر میمانیم تا ابزار لیستی از پیشنهادات را ارائه کند که کدامیک از مراجع محلی برای این کسب و کار بهترین هستند.

شما تنها یک لیست از رتبه های برتر کسب و کار های محلی نمی‌بینید بلکه شما در این مورد فهرستی از سیصد و نود منبع اسناد مختلف که میتوانیم به سراغ آنها برویم را می بینید. همانطور که به سمت پایین اسکرول می‌کنید، اگر اسنادی یافتید که هم اینک متعلق به شماست یا اینکه روی آن کار می‌کنید، یک ستون وضعیت در اختیار دارید که می‌توانید آن را نشانه گذاری نمایید. برچسب بی فایده به خصوص برای این فهرست ها اهمیت دارد که اگر فهرست مرتبطی نیافتید یا نقشه برای رفتن سراغ آن ها ندارید، از این برچسب استفاده کنید.

از سوی دیگر، برچسب زدن آنها به عنوان به شما میگوید که شما یک فهرست در این مرجع هم اکنون در اختیار دارید و حالا می‌توانید بروید و نگاهی به تداوم نام آدرس و شماره تماس خود در این مرجع بیندازید. در حالیکه یک ورژن رایگان از این ابزار وجود دارد سطوح مختلف عضویت دارای سطوح مختلف دسترسی به ویژگی های مختلف است. هر زمان که تصمیم به استفاده از این ابزار گرفتید این گزینه می‌تواند به سازماندهی اسناد شما به شیوه ای درست کمک نماید، و به شما کمک کند تا بدون هدر دادن زمان و نگاه به تک تک سایتها، بدانید کدام یک اطلاعات درست یا غلطی را در اختیار می گذارند.

کیفیت، کمیت و تداوم اسنادی که موتورهای جستجو در اینترنت برای کسب و کار شما می یابند یک عامل مهم در چگونگی رتبه گیری شما در جستجوی محلی می باشد و داشتن ابزارهایی به این مانند برای مدیریت اسناد موجود و کمک به شما در جهت یافتن فرصتهایی برای اسنادی جدید، تفاوت بزرگی در استراتژی جستجوی محلی کلی شما ایجاد خواهد کرد.

در دوره آموزش ویدیویی سئو (SEO یا بهینه‌سازی سایت برای موتورهای جستجو) که زیرنویس فارسی آن توسط جی ادز تهیه شده است، ابتدا با نحوه کار موتورهای جستجو، ویژگی کلمات کلیدی مناسب، انواع محتوا و ایجاد استراتژی محتوا و ابزارهای سئو آشنا می‌شویم. در ادامه عوامل تاثیرگذار در سئو، مانند: عوامل سمت سرور، لینک‌های داخلی و خارجی، ساختار سایت، شبکه‌های اجتماعی و دیگر اصول سئو را بررسی می‌کنیم و در نهایت نکات کلیدی سئو، مانند جستجوی محلی، تجزیه و تحلیل کیفیت محتوا، مخاطب شناسی، بهینه سازی نسخه موبایل، بهینه سازی فروشگاه های اینترنتی و اندازه گیری معیارهای سئو را یاد می‌گیریم.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

آخرین مقالات:

مشاوره رایگان برای شما

برای دریافت مشاوره تلفنی، نام و شماره تلفن خود را وارد کنید.