سئو در نمایشگرهای موبایل

#55 دوره آموزش سئو – سئو در نمایشگرهای موبایل

زیرنویس ویدئوی قسمت پنجاه و پنجم دوره آموزش سئو:

امروز به هر جایی که نگاه می‌کنید، ابزارهای موبایلی را می‌بینید که به بخشی از زندگی روزمره‌ی ما تبدیل شده‌اند. در محل کار و در خانه ما به صورت پیوسته از طریق تلفن‌ها، تبلت‌ها و حتی دستبند سلامتی و دماسنجمان به اینترنت متصل می‌شویم. از آنجایی که جستجوهای ابزارهای موبایل منجر به کاهش جستجوهای دسکتاپی شده است. لازم است که در حین صحبت از بهینه‌سازی موتور جستجو بحث کار با موبایل و جستجوهای موبایلی را به میان بیاوریم.

قبل از اینکه در مورد نحوه‌ی یافتن خودمان توسط موتورهای جستجو در وسایل موبایلی نگران باشیم. باید در مورد رفتار بی‌همتای کاربران هنگام استفاده از گوشی‌های موبایلشان سخن بگوییم. اگر شما جستجوگری روی یک ابزار موبایلی هستید و در مسیر حرکت باشید، تمایل بیشتری به جستجوی مسائلی همچون موقعیت‌های مکانی، ساعات کار فروشگاه‌ها و شماره تلفن خواهید بود شما خیلی سریع به این اطلاعات نیاز دارید دوست دارید این اطلاعات قابل اطمینان و البته در دسترس باشند. هیچ‌گاه هنگام جستجو در مورد موقعیت‌های مکانی دوست ندارید که به لایه‌های فراوانی از آیتم‌های منو برخوررد کنید تا اینکه در نهایت یک آدرس یا شماره تلفن را پیدا کنید.

از سوی دیگر، یکی دیگر از استفاده‌های رایج موبایلی راحتی کار با این وسیله است که خودتان نیز تجربه‌اش کرده‌اید. بر روی مبل نشسته و تلویزیون نگاه می‌کنید و در حین پخش پیام‌های بازرگانی یا بخش‌های خسته‌کننده ناگهان تصمیم می‌گیرید در مورد چیزی جستجو کنید. این تجربه‌ی کاربری بسیار متفاوت است و اگر به عنوان مثال یک فروشگاه الکترونیکی دارید، باید کاری کنید که تجربه‌ی بازدید سایتتان با استفاده از گوشی موبایل یک تجربه‌ی خوب باشد. این امر به معنای داشتن عملکرد خوب در جستجو رابط کاربری مورد پسند کاربران موبایل، فیلتر‌ها و ابزارهای مرتب‌کننده، توانایی تعویض عکس‌ها با حرکات دست و جهت‌یابی ساده می‌باشد.

وقتی که در مورد نحوه‌ی عملکرد سایتتان در هنگام استفاده از محتوا روی موبایل‌ها راضی شدید. می‌توانید به تعدادی از گزینه‌های فنی و پلتفرم نگاه کنیم که برای بهینه‌سازی تجربه‌ی موبایلی به آن‌ها نیاز دارید. این گزینه‌ها هم برای کاربران و هم برای موتورهای جستجو هستند. در انتها توسعه‌ی یک تجربه‌ی کاربرپسند در موبایل و انطباق آن با محتوای جستجوی کاربران موبایل نه ‌تنها به جذب بیشتر و حفظ مشتریان کنونی یا دست‌یابی به اهداف کسب‌ و کار یاری می‌رساند بلکه می‌تواند میزان نمایش شما در مورتورهای جستجو را در سال‌های آتی افزایش دهد.

در دوره آموزش ویدیویی سئو (SEO یا بهینه‌سازی سایت برای موتورهای جستجو) که زیرنویس فارسی آن توسط جی ادز تهیه شده است، ابتدا با نحوه کار موتورهای جستجو، ویژگی کلمات کلیدی مناسب، انواع محتوا و ایجاد استراتژی محتوا و ابزارهای سئو آشنا می‌شویم. در ادامه عوامل تاثیرگذار در سئو، مانند: عوامل سمت سرور، لینک‌های داخلی و خارجی، ساختار سایت، شبکه‌های اجتماعی و دیگر اصول سئو را بررسی می‌کنیم و در نهایت نکات کلیدی سئو، مانند جستجوی محلی، تجزیه و تحلیل کیفیت محتوا، مخاطب شناسی، بهینه سازی نسخه موبایل، بهینه سازی فروشگاه های اینترنتی و اندازه گیری معیارهای سئو را یاد می‌گیریم.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

آخرین مقالات:

مشاوره رایگان برای شما

برای دریافت مشاوره تلفنی، نام و شماره تلفن خود را وارد کنید.