شروع دوره آموزش گوگل آنالیتیکس یونیورسال – ویدئوی نخست

توصیه می‌کنیم آموزش آنالیتیکس پایگاه دانش جی ادز را مشاهده نمائید. ویدیوهای آن دوره دوبله فارسی بوده و رایگان هستند.

متن ویدیوی آموزشی گوگل آنالیتیکس بخش 1

سلام من برد بتاسول هستم و به دوره آموزش ملزومات گوگل آنالیتیکس خوش آمدید. در این دوره می‌خوام شما رو با با ورودی‌ها و خروجی‌های گوگل آنالیتیکس و سنجش عملکرد وبسایتتون آشنا کنم. می‌خوایم لازم و واضح‌ترین بخش‌های عملکردی از ایجاد حساب تا گزارش موارد پایه‌ای رو پوشش بدیم. همچنین در مورد اینکه بتونیم از بین گستره‌ی داده‌های موجود موارد مهم رو تشخیص بدیم.

در طول مسیر نحوه‌ی تفسیر هر گزارش آنالیتیکس رو توضیح می‌دیم پایه‌های مربوط به رهگیری هدف رو بررسی می‌کنیم و در مورد استفاده از ابعاد و بخش‌های مختلف گزارش به منظور عمیق تر شدن در اون استفاده می‌کنیم. به عنوان یک دوره‌ی ضروری فقط بر روی اونهایی که باید برای نیازهای روزمره‌ی آنالیتیکس داشته باشید، تمرکز می‌کنیم. چه بخواید کسب‌وکار خونگی خودتون رو استارت بزنین و چه برای یک شرکت بزرگ‌تر کار کنین مهارت‌های موردنیازتون برای تحلیل سایت و شناسایی مشتری رو پیدا خواهید کرد. بیاید شروع کنیم.

در دوره آموزش Google Analytics تمام آموزش‌های مورد نیاز برای کاربران مبتدی، از ایجاد حساب گوگل آنالیتیکس تا ارایه گزارش‌های پایه را در این دوره یاد می‌گیرید و نیز می‌آموزید که چگونه می‌توان گزارش‌ها را تفسیر، اهداف خود را ایجاد و نتایج را پیگیری کنید. همچنین برای درک عمیق‌تر خواهید توانست از گزینه‌های dimensions و segments استفاده کنید. همه بخش‌های این دوره عملی و کوتاه هستند و بیشتر ویژگی‌های گوگل آنالیتیکس را برای تجزیه و تحلیل روزانه شامل می‌شود.

1 دیدگاه
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

سلام
ممنون از سایت خوبتون
آیا امکان داره که کل فایل های این آموزش رو یکجا دانلود کرد؟

آخرین مقالات:

مشاوره رایگان برای شما

برای دریافت مشاوره تلفنی، نام و شماره تلفن خود را وارد کنید.