Moz Pro چیست و اکانت موز برای چه کسانی مناسب است؟

Moz Pro ابزار تحت وب همه فن حریف برای سئو است. البته با وجود همه امکانات قدرتمندی که اکانت MOZ Pro دارد، احتمالا برای همه مناسب نباشد. با مطالعه این پست می‌توانید برای خرید اکانت موز پرو تصمیم بگیرید.

Moz Pro چیست؟

MOZ Pro برنامه تحت وب SEO با حق پرداخت ماهیانه است که با کمک ابزارهای تجزیه و تحلیل آن می‌توانید رتبه صفحات سایت خود را در موتورهای جستجو ارتقا دهید.

Moz همچنین ابزارهای رایگانی مانند Open Site Explorer و Keyword Explorer دارد که به صورت محدود می‌توانید از آنها استفاده کنید. برای مثال می‌توانید ماهیانه به صورت رایگان تا 20 عبارت در Keyword Explorer جستجو کنید که برای اشتراک ماهیانه 149 دلاری محدودیت به 5.000 عبارت کلیدی افزایش می‌یابد.

Moz افزونه محبوبی به نام MozBar برای مرورگر گوگل کروم دارد. MozBar اطلاعاتی مانند page authority و domain rank را به نتایج جستجوی موتورهای جستجو اضافه می‌کند. این افزونه برای بررسی سریع رقبا می‌تواند بسیار مناسب باشد.

بسیاری از امکانات Moz Pro (مانند ابزارهای مدیریت کمپین و ابزارهای پژوهشی مانند Rank Tracker, Crawl Test, On-Page Grader و غیره) بدون داشتن اشتراک ماهیانه در دسترس نیستند.

در بخش Open Site Explorer علاوه بر حذف محدودیت‌های روزانه، با کمک اشتراک Moz Pro به معیارهای شبکه های اجتماعی و امتیاز اسپم نیز برای بررسی سایت‌ها دسترسی خواهید داشت و همانطور که گفتیم محدودیت روزانه استفاده از Keyword Explorer به 5.000 افزایش می‌یابد و همچنین با خرید اشتراک اطلاعات بیشتری در MozBar برایتان نمایش داده می‌شود.

Moz Pro

اکانت Moz Pro چه امکاناتی دارد؟

Moz Pro عملکردهای SEO زیر را ارایه می‌دهد:

  • Rank tracking (پیگیری رتبه)
  • Keyword research (تحقیق کلید واژه)
  • Link profile analysis (تجزیه و تحلیل پروفایل لینک)
  • Site Crawl (کراول سایت)
  • On page optimization (بهینه سازی داخلی صفحات)

در این پست ما هرکدام از این موارد را به طور کامل توضیح خواهیم داد.

ابزار سئوی MOZ از چه مواردی پشتیبانی نمی‌کند؟

پژوهش تبلیغات کلیکی (PPC) در اکانت موز پشتیبانی نمی‌شود. (برای پژوهش در زمینه تبلیغات کلیکی مانند تبلیغات گوگل می‌توانید از امکانات اکانت الکسا استفاده کنید.)

امکانات ارزیابی و پژوهش شبکه های اجتماعی که برای مدت کوتاهی در اکانت Moz در دسترس بود، به Followerwonk فروخته شد و اکنون اکانت رسانه های اجتماعی رسانه های اجتماعی را تجزیه و تحلیل نمی‌کند.

مزایای Moz: چرا از Moz Pro استفاده می‌کنیم؟

Moz به وب سایت‌ها کمک می‌کند ترافیک ارگانیک خود را با ردیابی رتبه بندی در موتور جستجو و شناسایی فرصت‌های موجود، بهبود دهند.

چرا این مهم است؟ موقعیت بهتر در موتورهای جستجو، باعث می‌شود که ترافیک رایگان بیشتری به دست آورید.

Moz Pro به طور موثر رتبه بندی سایت شما در موتورهای جستجو را در طول زمان برای کلمات کلیدی مورد نظرتان پیگیری می‌کند تا بتوانید بهبود یا کاهش رتبه ها را مشاهده کنید.

به جای آنکه بنشینید و برای بهبود رتبه سایت تان در موتورهای جستجو دعا کنید، Moz به شما داده ها و بینش های عملی ارایه می‌دهد تا به تلاش های شما کمک کند.

بخشی از اصول سئو گر چه ساده هستند، اما در حفظ و بهبود رتبه شما در موتورهای کارساز هستند. اگر Moz Pro مشکلات فنی را در کد سایت شما پیدا کند، به شما توصیه می‌کند که چگونه آنها را بهبود دهید. این کمک می کند تا موتورهای جستجو در سایت شما بهتر بخزند و سایت شما را بهتر درک کنند. همچنین رعایت این موارد به گوگل این اطمینان را می‌دهد که سایت شما مشکلی ندارد و می تواند با اطمینان کاربران را به سایت شما هدایت کند. رعایت موارد سئو باعث می‌شود از مشکلات پرهزینه ای که می‌تواند باعث آسیب رسیدن ناگهانی به رتبه سایت تان و کاهش ورودی از موتورهای جستجو می‌شود، در امان باشید.

البته هر ابزار سئو تنها می تواند به شما کمک کند. ابزارهای سئو نمی‌توانند برای شما محتوای خوب ایجاد کنند و یا برایتان بک لینک بگیرند.

اما Moz Pro می تواند به شما کمک کند که بدانید چه مواردی برای نوشتن محتوا خوب هستند و به شما کمک کند تا اشتراتژی محتوای تاثیرگذاری ایجاد کنید. تحقیقات کلیدی نشان می دهد که کلمات کلیدی به چه صورتی جستجو می‌شوند و رقابت برای آنها چگونه است.

همچنین Moz Pro می‌تواند به شما فرصت‌های بک لینک گیری که می‌توانند برای بهبود رتبه شما در موتورهای جستجو مفید باشند را نشان دهد.

به دنبال پیگیری سئوی رقبا هستید؟ یکی از مزایای Moz Pro نمایش معیارهای سئوی رقبا و پیشرفت‌ها و کاهش رتبه های آنها است.

بنابراین Moz Pro به شما کمک می کند که رتبه بهتری به دست بیاورید، مقالات هوشمندانه ای بنویسید، هوشمندانه به اهداف سئوی خود نزدیک شوید و بر رقبا نظارت کنید.

اکانت Moz Pro مناسب چه کسانی است؟

Moz Pro می‌تواند به اکثر سازمان ها در اکثر صنایع کمک کند. مشتریان عبارتند از کارآفرینان، کسب و کارهای کوچک و متوسط ​​و شرکت های سئو که به بهینه سازی سایت مشتریان متعدد می‌پردازند.

برای استفاده از Moz نیازی نیست که متخصص SEO باشید. Moz Pro برای کسانی که روزانه از آن استفاده می‌کنند، می‌تواند ارزشمند باشد. اگر تنها چند بار در ماه وارد اکانت Moz تان شوید ممکن است هزینه توجیه نگردد.

Moz واسط کاربرپسندی دارد و اکثر افراد به راحتی می‌توانند از آن استفاده کنند. البته برخی از سئوکارها معتقدند که Moz می‌توانست جزئیات بیشتری را پوشش دهد. قیمت Moz Pro (99 تا 599 دلار در ماه) با بسیاری از رقبای مشابه تقریبا برابر است. در حالی که این هزینه واقعا ارزان نیست، با این حال برای اکثر سازمان هایی که به SEO اهمیت می‌دهند، هزینه ای هنگفت نخواهد بود. اگر آنها بخاطر Moz رتبه بندی کلمات کلیدی خود را بالا ببرند، هزینه‌ای که بابت این اکانت پرداخت می‌شود کاملا توجیه پذیر است.

اگر فکر می‌کنید اکانت Moz می‌تواند به بهبود سئوی سایت شما کمک کند می‌توانید همین حالا اکانت موز خود را در جی ادز سفارش دهید.

14 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

ممنون از اطلاعات مفیدتون

ببخشید هر ما باید این مبلغ رو پرداخت کنیم یا هر 3 ماه یکبار؟میشه سایت های رقیب رو هم آنالیز کرد؟

ی سوال
چرا اتوریتی سایت خودتون اینقدر پایین ؟!!!

ممنون از اطلاعات ارزشمندتون.
ایا قیمت اشتراک موز پرو با این نوسانات دلار هم بالا پایین میشه یا ثابته؟

سلام وقت شما بخیر
به نظر شما بهترین ابزار برای تحلیل سئو سایت و همینطور تحلیل سئو سایت رقیبان که شامل کامل ترین بررسی هاست چیست؟

با سلام و خسته نباشید
داداش برا بالا بردن داین اتوریتی چه کارهایی کنم بهتره؟

ممنون اطلاعات جالبی بود … لطفا مقایسه بین ابزار های مختلف مثل موز با الکسا , semrush , kw finder انجام بدین

سلام من یه اکانت moz ماهیانه دیروز گرفتم وقتی الان نگاه میکنم سبد خریدم خالیه و و هیچ خریدی ندارم میشه لطفا این مشکل را حل کنید تا بتونم از اکانت moz استفده کنم

من دارم اولین پروژه امو انجام می دم .خیلی اطلاعاتتون عالی ومفید بود .امیدوارم بتونم به خوبی تمومش کنم.

آخرین مقالات:

مشاوره رایگان برای شما

برای دریافت مشاوره تلفنی، نام و شماره تلفن خود را وارد کنید.