افزونه پرمیوم یوست سئو

آموزش افزونه Yoast SEO پرمیوم

متن زیرنویس قسمت بیست و پنجم دوره آموزش سئوی وردپرس

اکثر قریب به اتفاق نیازهای سئوی شما رو میشه به کمک افزونه Yoast SEO رایگان سایت WordPress.org مدیریت کرد. چندین قابلیت مفید وجود داره که تنها در افزونه پولی yoast در دسترس هستن. افزونه پولی قابلیت ریدایرکت داره که در ویدئوی قبلی اون رو نشون دادیم، این قابلیت به شما اجازه می ده ریدایرکت رو در کنسول جستجو ایجاد کنید و همچنین به شما اجازه می ده ریدایرکت رو به هنگام پاک کردن محتوا ایجاد کنید، اینکار باعث صرفه جویی در زمان می شه.

اگه به کلمات کلیدی علاقه مند هستید قابلیت دیگه ای وجود داره که به شما اجازه می ده برای هر پست بیش از یک کلیدواژه داشته باشید. چندین قابلیت دیگر هم وجود داره. افزونه Yoast WooCommerce هم هست. اگه تو سایت خودتون از WooCommerce استفاده کنید، این افزونه مفید خواهد بود. شما می تونید پین های غنی رو در پینترست فعال کنید. بنابراین زمانی که کاربر چیزی رو از سایت شما پین می کنه متا داده های فراوانی مثل قیمت در اون قرار میگیره، البته لینکی به سایت شما هم داده میشه. تمامی این موارد به شما کمک می کنه ترافیک بیشتری از پینترست دریافت کنید. همچنین بردکرامب WooCommerce رو با برد کرامب Yoast جایگزین می کنه. این موضوع بدین معنیه که مجبور نیستید کارهای تکراری زیادی انجام بدید و دو سیستم بردکرامب رو با هم مدیریت نمایید.

همچنین سئوی محلی هم وجود داره. بنابراین اگه مکان فیزیکی برای کار خودتون دارید این گزینه به سایت های مپینگ مثل گوگل مپ کمک می کنه آدرس دقیق شما رو پیدا کنن. برای طراحی Topsy Turvy Cake این گزینه به احتمال زیاد الحاق و افزونه بسیار مفیدی خواهد بود. اگه چیزایی رو به صورت آنلاین به فروش می‌رسونید و مکان فیزیکی دارید افزونه دیگه ای وجود داره که عملکرد بیشتری در اختیار شما قرار می ده.

نقشه، ساعت باز شدن فروشگاه و برخی از بهینه سازی های WooCommerce شما می تونید تمامی افزونه های وردپرس رو در سایتشون ببینید. اگر خبر یا فایل ویدئویی زیادی دارید دو مورد دیگه هم وجود داره.

خود من سال هاست که از نسخه رایگان Yoast استفاده می‌کنم و شما هم مجبور نیستید از نسخه پولی اون استفاده کنید اگه به قابلیت های بیشتری نیاز دارید نسخه پولی اون ارزش امتحان کردن رو خواهد داشت.

در مجموعه فیلم های آموزش سئوی وردپرس (WordPress SEO) که زیرنویس فارسی آن توسط جی ادز تهیه شده است، ابتدا با اصول سئو و تنظیمات و پیکربندی اولیه سایت وردپرسی آشنا می‌شویم. سپس دو افزونه مهم برای سئو (All in One SEO Pack و Yoast SEO) و تنظیمات حرفه‌ای سئو در این افزونه‌ها را همراه با جزئیات فرا می‌گیریم. در نهایت، این دوره آموزش سئو برای وردپرس به شما کمک می‌کند تا پست‌های سایت وردپرسی خود را برای موتورهای جستجو بهینه سازی کنید.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

آخرین مقالات:

مشاوره رایگان برای شما

برای دریافت مشاوره تلفنی، نام و شماره تلفن خود را وارد کنید.