تنظیمات جداکننده عنوان در افزونه Yoast SEO

متن زیرنویس قسمت بیست و یکم دوره آموزش سئوی وردپرس

ما در مورد جدا کننده عنوان در ویزارد نصب به صورت مختصر صحبت کردیم. می تونیم ببینیم که این نماد عنوان بین عنوان صفحه و نام سایت هست. در برخی از موارد ممکنه نیاز داشته باشید این ها رو تغییر بدید. پیدا کردن این تنظیمات می تونه دشوار باشه.

پس اجازه بدید به سایت خودمون بریم و افزونه Yoast seo رو انتخاب کنیم. زیر قسمت feature مطمئن شید که گزینه Advanced هنوز روشن هست، سپس می تونیم به بخش Titles & Meta بریم و جدا کننده عنوان رو انتخاب کنیم.

می تونیم هر چیزی رو از این لیست انتخاب کنیم. این ها تقریبا اندازه هایی هستند که شما در صفحه نتایج موتورهای جستجو مشاهده خواهید کرد. زمانی که جدا کننده رو انتخاب می کنید صرفا جنبه زیبایی به اون می دهید. بنابراین گزینه ای را انتخاب کنید که صرفا برای شما و برندتون کار کنه معمولا Yoast از نقطه کوچیک استفاده می کنه، سایت من از خط تیره استفاده می‌کنه.

در مجموعه فیلم های آموزش سئوی وردپرس (WordPress SEO) که زیرنویس فارسی آن توسط جی ادز تهیه شده است، ابتدا با اصول سئو و تنظیمات و پیکربندی اولیه سایت وردپرسی آشنا می‌شویم. سپس دو افزونه مهم برای سئو (All in One SEO Pack و Yoast SEO) و تنظیمات حرفه‌ای سئو در این افزونه‌ها را همراه با جزئیات فرا می‌گیریم. در نهایت، این دوره آموزش سئو برای وردپرس به شما کمک می‌کند تا پست‌های سایت وردپرسی خود را برای موتورهای جستجو بهینه سازی کنید.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

آخرین مقالات:

مشاوره رایگان برای شما

برای دریافت مشاوره تلفنی، نام و شماره تلفن خود را وارد کنید.