افزودن گوگل وب مستر تولز به یوست

افزودن سایت به گوگل وبمستر تولز با افزونه Yoast SEO

متن زیرنویس قسمت بیست و سوم فیلم های آموزش سئوی وردپرس

در طول ویزارد خوشامدگویی ما سایت خودمون رو به کنسول جستجوی گوگل متصل کردیم، اما اون رو به سایر ابزارهای مشابه متصل نکردیم. می تونیم اینکار رو با افزونه Yoast SEO انجام بدیم. ابزارهای متفاوتی برای وبمسترها وجود داره. اما بزرگترین اون متعلق به گوگل هست روش های متعددی برای تایید سایت شما وجود داره.

آموزش کامل سرچ کنسول گوگل را در جی ادز بخوانید.

اگر در حال حاضر سایت خودتون رو تایید کردید، لازم نیست هیچ کاری رو دوباره انجام بدید. اگر تایید نکردید می‌تونید روی یکی از این لینک‌ها کلید کنید تا کار خودتون رو آغاز کنید. با اینکه این مورد به نظر سفید و خالی می رسه اما در حال حاضر به کمک سیستم های مختلف در ویزارد نصب و راه اندازی اون رو تایید کردیم.

بنابراین نگران خالی بودن این نباشید افزونه Yoast این خطاها رو بیرون می کشه و اون ها رو در این قسمت در داشبورد نشون میده. از اونجایی که ما تنها کنسول جستجوی گوگل رو تنظیم کردیم، گوگل زمان کافی برای پردازش هیچ چیزی نداشته بنابراین چیزی در اینجا مشاهده نخواهید کرد. در آینده اگر مشکلات بزرگی با سئو داشتید این خطاها در این مکان نشون داده میشه و کنسول جستجوی گوگل به طور خودکار ایمیلی رو در مورد مشکلات کوچک تر ارسال می کنه.

من در سایت شخصی خودم مشکلی با صفحه AMP داشتم، ما هنوز در مورد AMP صحبت نکردیم. اما اساسا برخی از صفحات من که برای موبایل طراحی شدن به درستی فرمت بندی نشدن. من باید تنظیماتی رو انجام بدم اگه بر روی لینکی که اینجا هست کلیک کنم، منو به این صفحه می‌بره و می‌تونم ببینم چند صفحه در سایت این مشکل رو دارن.

در مجموعه فیلم های آموزش سئوی وردپرس (WordPress SEO) که زیرنویس فارسی آن توسط جی ادز تهیه شده است، ابتدا با اصول سئو و تنظیمات و پیکربندی اولیه سایت وردپرسی آشنا می‌شویم. سپس دو افزونه مهم برای سئو (All in One SEO Pack و Yoast SEO) و تنظیمات حرفه‌ای سئو در این افزونه‌ها را همراه با جزئیات فرا می‌گیریم. در نهایت این دوره آموزش سئو برای وردپرس به شما کمک می‌کند تا پست‌های سایت وردپرسی خود را برای موتورهای جستجو بهینه سازی کنید.

3 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

مثل همیشه عالی بود

سلام شرکت سازنده سایت قبلا سایت رو به گوگل معرفی کرده باشه اما نمیدونیم با چه روشی الان بخواهیم به گوگل کنسول متصل شیم این روش جواب میده؟؟
بعد از امکانات گوگل کنسول میشه استفاده کرد با این روش؟؟
ضمنا الان شرکت سازنده سایت هاست سایت و ایمیل ثبت نامی رو نمیده به خاطر منافع خودش…
الان چیکار کنیم؟؟
ممنون میشم به ایمیلم ارسال کنید

وقتی دسترسی دامین یا هاست رو ندارید، یعنی سایت مال شما نیست و به نظرم زیاد روی سئوی سایت کار نکنین!
برای اتصال سایت به گوگل وبمستر روش معرفی سایت به گوگل مهم نیست! در کل اگه شما سایت خوبی ایجاد کنید گوگل خودش پیدا تون می‌کنه…

آخرین مقالات:

مشاوره رایگان برای شما

برای دریافت مشاوره تلفنی، نام و شماره تلفن خود را وارد کنید.